quote:Op maandag 1 maart 2010 00:10 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan zelf weer terug zetten? Neuh das wel heel sneu
We hebben wel eens in F&F een parktieten topic gehad
Zeg, subtielerd met je oproep in de ESF SC.... (quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Das mijn idee alquote:Op maandag 1 maart 2010 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh weet er ook welof iets voor de heren..want roze wordt bij mij in huis niet op prijs gesteld
Kijk, dit is goed nieuws! 100 gram is niet niks.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Het gaat zeker goed. Zijn kopje staat op standje ondeugend. Dit hadden we niet durven dromen.
Wat hadden jullie gedaan?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat volgensmij niet, meer 'langdurige relatie' volgensmij. Al doet het ene ziekenhuis er wel moeilijker over dan het andere volgensmij.
Heb het zelf niet meegemaakt, toen ik voor het eerst in het ziekenhuis lag, was ik 4 dagen getrouwdDus mijn nieuwbakken man hoorde gewoon alle info als eerste
Uhuh mijn Mr is vast originelerquote:
Ik vind het een mooie serie, begon toen ik net in het ziekenhuis lag.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk dan naar RTL8: de Tudors.
Henry is net een huwelijk met Anne Boleyn aan het regelen.
Er is echt best veel wat niet roze is hoor, jij had mss toevallig veel roze zelf, maar er is echt meer niet roze dan wel roze bij Lushquote:Op maandag 1 maart 2010 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh weet er ook welof iets voor de heren..want roze wordt bij mij in huis niet op prijs gesteld
Tis nog steeds een verrekte mongolquote:Op maandag 1 maart 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe is het met Sjon eigenlijk
/afweziggeweest
maar je houdt van hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |