quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Grolsch to the rescue
Maar ik heb op al m'n gitaren straplocks, toen ik m'n Tele net had wilde ik er even snel op spelen en toen schoot de strap los. Had em wel vast bij de hals maar m'n hart zat in m'n keel... Schrok me de pestpleuris!
Met een beetje geluk dinsdag (als ik tijd heb na schoolquote:Op zondag 28 februari 2010 20:37 schreef Meursault het volgende:
Wanneer ga je je strat ophalen, Menno?
Dat had ik ook een keer bij m'n pacifica. Daarom maar straplocks aangeschaft, heerlijke dingen zegquote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Grolsch to the rescue :p
Maar ik heb op al m'n gitaren straplocks, toen ik m'n Tele net had wilde ik er even snel op spelen en toen schoot de strap los. Had em wel vast bij de hals maar m'n hart zat in m'n keel... Schrok me de pestpleuris!
Al verschillende keren gehad met verschillende gitaren, vandaar de straplocksquote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Grolsch to the rescue :p
op mijn Bo~el zaten ze alquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Al verschillende keren gehad met verschillende gitaren, vandaar de straplocks
Weet iemand of je ook de locks apart kan krijgen, of hoe heet dat, het ding aan de gitaar, mijn straps zijn allemaal namelijk al voorzien, en om dan 6 van die dingen over te hebben gaat ook wat te ver!
Alleen per setje zover ik weet. Daarom heb ik ook 4 straps voor 4 bassen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Weet iemand of je ook de locks apart kan krijgen, of hoe heet dat, het ding aan de gitaar, mijn straps zijn allemaal namelijk al voorzien, en om dan 6 van die dingen over te hebben gaat ook wat te ver!
Niet elke lock is onderling goed uitwisselbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoeveel voor de AS 73?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TeleluvR het volgende:
Verdomme. Bloedmooie ES-335 opgehaald, maar niet voor mij
Iemand een Epiphone SG kopen? Ibanez AS-73? Les Paul? Tele? Harley Benton triple 0?
Ik heb mijn ziel al verkocht aan Dean, een paar topics terug...![]()
ES-335 GAS!![]()
Ik heb trouwens nog wel zwarte liggen geloof ik...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geen geldquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand een Epiphone SG kopen? Ibanez AS-73? Les Paul? Tele? Harley Benton triple 0?
ES-335 GAS!![]()
Mooi! En een Blues Jr! Puike keus!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef BoerBert het volgende:
Vanmiddag maar even fotootje gemaakt van m'n nieuwe strat(Inmiddels twee weekjes oud)
[ afbeelding ]
MIM Classic 70s. Olympic White + maple neck =
250!quote:
Is nog maar 10 keer voorbij gekomen hier, die GEM...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen geld
Maar moet het vragen... wat voor LP?
Waar woon jijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi! En een Blues Jr! Puike keus!
[..]
250!
[..]
Is nog maar 10 keer voorbij gekomen hier, die GEM...![]()
In een huis!quote:
Die is wel chiquequote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
Is nog maar 10 keer voorbij gekomen hier, die GEM...![]()
Dat jij nou te lui bent om op het profiel knopje te drukken...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nou dan test ik je stomme gitaar toch lekker niet uit
Als je d'r maar vanaf blijft, is mijn GAS!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, een ES, da wil ik ook wel.
Oh dus je woont in Ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat jij nou te lui bent om op het profiel knopje te drukken...![]()
Ja!quote:
Ja, dat dacht ik ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
Iedereen weet dat Ja voor Leiden staat
ff uitproberen is ook niet nodig, dit ding moet je gewoon kopen... Ibanezjes zijn te gek voor het geld!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:17 schreef blckbb het volgende:
Sorry da's te ver om even uit te proberen![]()
Juistquote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook!
Ja=Leiden
Nee=Damwâld
Toch?
Dat heb ik met mijn huidige straps dus echt nog nooit meegemaakt...quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer bij m'n pacifica. Daarom maar straplocks aangeschaft, heerlijke dingen zeg.
Tevens tvp.
Nee hoor ik bekijk en probeer mijn keuzes op vol gemakquote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
ff uitproberen is ook niet nodig, dit ding moet je gewoon kopen... Ibanezjes zijn te gek voor het geld!
Hmm op de eerste ''feel'' vond ik 'm niet zo slecht spelenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef TeleluvR het volgende:
Canvas gitaren, het moet niet veel gekker worden
Tsja het is wel een Chinees merkje. Hoop niet zoals op 't zelfde niveau als bijvoorbeeld Dimavery. Maargoed, ik ga hem dinsdag even ingeplugd testenquote:
Je wordt ouder, hè.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef guitarist het volgende:
Pfff het lijkt alsof ik elke week meer spul mee sleep naar optredens en repeteren.
Is het niet gewoon zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef guitarist het volgende:
Pfff het lijkt alsof ik elke week meer spul mee sleep naar optredens en repeteren.
Teveel.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo?
Sowieso, wat is jullie gear?
Wat je echt gebruikt?
Ik doe meestal gewoon via Fast Track in de Mac (voorheen pc)
En anders via Boss ME50B in de Epiphone Valve Junior
Hhehehequote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, het J.U.M.C.
Van het RvB moeten we het met puntjes schrijven...
Ik ben ook weer van de partij!
Oefenruimte + gigs:quote:Op zondag 28 februari 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
Sowieso, wat is jullie gear?
Wat je echt gebruikt?
Dat is het probleem ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:10 schreef TeleluvR het volgende:
Prop je toch zonder problemen in een auto?
best interessante optie die bundelquote:Op maandag 1 maart 2010 02:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet.
Ik woon op 2 hoog... elke keer die zooi omhoog sjouwen. Bluh.
Betaalde programmeer opdracht, kan ik genoeg mee verdienen om: http://www.thomann.de/nl/yamaha_hs50m_bundle.htm te kopen.
Lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 03:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Eerst opzetje dan maar van een nummerer.
http://www5.speedyshare.c(...)ixdown%20%282%29.mp3
Nog tips qua opbouw alles enz, ohja let niet op het solo gedeelte daar had ik nog geen inspiratie voor!
En het lekkere simpele eentonige akkoorden schema
En de zang moet er nog goed opgenomen in, het is nu met de webcam en akoestische gitaar gedaan dus je hoort daarvan ook geluid doorheen wat kut is. Maar het gaat grofweg om het idee
Alle tips welkom graag thnx bedankt en au revoir slapen gaan nu
Je moet ook niet verschillende instrumenten tegelijk in dezelfde band gaan spelen, dan mag je dubbel gaan slepen...quote:Op maandag 1 maart 2010 02:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet.
Ik woon op 2 hoog... elke keer die zooi omhoog sjouwen. Bluh.
Ik vind het lekker klinken hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:04 schreef Dribbel_ het volgende:
De intro maat wat aangepast, piano en koortje erin lol
Als je dan toch een popnummer wil maken moet je het ook goed doen ook he
Kom maar op met de tips qua alles
Alleen zelfde verhaal nog als daarboven de zang moet er soweiso goed in omdat die nog via webcam met akoestische gitaar eropstaat die je dus ook op de achtergrond hoort
http://www11.speedyshare.(...)xdown%20attempt2.mp3
Idd, deze zang heeft een minder Nederlands accent!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind het lekker klinken hoor.Fijn randje op de zang. Zing jij dit? Want in dat geval zing je volgens mij beter dan jullie zanger (of die is erg vooruit gegaan)
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind het lekker klinken hoor.Fijn randje op de zang. Zing jij dit? Want in dat geval zing je volgens mij beter dan jullie zanger (of die is erg vooruit gegaan)
Nee zing het niet zelf doe alleen de muziek, ja dat die zang kut is weet ik ook welquote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Idd, deze zang heeft een minder Nederlands accent!
Veel minder. Geen dat hoor je bijna nooit.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Nee zing het niet zelf doe alleen de muziek, ja dat die zang kut is weet ik ook wel
Maar dit is minder NEderlands accent of gewoon geen ?
Het is een Amerikaan die geen woord NEderlands spreekt dus het lijkt me stugquote:Op maandag 1 maart 2010 13:26 schreef guitarist het volgende:
[..]
Veel minder. Geen dat hoor je bijna nooit.
Ja wel goede stem voor die stijlquote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef The_Dean het volgende:
Die dude heeft een fijne poppunk stem man! Doet me denken aan bands als Lit, New Found Glory, No Use For A Name enzo
Klinkt goed!
Lul.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan die geen woord NEderlands spreekt dus het lijkt me stug
tja gewoon beugelfles leegzuipen en erop skuivequote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer bij m'n pacifica. Daarom maar straplocks aangeschaft, heerlijke dingen zeg.
Tevens tvp.
lekkere dubbelpostquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TeleluvR het volgende:
ES-335 GAS!![]()
Die SG vind je hier:quote:Op maandag 1 maart 2010 14:25 schreef Vogelshoot het volgende:
[..]
lekkere dubbelpost![]()
maar hoeveel moet je hebben voor die SG heerlijk ding is dat
Wat vind je van mijn Engels accent dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan die geen woord NEderlands spreekt dus het lijkt me stug
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn Engels accent dan?
http://www.last.fm/music/Homo+Eroteq/_/Getting+Over+Haar
ahh kutje man ik woon te verweg-_- anders ahd ik um gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die SG vind je hier:
http://link.marktplaats.nl/321327221
Supermooi ding nog, laatst even gezien, echt goede perfecte staat. Jammer dat ik zelf het geld er niet voor had/heb
En dan maak je er meteen een mooi dagje JA van.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Vanuit West-Friesland Noord Holland ben je daar toch zomaar?
Ow nee Menno alsnog geen kaartjequote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Lowlands: we zijn uitverkocht
Lowlands: Oh nee toch niet foutje 10.000 kaarten
Lowlands een dag later: nu wel uitverkocht hoor
Als je serieuze interesse hebt, dan maak ik een mooie prijs en kom ik em zelfs brengen...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Vogelshoot het volgende:
[..]
ahh kutje man ik woon te verweg-_- anders ahd ik um gekochtwel heel geil ding
WTF. Nu al? Dat is binnen 8 dagen. Bizar snel.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Lowlands: we zijn uitverkocht
Lowlands: Oh nee toch niet foutje 10.000 kaarten
Lowlands een dag later: nu wel uitverkocht hoor
Idd erg mooi!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die SG vind je hier:
http://link.marktplaats.nl/321327221
Supermooi ding nog, laatst even gezien, echt goede perfecte staat. Jammer dat ik zelf het geld er niet voor had/heb
Met kaartjes voor RW zou ik niet te lang wachten. Dat verkoopt meestal ook snel uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Same here.![]()
Ik ga waarschijnlijk met de zanger van onze band en een kameraad van hem naar Rock Werchter.
Nu hopen dat RW niet binnen een week is uitverkocht want dan wordt het pinkpop, ook leuk maar goed.
Ik had jullie nog een foto beloofd:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef TeleluvR het volgende:
62 Custom Tele met humbuckers en bigsby te leen! Morgen foto's!
Beter sowieso jaquote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Cynic het volgende:
Want in dat geval zing je volgens mij beter dan jullie zanger (of die is erg vooruit gegaan)
Ja, en nu ziet ie er uit als jouw knie...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
IS die gevallen ?
Blauw en paars ?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, en nu ziet ie er uit als jouw knie...
Altijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand toevallig nog interesse in bouwtekeningen voor diverse modellen gitaren?
Geen idee eigenlijk, wat had jij gepost?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Altijd.
Behalve als het dezelfde is die ik een tijdje geleden gepost heb
chill!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat had jij gepost?
Hier linkje:
http://dl.dropbox.com/u/1500496/Gitaarbouw.rar
o.a. Explorer, Les Paul, Tele, ES enz.
Ik had een andere gepost. Deze is een stuk uitgebreider.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat had jij gepost?
Hier linkje:
http://dl.dropbox.com/u/1500496/Gitaarbouw.rar
o.a. Explorer, Les Paul, Tele, ES enz.
Kwam het toevallig ergens tegen, denk deel het ffquote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had een andere gepost. Deze is een stuk uitgebreider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |