abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 21:46:56 #1
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78569366
Dus, hopen dat 't snel weer beter gaat met hen
pi_78569458
Dat doen we zeker

BETER WORDEN JULLIE
pi_78569796
Kan er een update over de zieken?
pi_78569827
terug vind beterschapskaart
pi_78570105
DH:

DE: heeft gister een stukje kunnen lopen over de gang, het gaat heel langzaam dus vooruit
Isa: heeft weer meer pijn en vindt dat eng
Xena: heeft pijnstilling van DA gekregen en mag meer drugs hebben na een aanrijding of een beet van een ander beest
pi_78570404
Jeetje! Zet ik even zes gangen op tafel, zijn jullie al weer weg!!

Maar we hebben lekker gegeten Nu met ijshockey op de achtergrond wat computeren en niet te laat naar bed.
De vakantie is voorbij!
Morgen meteen een dag tot half zes, en dinsdag tot half zeven.
Verkiezingsavond wordt helemaal een latertje.. voordat ze klaar zijn met tellen
Donderdag Spaans, dus om elf uur thuis. En dan is het al weer vrijdag!

Dit zijn wel weken dat ik een beetje uit kijk naar een 8-5 ritme hoor, doe mij die stage nu maar.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2010 @ 22:07:32 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78570621
Ik schaf maar een nieuwe duim aan voor al dat duimen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78570735
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
Gewoon elk kwartier even twee minuten anti-rsi oefeningen doen
pi_78570791
quote:
pi_78571162
pi_78571226
quote:
niet de duimschroeven te vast aandraaien bij het eropzetten
  zondag 28 februari 2010 @ 22:24:04 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78571484
Voorlopig ligt Xena weer op haar slaapkoffertje in haar privé-verpleegkamertje te duimelotten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78571964
Goedenavond!

Ik doe mee met duimen! Dat jullie allemaal snel beter mogen worden
pi_78572063
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ligt Xena weer op haar slaapkoffertje in haar privé-verpleegkamertje te duimelotten.
hopelijk gaat het nu wat beter met haar met de extra pijnstilling.
pi_78572497
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:

hopelijk gaat het nu wat beter met haar met de extra pijnstilling.
Ik ging een uurtje geleden even bij haar kijken en ze was zo blij me te zien Ze wilde rollebollen op de koffer, spint dan heel hard en maakt van die kirrende geluidjes.
Maar het rollebollen doet pijn dat wel Straks voor we naar bed gaan even anti-b en pijnstiller erin zien te krijgen en wat te eten geven en dan morgenochtend vroeg hetzelfde ritueel.
Ik zit erover te denken om alleen een middag te gaan werken, even overleggen morgenochtend met het werk of het qua personeel kan, want dan kan ik voor ik naar mijn werk ga nog een extra pilletje erin douwen
pi_78573032
hopelijk lukt je dat te regelen, bluez
  zondag 28 februari 2010 @ 22:58:17 #17
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78573132
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
hopelijk lukt je dat te regelen, bluez
Inderdaad! Zou mooi zijn als dat lukt.

Wel fijn dat ze een beetje blij is!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:03:14 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78573416
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef cybermans het volgende:

[..]

quesadilla's YUM mijn favo zijn met cajun gekruide kip en ananas / ham courgette
wat had jij er in zitten?
Duh. Kaas natuurlijk.
Confidence through competence
  zondag 28 februari 2010 @ 23:04:28 #19
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78573477
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Duh. Kaas natuurlijk.
Dat zijn toch wrappannekoekies dubbelgevouwen met kaas all over the place AND in between???
pi_78573581
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:

[..]

Inderdaad! Zou mooi zijn als dat lukt.

Wel fijn dat ze een beetje blij is!
ja het beestje zit onder de verdovende middelen, natuurlijk is ze blij
pi_78573692
als je ze zo doet: is het denk ik net alsof ze tongen
pi_78573753
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Duh. Kaas natuurlijk.
no shit... quesadilla betekend dan ook kaasding. Maar eet je dan enkel tortilla met kaas. lijkt me erg saai.

strijken klaar
pi_78573756
alleen is die ene niet zo blij
pi_78573989
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:10 schreef cybermans het volgende:

no shit... quesadilla betekend dan ook kaasding. Maar eet je dan enkel tortilla met kaas. lijkt me erg saai.
Dus eigenlijk kunnen we kaasplank gewoon quesadilla noemen, wel zo makkelijk
  zondag 28 februari 2010 @ 23:18:59 #25
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78574123
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ja het beestje zit onder de verdovende middelen, natuurlijk is ze blij
Ik mag toch hopen dat niet alle junkies in Nederland omrollen op straat en gaan liggen kirren!

Zou wel een vrolijk straatbeeld geven in Rotterdam, voor de verandering.
pi_78574229
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat niet alle junkies in Nederland omrollen op straat en gaan liggen kirren!

Wat zou ik raar opkijken haha
pi_78574321
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:

Om over op je rug liggen met je pootjes omhoog maar te zwijgen
  zondag 28 februari 2010 @ 23:25:15 #28
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78574442
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nou er zijn wel junks die dat doen hoor, na verloop van tijd!
Die vond ik wel eens in mijn portiek!
pi_78574539
  zondag 28 februari 2010 @ 23:33:30 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78574871
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:

Dat doen zat vrouwelijke junks hoor, om aan geld te komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 28 februari 2010 @ 23:37:35 #31
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78575028
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat doen zat vrouwelijke junks hoor, om aan geld te komen.
Hègh jesses golfert, welk een viezigheid spui je nu weer!
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2010 @ 23:37:43 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78575031
We sluiten deze maand af met een Glenlivet 15 french oak.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:38:15 #33
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78575050
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:37 schreef borisz het volgende:
We sluiten deze maand af met een Glenlivet 15 french oak.
Verrek! Het is alweer voorbij!
  zondag 28 februari 2010 @ 23:43:40 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78575222
Ik gooi er ook nog eentje in.
Die ijshockeyfinale is zo spannend en zit in de verlenging.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78575343
Kroel-, pillen- en voedingsdienst zit er weer op Ging goed
Je zou er bijna een krantje bij nemen en een poosje in dat poezensanatorium waar complete rust heerst bij gaan zitten
  zondag 28 februari 2010 @ 23:49:18 #36
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78575417
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Kroel, pillen en voedingsdienst zit er weer op Ging goed
Je zou er bijna een krantje bij nemen en een poosje in dat poezensanatorium waar complete rust heerst bij gaan zitten
Met zo'n plaidje over je benen en dan af en toe een beetje soezen.

Maf toch van die mogelijke beet! Hebben jullie een agressieve hond in de buurt, dat je weet?
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2010 @ 23:55:02 #37
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78575616
De spelen voor Canada zijn gered .
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 maart 2010 @ 00:03:32 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78575909
Maart is begonnen, ik ga slapen
pi_78576167
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:

Met zo'n plaidje over je benen en dan af en toe een beetje soezen.

quote:
Maf toch van die mogelijke beet! Hebben jullie een agressieve hond in de buurt, dat je weet?
Nee, niet dat ik weet. Er worden hier achter onze tuinen (waar een doorgaand pad is) wel veel honden uitgelaten... ik keek net nog ff goed, maar het is écht een beet, je ziet zo de tanden erin staan en het is daar megadik.
Wie weet is het geen verlamming van haar rug of zo maar een enOrme kneuzing all over de place, die zenuwen en spieren lamleggen (zoiets zei onze eigen d.a. ook al).
  maandag 1 maart 2010 @ 00:29:14 #40
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78576496
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]
quote:
Nee, niet dat ik weet. Er worden hier achter onze tuinen (waar een doorgaand pad is) wel veel honden uitgelaten... ik keek net nog ff goed, maar het is écht een beet, je ziet zo de tanden erin staan en het is daar megadik.
Wie weet is het geen verlamming van haar rug of zo maar een enOrme kneuzing all over de place, die zenuwen en spieren lamleggen (zoiets zei onze eigen d.a. ook al).
Laten we dat laatste hopen en dat als de zwelling is afgenomen, alles het weer doet.
Hopelijk kan ze een lekker nachtje doorhalen op de nieuwe pijnstilling.
Ik moest trouwens nog wel even denken aan die rode kat van BE, Janus (?), weet je dat nog? Die was aangereden en had ook verlammingsverschijnselen. Hij werd daardoor toen onzindelijk (wat niet meer te doen was op een bepaald moment). Xena doet nog netjes haar boodschappen?

O en welterusten borisz!
  maandag 1 maart 2010 @ 00:47:06 #41
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_78576856
Zo, een updateje:

DE had vandaag een wat minder succesvolle dag. Op zich was ze vandaag nog wel mobiel, is d'r bed zo nu en dan uit geweest, en prima aanspreekbaar geweest voor bezoek, maar ze had vandaag erg veel pijn, en de pijnstilling leek daar niet veel aan te veranderen. D'r buik is ook weer behoorlijk opgezwollen, dus ben benieuwd wat de dokter morgen te melden heeft.

't Is moeilijk om een houding in bed of op een stoel te vinden waar ze een beetje gelukkig van wordt, 't begint allemaal gewoon wat te lang te duren voor d'r.

Wel hebben we saampjes nog even op internet gekeken naar leuke handtasjes die we kunnen gaan shoppen als ze weer thuis is

M'n arme elfje
  maandag 1 maart 2010 @ 00:57:12 #42
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78577049
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:47 schreef Rtificial het volgende:
Zo, een updateje:

DE had vandaag een wat minder succesvolle dag. Op zich was ze vandaag nog wel mobiel, is d'r bed zo nu en dan uit geweest, en prima aanspreekbaar geweest voor bezoek, maar ze had vandaag erg veel pijn, en de pijnstilling leek daar niet veel aan te veranderen. D'r buik is ook weer behoorlijk opgezwollen, dus ben benieuwd wat de dokter morgen te melden heeft.

't Is moeilijk om een houding in bed of op een stoel te vinden waar ze een beetje gelukkig van wordt, 't begint allemaal gewoon wat te lang te duren voor d'r.

Wel hebben we saampjes nog even op internet gekeken naar leuke handtasjes die we kunnen gaan shoppen als ze weer thuis is

M'n arme elfje
Samen handtasjes bekijken om te shoppen! Dat klinkt toch wel weer echt een beetjes des Elfs.

Maar reuze naar dat haar geduld zo op de proef wordt gesteld. Zo goed voor te stellen ook, dat ze het zát is! Is er iets te bedenken om haar af te leiden? Hebben jullie vast ook al over nagedacht. Maar luisterboeken of zo, is dat een idee?

Hoe gaat het met jou?
pi_78577070
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:47 schreef Rtificial het volgende:
Zo, een updateje:

M'n arme elfje
Het leek wat beter te gaan en dan toch mss te druk, of ff net te hard van stapel? Je weet het niet he Sterkte maar weer met het arme Elfje Tnxx voor de update.
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:29 schreef Duderella het volgende:

Laten we dat laatste hopen en dat als de zwelling is afgenomen, alles het weer doet.
Hopelijk kan ze een lekker nachtje doorhalen op de nieuwe pijnstilling.
Ik moest trouwens nog wel even denken aan die rode kat van BE, Janus (?), weet je dat nog? Die was aangereden en had ook verlammingsverschijnselen. Hij werd daardoor toen onzindelijk (wat niet meer te doen was op een bepaald moment). Xena doet nog netjes haar boodschappen?
Dat weet ik nog wel ja van BE''s kat.
Het kamertje ruikt inmiddels wel nogal naar een vreemde urinegeur, zal wel komen door alle medicatie die er inmiddels inzit. Ze deed al jaren haar behoefte buiten en gebruikte de kattenbak niet meer. Nu maar hopen dat ze de bedoeling van dat bakkie met grit nog wel snapt.. en anders is het daar allemaal goed schoon te maken/te wassen. Je ziet kattenpootjes op het grit (ik schud het steeds een beetje op ter controle) en wat opgenomen bloed, maar of ze er echt in plast kan ik niet met zekerheid zeggen.
Toch een goed absorberend vermogen dat grit, dát kan ook nog

* Bluezz gaat slapen
pi_78577088
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:03 schreef borisz het volgende:
Maart is begonnen, ik ga slapen
Já, welkom voorjaar Oh ik hoor het al, je snurkt al
  maandag 1 maart 2010 @ 01:00:13 #45
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78577092
Lekker slapen Bluezz!
  maandag 1 maart 2010 @ 01:04:50 #46
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_78577161
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:57 schreef Duderella het volgende:

[..]

Samen handtasjes bekijken om te shoppen! Dat klinkt toch wel weer echt een beetjes des Elfs.

Maar reuze naar dat haar geduld zo op de proef wordt gesteld. Zo goed voor te stellen ook, dat ze het zát is! Is er iets te bedenken om haar af te leiden? Hebben jullie vast ook al over nagedacht. Maar luisterboeken of zo, is dat een idee?

Hoe gaat het met jou?
Luisterboeken heb ik ook al eens voorgesteld, maar daar heeft ze niet echt het geduld voor. Sowieso heeft ze op dit moment niet echt het geduld voor dingen. Ze doet wat puzzeltjes, leest korte verhaaltjes, en heeft me gevraagd een bepaald boek te bestellen.
Internetten kan wel, maar heeft ze geen zin in, omdat ze d'r normale leventje dan nog meer gaat missen.

Met mij is alles prima eigenlijk. Doe m'n gewone dingen, probeer de dingen die DE anders doet erbij te doen (het noodzakelijke dan), en probeer zoveel mogelijk van de overgebleven tijd samen met d'r door te brengen. Voorlopig lijkt me dat aardig goed af te gaan.
't Is wel stil zonder elf
  maandag 1 maart 2010 @ 01:12:14 #47
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78577285
quote:
Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef Rtificial het volgende:

[..]

Luisterboeken heb ik ook al eens voorgesteld, maar daar heeft ze niet echt het geduld voor. Sowieso heeft ze op dit moment niet echt het geduld voor dingen. Ze doet wat puzzeltjes, leest korte verhaaltjes, en heeft me gevraagd een bepaald boek te bestellen.
Internetten kan wel, maar heeft ze geen zin in, omdat ze d'r normale leventje dan nog meer gaat missen.
Het is een eigenwijs mormelke, dat ze niet wil internetten! (Nee, ik begrijp haar redenatie wel. Ik zou het zelf ook niet willen misschien. Bijna als een soort van persoonlijk protest tegen dat stomme ziekenhuisverblijf. Dan óók geen gewone-leven-dingen meer doen. .)
Luistert ze wel graag muziek trouwens?
quote:
Met mij is alles prima eigenlijk. Doe m'n gewone dingen, probeer de dingen die DE anders doet erbij te doen (het noodzakelijke dan), en probeer zoveel mogelijk van de overgebleven tijd samen met d'r door te brengen. Voorlopig lijkt me dat aardig goed af te gaan.
't Is wel stil zonder elf
Nou bah, zo'n stil huis. Wat is dat dan opeens kaal hè, zonder je lief?
Hoef jij de komende tijd niet meer naar het buitenland?
pi_78579581
Goedemorgen!

Dit is een tvp, maar eigenlijk niet nodig denk ik want ik moet tot zes uur werken vandaag en dan zijn jullie vast al weer een topic verder...

Sterkte voor de zieken!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 1 maart 2010 @ 07:47:48 #49
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78579698
Goedemorgen
pi_78579897
Mogguh, sterkte voor Elf en Rt & voor Isa, hoe was jullie nacht?

Hier ging het met ons ziekenboegje redelijk, we hoorden 1 pijnschreeuwtje vanochtend vroeg en een uurtje geleden toen het pillen, kroel en voedertijd was stond mevrouw al voor de deur te wachten!! Ze stond! En liep wankelig een paar stapjes Het pootje en de heup doen nog niet echt mee, maar het lijkt een begin.
Pillen erin en een paar happen gegeten en toen liep ze 2 stapjes naar de bak en deed een grote plas Het lijkt dus de goede kant op te gaan
De wond had wel erg gebloed zag ik

Ik heb mijn werk gebeld en ik begin om 13 uur. Even rustig beginnen dus, golfer is nu naar zijn werk en is om half 2 thuis zodat ze eigenlijk maar anderhalf uur 'alleen' thuis is (al zit ze in een afgesloten kamer waar ze niet weg kan). Oh ja en ze ging toen ik wegliep ook nog aan de deur krabben. Goed teken toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')