quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Grolsch to the rescue
Maar ik heb op al m'n gitaren straplocks, toen ik m'n Tele net had wilde ik er even snel op spelen en toen schoot de strap los. Had em wel vast bij de hals maar m'n hart zat in m'n keel... Schrok me de pestpleuris!
Met een beetje geluk dinsdag (als ik tijd heb na schoolquote:Op zondag 28 februari 2010 20:37 schreef Meursault het volgende:
Wanneer ga je je strat ophalen, Menno?
Dat had ik ook een keer bij m'n pacifica. Daarom maar straplocks aangeschaft, heerlijke dingen zegquote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Grolsch to the rescue :p
Maar ik heb op al m'n gitaren straplocks, toen ik m'n Tele net had wilde ik er even snel op spelen en toen schoot de strap los. Had em wel vast bij de hals maar m'n hart zat in m'n keel... Schrok me de pestpleuris!
Al verschillende keren gehad met verschillende gitaren, vandaar de straplocksquote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Grolsch to the rescue :p
op mijn Bo~el zaten ze alquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Al verschillende keren gehad met verschillende gitaren, vandaar de straplocks
Weet iemand of je ook de locks apart kan krijgen, of hoe heet dat, het ding aan de gitaar, mijn straps zijn allemaal namelijk al voorzien, en om dan 6 van die dingen over te hebben gaat ook wat te ver!
Alleen per setje zover ik weet. Daarom heb ik ook 4 straps voor 4 bassen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Weet iemand of je ook de locks apart kan krijgen, of hoe heet dat, het ding aan de gitaar, mijn straps zijn allemaal namelijk al voorzien, en om dan 6 van die dingen over te hebben gaat ook wat te ver!
Niet elke lock is onderling goed uitwisselbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoeveel voor de AS 73?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TeleluvR het volgende:
Verdomme. Bloedmooie ES-335 opgehaald, maar niet voor mij
Iemand een Epiphone SG kopen? Ibanez AS-73? Les Paul? Tele? Harley Benton triple 0?
Ik heb mijn ziel al verkocht aan Dean, een paar topics terug...![]()
ES-335 GAS!![]()
Ik heb trouwens nog wel zwarte liggen geloof ik...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geen geldquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand een Epiphone SG kopen? Ibanez AS-73? Les Paul? Tele? Harley Benton triple 0?
ES-335 GAS!![]()
Mooi! En een Blues Jr! Puike keus!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef BoerBert het volgende:
Vanmiddag maar even fotootje gemaakt van m'n nieuwe strat(Inmiddels twee weekjes oud)
[ afbeelding ]
MIM Classic 70s. Olympic White + maple neck =
250!quote:
Is nog maar 10 keer voorbij gekomen hier, die GEM...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen geld
Maar moet het vragen... wat voor LP?
Waar woon jijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi! En een Blues Jr! Puike keus!
[..]
250!
[..]
Is nog maar 10 keer voorbij gekomen hier, die GEM...![]()
In een huis!quote:
Die is wel chiquequote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
Is nog maar 10 keer voorbij gekomen hier, die GEM...![]()
Dat jij nou te lui bent om op het profiel knopje te drukken...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nou dan test ik je stomme gitaar toch lekker niet uit
Als je d'r maar vanaf blijft, is mijn GAS!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, een ES, da wil ik ook wel.
Oh dus je woont in Ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat jij nou te lui bent om op het profiel knopje te drukken...![]()
Ja!quote:
Ja, dat dacht ik ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
Iedereen weet dat Ja voor Leiden staat
ff uitproberen is ook niet nodig, dit ding moet je gewoon kopen... Ibanezjes zijn te gek voor het geld!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:17 schreef blckbb het volgende:
Sorry da's te ver om even uit te proberen![]()
Juistquote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook!
Ja=Leiden
Nee=Damwâld
Toch?
Dat heb ik met mijn huidige straps dus echt nog nooit meegemaakt...quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer bij m'n pacifica. Daarom maar straplocks aangeschaft, heerlijke dingen zeg.
Tevens tvp.
Nee hoor ik bekijk en probeer mijn keuzes op vol gemakquote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
ff uitproberen is ook niet nodig, dit ding moet je gewoon kopen... Ibanezjes zijn te gek voor het geld!
Hmm op de eerste ''feel'' vond ik 'm niet zo slecht spelenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef TeleluvR het volgende:
Canvas gitaren, het moet niet veel gekker worden
Tsja het is wel een Chinees merkje. Hoop niet zoals op 't zelfde niveau als bijvoorbeeld Dimavery. Maargoed, ik ga hem dinsdag even ingeplugd testenquote:
Je wordt ouder, hè.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef guitarist het volgende:
Pfff het lijkt alsof ik elke week meer spul mee sleep naar optredens en repeteren.
Is het niet gewoon zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef guitarist het volgende:
Pfff het lijkt alsof ik elke week meer spul mee sleep naar optredens en repeteren.
Teveel.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo?
Sowieso, wat is jullie gear?
Wat je echt gebruikt?
Ik doe meestal gewoon via Fast Track in de Mac (voorheen pc)
En anders via Boss ME50B in de Epiphone Valve Junior
Hhehehequote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, het J.U.M.C.
Van het RvB moeten we het met puntjes schrijven...
Ik ben ook weer van de partij!
Oefenruimte + gigs:quote:Op zondag 28 februari 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
Sowieso, wat is jullie gear?
Wat je echt gebruikt?
Dat is het probleem ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:10 schreef TeleluvR het volgende:
Prop je toch zonder problemen in een auto?
best interessante optie die bundelquote:Op maandag 1 maart 2010 02:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet.
Ik woon op 2 hoog... elke keer die zooi omhoog sjouwen. Bluh.
Betaalde programmeer opdracht, kan ik genoeg mee verdienen om: http://www.thomann.de/nl/yamaha_hs50m_bundle.htm te kopen.
Lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 03:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Eerst opzetje dan maar van een nummerer.
http://www5.speedyshare.c(...)ixdown%20%282%29.mp3
Nog tips qua opbouw alles enz, ohja let niet op het solo gedeelte daar had ik nog geen inspiratie voor!
En het lekkere simpele eentonige akkoorden schema
En de zang moet er nog goed opgenomen in, het is nu met de webcam en akoestische gitaar gedaan dus je hoort daarvan ook geluid doorheen wat kut is. Maar het gaat grofweg om het idee
Alle tips welkom graag thnx bedankt en au revoir slapen gaan nu
Je moet ook niet verschillende instrumenten tegelijk in dezelfde band gaan spelen, dan mag je dubbel gaan slepen...quote:Op maandag 1 maart 2010 02:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet.
Ik woon op 2 hoog... elke keer die zooi omhoog sjouwen. Bluh.
Ik vind het lekker klinken hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:04 schreef Dribbel_ het volgende:
De intro maat wat aangepast, piano en koortje erin lol
Als je dan toch een popnummer wil maken moet je het ook goed doen ook he
Kom maar op met de tips qua alles
Alleen zelfde verhaal nog als daarboven de zang moet er soweiso goed in omdat die nog via webcam met akoestische gitaar eropstaat die je dus ook op de achtergrond hoort
http://www11.speedyshare.(...)xdown%20attempt2.mp3
Idd, deze zang heeft een minder Nederlands accent!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind het lekker klinken hoor.Fijn randje op de zang. Zing jij dit? Want in dat geval zing je volgens mij beter dan jullie zanger (of die is erg vooruit gegaan)
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind het lekker klinken hoor.Fijn randje op de zang. Zing jij dit? Want in dat geval zing je volgens mij beter dan jullie zanger (of die is erg vooruit gegaan)
Nee zing het niet zelf doe alleen de muziek, ja dat die zang kut is weet ik ook welquote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Idd, deze zang heeft een minder Nederlands accent!
Veel minder. Geen dat hoor je bijna nooit.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Nee zing het niet zelf doe alleen de muziek, ja dat die zang kut is weet ik ook wel
Maar dit is minder NEderlands accent of gewoon geen ?
Het is een Amerikaan die geen woord NEderlands spreekt dus het lijkt me stugquote:Op maandag 1 maart 2010 13:26 schreef guitarist het volgende:
[..]
Veel minder. Geen dat hoor je bijna nooit.
Ja wel goede stem voor die stijlquote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef The_Dean het volgende:
Die dude heeft een fijne poppunk stem man! Doet me denken aan bands als Lit, New Found Glory, No Use For A Name enzo
Klinkt goed!
Lul.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan die geen woord NEderlands spreekt dus het lijkt me stug
tja gewoon beugelfles leegzuipen en erop skuivequote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer bij m'n pacifica. Daarom maar straplocks aangeschaft, heerlijke dingen zeg.
Tevens tvp.
lekkere dubbelpostquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TeleluvR het volgende:
ES-335 GAS!![]()
Die SG vind je hier:quote:Op maandag 1 maart 2010 14:25 schreef Vogelshoot het volgende:
[..]
lekkere dubbelpost![]()
maar hoeveel moet je hebben voor die SG heerlijk ding is dat
Wat vind je van mijn Engels accent dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan die geen woord NEderlands spreekt dus het lijkt me stug
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn Engels accent dan?
http://www.last.fm/music/Homo+Eroteq/_/Getting+Over+Haar
ahh kutje man ik woon te verweg-_- anders ahd ik um gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die SG vind je hier:
http://link.marktplaats.nl/321327221
Supermooi ding nog, laatst even gezien, echt goede perfecte staat. Jammer dat ik zelf het geld er niet voor had/heb
En dan maak je er meteen een mooi dagje JA van.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Vanuit West-Friesland Noord Holland ben je daar toch zomaar?
Ow nee Menno alsnog geen kaartjequote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Lowlands: we zijn uitverkocht
Lowlands: Oh nee toch niet foutje 10.000 kaarten
Lowlands een dag later: nu wel uitverkocht hoor
Als je serieuze interesse hebt, dan maak ik een mooie prijs en kom ik em zelfs brengen...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Vogelshoot het volgende:
[..]
ahh kutje man ik woon te verweg-_- anders ahd ik um gekochtwel heel geil ding
WTF. Nu al? Dat is binnen 8 dagen. Bizar snel.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Lowlands: we zijn uitverkocht
Lowlands: Oh nee toch niet foutje 10.000 kaarten
Lowlands een dag later: nu wel uitverkocht hoor
Idd erg mooi!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die SG vind je hier:
http://link.marktplaats.nl/321327221
Supermooi ding nog, laatst even gezien, echt goede perfecte staat. Jammer dat ik zelf het geld er niet voor had/heb
Met kaartjes voor RW zou ik niet te lang wachten. Dat verkoopt meestal ook snel uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Same here.![]()
Ik ga waarschijnlijk met de zanger van onze band en een kameraad van hem naar Rock Werchter.
Nu hopen dat RW niet binnen een week is uitverkocht want dan wordt het pinkpop, ook leuk maar goed.
Ik had jullie nog een foto beloofd:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef TeleluvR het volgende:
62 Custom Tele met humbuckers en bigsby te leen! Morgen foto's!
Beter sowieso jaquote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Cynic het volgende:
Want in dat geval zing je volgens mij beter dan jullie zanger (of die is erg vooruit gegaan)
Ja, en nu ziet ie er uit als jouw knie...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
IS die gevallen ?
Blauw en paars ?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, en nu ziet ie er uit als jouw knie...
Altijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand toevallig nog interesse in bouwtekeningen voor diverse modellen gitaren?
Geen idee eigenlijk, wat had jij gepost?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Altijd.
Behalve als het dezelfde is die ik een tijdje geleden gepost heb
chill!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat had jij gepost?
Hier linkje:
http://dl.dropbox.com/u/1500496/Gitaarbouw.rar
o.a. Explorer, Les Paul, Tele, ES enz.
Ik had een andere gepost. Deze is een stuk uitgebreider.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat had jij gepost?
Hier linkje:
http://dl.dropbox.com/u/1500496/Gitaarbouw.rar
o.a. Explorer, Les Paul, Tele, ES enz.
Kwam het toevallig ergens tegen, denk deel het ffquote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had een andere gepost. Deze is een stuk uitgebreider.
Zodra jij je adres nogmaals ge-PM'd hebtquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
he dean, wanneer komen me straplocks binnen?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kwam het toevallig ergens tegen, denk deel het ff
done..! thx!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zodra jij je adres nogmaals ge-PM'd hebt
De kaartjes moeten nog besteld worden maar de plannen zijn al vrij ver gevorderd om deze zomer naar Zürich te gaan.quote:
quote:
Sonisphere Zürich.quote:
quote:Show-Beginn mit 1. Band auf dem Festival Gelände: Freitag, 18. Juni 2010 um 11:00 Uhr
Show-Ende mit letzter Band: Samstag, 19. Juni 2010 um ca. 06:00 Uhr
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sonisphere Zürich.
Jammer dat ze er geen rekening mee houden dat ik geen 18 meer ben.
[..]
Er zijn nog kaartjes hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ninja edit![]()
Ben echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaar jaloers
Vast een kermis, dik wijf met 4 enorme tietenquote:
Metallica als de grootste... en dan Megadeth, Slayer en Anthrax als voorprogramma.quote:
Even verbeterd.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Megadeth als de grootste... en dan Anthrax, Slayer en Metallica als voorprogramma.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vast een kermis, dik wijf met 4 enorme tieten
Was slechts een grapje hoorquote:
Je vergeet de baard.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vast een kermis, dik wijf met 4 enorme tieten
Je zat behoorlijk in de goede richting. Dit is de poster:quote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was slechts een grapje hoor
Geen idee hoe de line-up word.
Graag! Dankjewelquote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn kaartje mag je hebben, veel plezier...
Stuur je hem op of moet ik hem komen halen?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn kaartje mag je hebben, veel plezier...
Wijf...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ben alleen bang dat alles na die dag tegen zal vallen, elk concert/festival zou niks zijn vergeleken met die dag.
Ja, als je zo blijft denken welquote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ben alleen bang dat alles na die dag tegen zal vallen, elk concert/festival zou niks zijn vergeleken met die dag.
Ik heb dat vaak genoeg gedacht maar het valt best mee. Als er een paar dagen tussen zitten, ben je de euforie al weer half vergeten.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ja, dat wel. Ik hoop maar dat ze er veel heel erg sterke koffie hebben. Anders val ik in slaap onder Metallica.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dat is wel een heeeele lange dag dan
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck it!
Zoals Yoda zou zeggen: Een kaartje scoren you must!
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zat behoorlijk in de goede richting. Dit is de poster:
[ afbeelding ]
Volgens mojo is er geen draagvlak voor in Nederlandquote:
Daarom hebben ze ook mede Wâldrock gecancelled zeker?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mojo is er geen draagvlak voor in Nederland
Wâldrock was toch grotendeels een zelfstandig festival?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook mede Wâldrock gecancelled zeker?
Ja, absoluut. Binnen een week ben je dan alle kaartjes kwijt.quote:Ze kunnen dat Sonisphere met deze line-up wel drie keer uitverkopen man.
Ik meende dat ze daarop een soort samenwerking met Mojo aan zijn gegaan. Hoorde zoveel dat Mojo zich uit Wâldrock teruggetrokken had en daardoor de zaak niet door kon gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wâldrock was toch grotendeels een zelfstandig festival?
Mojo heeft wel geprobeerd om Wâldrock kapot te krijgen door alle grote namen op Fields of Rock te zetten maar dat festival heeft zichzelf de nek om gedraaid.
[..]
Ja, absoluut. Binnen een week ben je dan alle kaartjes kwijt.
Helaasch.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja de Nederlandse event scene is vooral gericht op dance elektro achtige dingen
Wat een bullshit! Hoeveel metal concerten zijn er wel niet uitverkocht?! Met deze namen is het binnen een week uitverkocht!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mojo is er geen draagvlak voor in Nederland
Pinkpop vrijdagquote:
Als je een beetje goede namen wilt hebben, moet je bijna wel met Mojo in zee gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik meende dat ze daarop een soort samenwerking met Mojo aan zijn gegaan. Hoorde zoveel dat Mojo zich uit Wâldrock teruggetrokken had en daardoor de zaak niet door kon gaan.
Arnhem was de bom.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kijken of ze Arnhem + Antwerpen kunnen overtreffen!
Jep. Van binnenuit gesloopt, de rotzakkenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een beetje goede namen wilt hebben, moet je bijna wel met Mojo in zee gaan.
Het is ze dus toch nog gelukt om Wâldrock kapot te krijgen.
Ja, mijn idee. Metallica verkoopt de Arena met gemak uit. Als je de andere namen er bij zet, kun je rekening houden met zo'n 80.000 bezoekers.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:43 schreef -Menn0- het volgende:
Wat een bullshit! Hoeveel metal concerten zijn er wel niet uitverkocht?! Met deze namen is het binnen een week uitverkocht!
Laatste keer dat ze in Rotterdam waren was het binnen 30 minuten al uitverkocht.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Metallica verkoopt de Arena met gemak uit. Als je de andere namen er bij zet, kun je rekening houden met zo'n 80.000 bezoekers.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Metallica als de commerciële trekpleister... en dan Megadeth, Slayer en Anthrax voor de echte muziek.
Dat was echt schijt. Met die server troep, ook met AC/DC.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Laatste keer dat ze in Rotterdam waren was het binnen 30 minuten al uitverkocht.
Duurde lang vandaag dudequote:
Ja, precies! Mojo snapt er geen reet, net zo goed als de meeste radio en tv niet. Bij DWDD komt ook alleen maar metal als ze 15 zijn en lollig haha... Wel zien we vaak genoeg bandjes langskomen waarvan ik denk "waren die er vorige week ook niet?" omdat ze allemaal hetzelfde haar hebben en hetzelfde nietszeggende geluid maken en dát vindt men geweldig.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Metallica verkoopt de Arena met gemak uit. Als je de andere namen er bij zet, kun je rekening houden met zo'n 80.000 bezoekers.
De keren dat ik ze in Nederland gezien heb (Arena en Gelredome) ging het ook behoorlijk snel met de kaartverkoop.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Laatste keer dat ze in Rotterdam waren was het binnen 30 minuten al uitverkocht.
Dat is het betere werkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Drukke dagen gehad, dus ik lag ff onderuit met wat series enzo.
Grappig maar niet mijn muziek dus ga er niet voor naar Rotterdam.quote:Dragonforce Guitarist To Embark On European Workshop Tour
Guitarist Herman Li of British extreme epic power metallers Dragonforce will embark on an Ibanez-sponsored guitar workshop tour of Europe. Apart from showcasing his unique playing style, Herman will answer questions from the audience and talk about everything from performance techniques, to the business side of the music industry.
"I really want to encourage people to come to these workshops not just to sit and watch, but to participate and ask questions to get as much as they can from this experience," said Herman. "I'm looking forward to connecting with the fans on a more personal level and being able to share some knowledge with them first hand."
Here are the confirmed dates so far, with more to be added:
03/09 - Rotterdam, Netherlands - Feedback
03/10 - Saint-Nicolas, Belgium - Key Music
03/11 - Niederlenz, Switzerland - Musik Produktiv Schweiz AG
03/12 - Pfaeffikon, Switzerland - Seedamm Music Store
03/13 - Morges, Switzerland - Boullard Musique SA
03/14 - St. Gallen, Switzerland - Musik Shop
03/16 - Nancy, France - Music Academy International
03/17 - Toulon, France - Le Vox – Steel Music – La Garde
03/18 - Trento, Italy - La Pietra Music Planet
03/19 - Modena, Italy - Lenzotti Strumenti Musicali
03/20 - Barcelona, Spain - Rock and Classics S.L
03/22 - Seville, Spain - MAT Guitar & Bass
03/23 - Lisbon, Portugal - Music Factory
04/27 - Guildford, United Kingdom - ACM
04/28 - Birmingham, United Kingdom - PMT
Jammer dat het door de week is. Anders was ik misschien wel gaan kijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Grappig maar niet mijn muziek dus ga er niet voor naar Rotterdam.
Ik merk dat de alternatieve muziek toch ook nog wel behoorlijk wat draagvlak heeft.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja de Nederlandse event scene is vooral gericht op dance elektro achtige dingen
Tuurlijk, dat is het ook, maar je merkt al zodra je meer in de randstad zit dat het steeds meer alle mainstream zooi is ipv de alternatieve dingenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik merk dat de alternatieve muziek toch ook nog wel behoorlijk wat draagvlak heeft.
Maar er zijn wel ontzettend veel dance-events ja. Als je wilt kun je zo ongeveer elk weekend op een groot dancefeest in Nederland staan.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
Morgen Zaterdag lekker gitaartjes uittesten![]()
quote:
Feedback R'dam is een wijk verder dus we willen er wel heen gaan met wat bandledenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Grappig maar niet mijn muziek dus ga er niet voor naar Rotterdam.
Veel plezierquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
En hopelijk kan ik op mijn eerste optreden (11/12 maart) dan op mijn nieuwe gitaar scheuren
Ik speel al bijna 7 jaar en kan nog helemaal geen solo'squote:Op maandag 1 maart 2010 23:24 schreef blckbb het volgende:
Godverdomme, wat is de gitarist van mijn temporary-bandje een takkelul zeg(groepje is trouwens door een leraar bij elkaar gebracht
)
Come Together spelen voor een cijfer voor muziek, ging op zijn solo na best goed, goed cijfer voor. Zeg ik vanmiddag kan je de solo al goed zegtie:
''Nee ik heb het geprobeerd maar ik kan 'm gewoon niet''![]()
![]()
How sad, het is een vrij simpel solootje toch? Bovendien speelt hij al bijna een jaar (akoestisch) gitaar en heeft hij zat tijd gehad de solo te oefenen. Nu moeten we halsoverkop de zangeres de solo laten spelen (ikzelf speel bas)
Dat zal er lekker uitzien, hij speelt de parts, zangeres speelt niks, tot de solo dan speelt hij niks en de zangeres wel![]()
Ga jou morgen nog een PM sturen, ben nu te moe... Trustequote:Op maandag 1 maart 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik speel al bijna 7 jaar en kan nog helemaal geen solo's
Hoe komtquote:Op maandag 1 maart 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, succes ermee in ieder geval.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:58 schreef blckbb het volgende:
[..]
Moet nog wel door de voorrondes heen maar daar voorspel ik geen problemen
Omdat ik stiekem naast wat powerchords voor geen meter kan spelenquote:
Komt wel goed, voorrondes zijn er alleen om 't eventuele teveel aan acts weg te soepen. Mensen met meer dan 2 acts vallen in de eerste plaats doorgaans af. Ik heb er 2 maar er zijn ook mensen die zich 6 keer inschrijvenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, succes ermee in ieder geval.
Een tip: Nooit denken da je wel even zult winnen
Reken je maar niet rijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Komt wel goed, voorrondes zijn er alleen om 't eventuele teveel aan acts weg te soepen. Mensen met meer dan 2 acts vallen doorgaans af.
in de andere wat minder (pastte niet in mn PSPquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Komt wel goed, voorrondes zijn er alleen om 't eventuele teveel aan acts weg te soepen. Mensen met meer dan 2 acts vallen in de eerste plaats doorgaans af. Ik heb er 2 maar er zijn ook mensen die zich 6 keer inschrijven![]()
In een van mn acts heb ik veel vertrouwen
Zeg ik dat wij dat wel doen? Nee, maar we denken wel grote kans te maken de voorrondes door te komen; niet dat we het daar voor doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Reken je maar niet rijk
Mjah, wij staan er in ieder geval nooit met de instelling dat we gaan winnen. Gewoon lekker spelen en ons best doen, en dan zien we verder wel
Bwehe, hier nog zo eentje.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We duimen voor jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zeg ik dat wij dat wel doen? Nee, maar we denken wel grote kans te maken de voorrondes door te komen; niet dat we het daar voor doen
Succes manquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:41 schreef Ibanuff het volgende:
Oeh, donderdag mijn allereerste gitaarles, speel al 2 jaar zonder les n beetje powerchords enzulks, maar wil nu toch wel iets meer dan dat leren.
Ik ben ook na een jaartje gaan lessen. Techniek leren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:41 schreef Ibanuff het volgende:
Oeh, donderdag mijn allereerste gitaarles, speel al 2 jaar zonder les n beetje powerchords enzulks, maar wil nu toch wel iets meer dan dat leren.
Beterschap dudequote:
De meeste solo's zijn ook zwaaar overrated. Goeie riffs hakken daarentegen..quote:Op maandag 1 maart 2010 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem naast wat powerchords voor geen meter kan spelen
Ja, daaromquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De meeste solo's zijn ook zwaaar overrated. Goeie riffs hakken daarentegen..
En dan ook nog tegelijk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
Als je beiden kunt ben je pas echt de man.
Nu ben je een Crip.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag weer m'n eerste stapjes gezet, nouja stapjes, m'n voet heeft de grond geraakt erop steunen kan alleen nietMAar het gaat vooruit langzaam maar zeker
En zaterdag sta je weer te springen op het podiumquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag weer m'n eerste stapjes gezet, nouja stapjes, m'n voet heeft de grond geraakt erop steunen kan alleen nietMAar het gaat vooruit langzaam maar zeker
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zaterdag en zondag optreden ja, hopelijk kan ik dan weer staan, maar ik heb zo m'n twijfelsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
En zaterdag sta je weer te springen op het podium
Op een barkruk gaan hangenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag optreden ja, hopelijk kan ik dan weer staan, maar ik heb zo m'n twijfelsnet wel net niet
Pull je'n Kurt Cobainquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag optreden ja, hopelijk kan ik dan weer staan, maar ik heb zo m'n twijfelsnet wel net niet
Ik zou in ieder geval een brace om je knie doen of anders goed intapen. Dan heb je in elk geval wat extra steun.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja m'n knie zit nu nog steeds helemaal ingepkat die gaat geen kant opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval een brace om je knie doen of anders goed intapen. Dan heb je in elk geval wat extra steun.
Hier staat wat meer info over hoe je een knie kunt intapen.
http://www.bhvplus.nl/informatie/tapen.pdf
Daar is zo te zien inderdaad weinig beweging in te krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja m'n knie zit nu nog steeds helemaal ingepkat die gaat geen kant op
Net alsof ik een maillot aan heb
[ afbeelding ]
Of je pull't een Greyline...quote:
Vet ding!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef blckbb het volgende:
Vanochtend/vanmiddag bij de muziekwinkel geweest weerAlle gitaartjes die ik op 't oog had nog een keer uitgetest en mijn definitieve keuze is gevallen op de Ibanez ART120
Hopelijk vrijdag ophalen
En ze stampen er alweer het Metallica verhaal in.quote:
Storend is dat, he?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef brother52 het volgende:
Jammer dat ze er geen rekening mee houden dat ik geen 18 meer ben.
NIceeeequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef blckbb het volgende:
Vanochtend/vanmiddag bij de muziekwinkel geweest weerAlle gitaartjes die ik op 't oog had nog een keer uitgetest en mijn definitieve keuze is gevallen op de Ibanez ART120
Hopelijk vrijdag ophalen
mooi ding jahquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef blckbb het volgende:
Hopelijk vrijdag ophalen
Ja, best wel. Het ergste is nog dat al dat jonge grut om 4 uur 's nachts nog vrolijk rondhuppelt terwijl je zelf helemaal kapot bent.quote:
Anthrax heb ik 1x gezien, de andere 3 elk al een keer of 6. Maar dat is al weer een tijdje geleden.quote:Anthrax is de enige van de vier die ik nog niet heb gezien, maar daar ging ik niet voor naar Zürich.
Ja maar ik ben van de Bloods dus knal ik 'm af!quote:
Ja, alsof dat nog wat uitmaakt. Ik vind het wel gaaf hoe hij vaak lekker droog reageertquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ze stampen er alweer het Metallica verhaal in.![]()
Nou heb ik een beetje een haat liefde idee over Dave. Hij kan heel sympathiek zijn maar ook een zakkenwasser.
Maar toch is het een beetje triest dat altijd maar naar boven gehaald moet worden dat hij uit Metallica gestampt is.
Ja, iemand moet de boodschappen doen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:24 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie al buiten geweest vandaag?
Dat moet je dan ook blijven oefenenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Het ergste is nog dat al dat jonge grut om 4 uur 's nachts nog vrolijk rondhuppelt terwijl je zelf helemaal kapot bent.
Nederland overstroomdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:24 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie al buiten geweest vandaag?
Ongewassen, langharig tuig? :pquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef Witchfynder het volgende:
Briljant hoe sommige van deze figuren op de foto staan.
[ afbeelding ]
Word de witte ja, zwart vind ik bij lange na niet zo mooiquote:
Ja ik had liever ook fretknoppen op de 3e, 5e, etc. gezien, maar als ik puur daarvoor de gitaar niet koop maak ik een grove fout imoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef genakt het volgende:
[..]
mooi ding jahalleen vind dat dingje op de fret beetje gay maar goed spelen zal hij wel jah
ik moet nog 1 examen halen 21 en 22 maart (duurt 2 dagen )
en dan me prophecy halen
Welke band is dat? Die middelste dude komt me vaag bekend voor..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef Witchfynder het volgende:
Briljant hoe sommige van deze figuren op de foto staan.
[ afbeelding ]
Hij lijkt op die vent uit The Darkness.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef Meursault het volgende:
[..]
Welke band is dat? Die middelste dude komt me vaag bekend voor..
Oh dan neem ik mijn woorden terug. Skid Row is namelijk gaaaaaaaf, en Sebastian Bach al helemaal! Had 'm alleen zo 1 2 3 niet herkendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat is Sebastian Bach. Eigenlijk zanger, maar hij kan ook gitaar spelen. Na Skid Row heeft hij oa op Broadway in musicals gespeeld en tussendoor in de Gilmore Girls ja.
Ik heb zijn stem altijd tof gevonden!
Door zijn succes op Broadway moet hij zijn musical nummers nu ook in zijn rock shows doen. Hij doet het prima, maar zijn band niet uhm erg goed vind ik.
Maar hier kennen wij hem toch het meest van
Hij wilde ook auditie doen voor Velvet Revolver destijds, omdat hij Slash enzo al jaren kent, maar zij vonden dat met zijn stem VR teveel als Skid Row zou klinken.
Hij zat toch ook samen met o.a. Ted Nugent en Scott Ian in Supergroup van VH1?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat is Sebastian Bach. Eigenlijk zanger, maar hij kan ook gitaar spelen. Na Skid Row heeft hij oa op Broadway in musicals gespeeld en tussendoor in de Gilmore Girls ja.
Ik heb zijn stem altijd tof gevonden!
Door zijn succes op Broadway moet hij zijn musical nummers nu ook in zijn rock shows doen. Hij doet het prima, maar zijn band niet uhm erg goed vind ik.
Maar hier kennen wij hem toch het meest van
Hij wilde ook auditie doen voor Velvet Revolver destijds, omdat hij Slash enzo al jaren kent, maar zij vonden dat met zijn stem VR teveel als Skid Row zou klinken.
Ik zag dat ze ook weer op tournee zijn, komen o.a. op Paaspopquote:
Ik vond Robert bij Infectious Grooves toch beter tot zijn recht komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook!.
Voor de Metallicahoeren: op bovenstaand nummer speelt Robert Trujillo bas.
Logisch, dat was ook meer zijn ding, maar Muir had hem ook bij ST nodig, dus ja... Bij Ozzy werd zijn talent pas echt verspild vind ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond Robert bij Infectious Grooves toch beter tot zijn recht komen.
Zonder hem doet ST het nog steeds goed. In 2002 was het een van de betere optredens op Bospop.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Logisch, dat was ook meer zijn ding, maar Muir had hem ook bij ST nodig, dus ja... Bij Ozzy werd zijn talent pas echt verspild vind ik.
Lastig, Alone is ook wel erg erg goed.quote:
Alsof de echte Metallica hoer dat niet weet ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook!.
Voor de Metallicahoeren: op bovenstaand nummer speelt Robert Trujillo bas.
Nee, want echte Metallicahoeren hebben geen oog voor andere bandsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alsof de echte Metallica hoer dat niet weet ofzo
Dan ben ik maar geen echte Metallicahoerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, want echte Metallicahoeren hebben geen oog voor andere bands![]()
.
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan ben ik maar geen echte Metallicahoer
HEUJ!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, want echte Metallicahoeren hebben geen oog voor andere bands![]()
.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:54 schreef -Menn0- het volgende:
Vette muziek, jammer van de stem van DaveDoor die stem dus niet echt mijn ding maar to each his own
Dit. Alhoewel ik een paar nummers wel kan waarderen, bijvoorbeeld The Mechanix. Zou ook kunnen omdat ik het erg associeer met Metallica uiteraard.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:54 schreef -Menn0- het volgende:
Vette muziek, jammer van de stem van DaveDoor die stem dus niet echt mijn ding maar to each his own
Kan 'm geen ongelijk geven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Svyatagor het volgende:
Briljante scene uit Some Kind of Monster, als ze tegen Trujilo zeggen dat ze'm als bassist willen hebben, begint ' ie helemaal te glimmen. ' En omdat we zo blij zijn met deze beslissing, geven we je nu alvast een miljoen dollar' .
Zie je'm grijnzen en daarna op z'n bed springen.
Jeordy White (A perfect Circle, Nine Inch Nails)quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:02 schreef Witchfynder het volgende:
Waren daar meer bassisten tussen die we kunnen kennen van elders?
Die is ook van Manson toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jeordy White (A perfect Circle, Nine Inch Nails)
Klopt maar daar noemt hij zich dan weer Twiggy Ramirez.quote:
Er was ook die ene gast van Kyuss, Scott Reeder. Die zou in 1996 ook Paul d'Amour opvolgen bij Tool, maar dat ging uiteindelijk niet door.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Oh. Maar dus geen bassisten van andere Bay Area bands?
Ahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Er was ook die ene gast van Kyuss, Scott Reeder. Die zou in 1996 ook Paul d'Amour opvolgen bij Tool, maar dat ging uiteindelijk niet door.
Dat is maar goed ook. In Justin hebben ze een veel betere bassist.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Er was ook die ene gast van Kyuss, Scott Reeder. Die zou in 1996 ook Paul d'Amour opvolgen bij Tool, maar dat ging uiteindelijk niet door.
ja, de programmering van Werchter begint er steeds beter uit te zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:38 schreef Cynic het volgende:
Skunk Anansie ook op Werchter!~Leuke berichten
Zoals altijd, beter dan Pinkpop, maar toch ga ik altijd naar Pinkpopquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
ja, de programmering van Werchter begint er steeds beter uit te zien.
Dat denk ik ook wel, al heeft die Reeder wel een hele eigen stijl. Hij speelt linkshandig, maar op rechtshandige bassen. En dan niet à la Hendrix met de snaren 'goedgedraaid', maar met de dunste snaren boven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. In Justin hebben ze een veel betere bassist.
Dat geeft niet. Ooit leren jullie wel Nederlandsquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:27 schreef Cynic het volgende:
In het Drents betekent stoer dat je nogal stroef speelt
Niet echt volgens mij. Het eerste waar ik aan moet denken bij 'vogeltjesmerk' is Zwaluw lucifers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef Cynic het volgende:
Onze nieuwe toetsenist (uit Friesland) lag laatst bij het oefenen trouwens helemaal in een deuk toen we het over een "vogeltjesmerk" hadden. Had-ie nog nooit van gehoord. Da's toch algemeen bekend?
Een wat ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef Cynic het volgende:
Onze nieuwe toetsenist (uit Friesland) lag laatst bij het oefenen trouwens helemaal in een deuk toen we het over een "vogeltjesmerk" hadden. Had-ie nog nooit van gehoord. Da's toch algemeen bekend?
Ja idd. Echt geen ideeeeeee wat dat moet zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij. Het eerste waar ik aan moet denken bij 'vogeltjesmerk' is Zwaluw lucifers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |