Hij kent Joran niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een kale amerikaan erkent de waarheid van het verhaal
Gaat SBS hier echt niet overheen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
slechtste programma van het jaar
Als je dingdingdingding hoortquote:
Inderdaad, en dat balkje is ook gewoon flauwe kul zonder uitlegquote:Op zondag 28 februari 2010 22:04 schreef Stranger het volgende:
Leuk, waarden waarvan we geen flauw idee hebben wat het betekent, die verdubbelen.
Ben ik gelukkig de enige die het niet snaptquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat balkje is ook gewoon flauwe kul zonder uitleg
ik hoor daar ook bijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig de enige die het niet snapt
Hij heet dan ook de Vries.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Kinga het volgende:
Waarom praat deze kale gast engels? Is duidelijk een nederlander.
Een of ander balkje dat om de halve seconde een andere term loopt te schreeuwen en wat lichtjes..quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg nuttigquote:Op zondag 28 februari 2010 22:04 schreef Stranger het volgende:
Leuk, waarden waarvan we geen flauw idee hebben wat het betekent, die verdubbelen.
die kale legt het gelukkig uit, maar zowel naar links als naar rechts uit slaan is liegen volgens mijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb me geweldig vermaaktquote:Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef BobdG het volgende:
kortom: we hebben weer een paar uur van ons leven weggegooid
Dat was eerder deze week toch al bekend gemaakt, dat het nu al vergaan zou zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef capricia het volgende:
Dat lijk ligt daar al jaren niet meer.
quote:
Dit is al deel 3.. Joran vs. vrouwenhandel was deel 2 en tussendoor liet peter nog wat andere shit zien zien die joran heeft gezegt..quote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb me geweldig vermaaktKan niet wachten op deel 3 volgend jaar.
Je moet het natuurlijk wel samen zien met het spelshowbalkje he?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef Loohcs het volgende:
Ene keer is hoge stress liegen en nu is het ineens een teken dat 't wél de waarheid is. Of heb ik wat uitleg gemist?
Of verplaatst, of in zee gedumpt.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was eerder deze week toch al bekend gemaakt, dat het nu al vergaan zou zijn.
Ik dacht al, heb ik 4 delen gemist dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is al deel 3.. Joran vs. vrouwenhandel was deel 2 en tussendoor liet peter nog wat andere shit zien zien die joran heeft gezegt..
Ze kunnen dat moeras toch zo doorzoeken lijkt mequote:Op zondag 28 februari 2010 22:10 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Dus conclusie van deze aflevering: We weten nog steeds niks
dat mogen en willen ze niet ivm de wildlife die zich daar bevindtquote:Op zondag 28 februari 2010 22:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ze kunnen dat moeras toch zo doorzoeken lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |