Gewoon elk kwartier even twee minuten anti-rsi oefeningen doenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
Ik schaf maar een nieuwe duim aan voor al dat duimen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
niet de duimschroeven te vast aandraaien bij het eropzettenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ligt Xena weer op haar slaapkoffertje in haar privé-verpleegkamertje te duimelotten.
Ik ging een uurtje geleden even bij haar kijken en ze was zo blij me te zienquote:Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
hopelijk gaat het nu wat beter met haar met de extra pijnstilling.
Inderdaad! Zou mooi zijn als dat lukt.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
hopelijk lukt je dat te regelen, bluez
Duh. Kaas natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
quesadilla's YUM
mijn favo zijn met cajun gekruide kip en ananas / ham courgette
wat had jij er in zitten?
Dat zijn toch wrappannekoekies dubbelgevouwen met kaas all over the place AND in between???quote:
ja het beestje zit onder de verdovende middelen, natuurlijk is ze blijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Inderdaad! Zou mooi zijn als dat lukt.
Wel fijn dat ze een beetje blij is!
no shit... quesadilla betekend dan ook kaasding. Maar eet je dan enkel tortilla met kaas. lijkt me erg saai.quote:
Dus eigenlijk kunnen we kaasplank gewoon quesadilla noemen, wel zo makkelijkquote:Op zondag 28 februari 2010 23:10 schreef cybermans het volgende:
no shit... quesadilla betekend dan ook kaasding. Maar eet je dan enkel tortilla met kaas. lijkt me erg saai.
Ik mag toch hopen dat niet alle junkies in Nederland omrollen op straat en gaan liggen kirren!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja het beestje zit onder de verdovende middelen, natuurlijk is ze blij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |