Neinquote:
Euuhhhquote:Op maandag 1 maart 2010 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
m'n zwabber aant insmeren met kokos onder de douche
Mn cocoboyquote:Op maandag 1 maart 2010 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
m'n zwabber aant insmeren met kokos onder de douche
I know heb ook niet roze maar alles wordt te zoet bevondenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is echt best veel wat niet roze is hoor, jij had mss toevallig veel roze zelf, maar er is echt meer niet roze dan wel roze bij Lush
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mips stelt het niet op prijs als je meteen 's ochtends met een telefoon voor d'r neus foto's aan het schieten bent![]()
Niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles met een bezittelijk voornaamwoord er voor is een eufemisme voor je leuter
teaser!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm nou laat dan maar, anders moet ik ze weer ergens anders gaan hosten
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
Het is nationale complimentendag!!!!
Jullie zien er allemaal goed uit vandaag!![]()
![]()
En jullie zijn lief!
ik had er ook geen "haar" in herkend hoor...quote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles met een bezittelijk voornaamwoord er voor is een eufemisme voor je leuter
Ik ben nieuwsgierig naar de jouwe. Ik heb de mijne al gemaild. Een stuk of 5 of zoquote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet er al tijden een, dus nu nog eens zien hoe ik dat leuk kan uitwerken
zo boos kijkt ze niet!quote:
logisch dat je kat in de slaapstand staat, zijn staart zit heul niet in het stopcontactquote:
Ik moet ze nog gaan mailen.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar de jouwe. Ik heb de mijne al gemaild. Een stuk of 5 of zo
Moet die in het stopcontact danquote:Op maandag 1 maart 2010 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
logisch dat je kat in de slaapstand staat, zijn staart zit heul niet in het stopcontact![]()
dan gaat zijn accu wel snel leeg hoor
Zet de camera ff klaar op timer wil je?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet die in het stopcontact dan![]()
Ik ga het eens even proberen
wel ook een "na" foto maken dan he...quote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet die in het stopcontact dan![]()
Ik ga het eens even proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |