Bronquote:ZEIST - Voor het vierde jaar kunnen liefhebbers via de webcam zondag weer kijken naar het wel en wee van vogels. Vogelbescherming Nederland heeft webcams opgesteld bij de nesten van onder meer de steenuil, torenvalk, kerkuil, ooievaar, boerenzwaluw, koolmees en de oehoe.
Via de site www.beleefdelente.nl zijn de avonturen van de vogels 24 uur per dag te volgen. Te zien is hoe de vogels een nest bouwen, eieren leggen, broeden en af- en aanvliegen met voedsel voor hun jongen.
Via de site zijn vanaf maandag korte filmpjes te zien met hoogtepunten en per vogels wordt een weblog bijgehouden door deskundigen van verschillende vogelwerkgroepen.
Vogelbescherming Nederland zorgt ervoor dat de nesten niet worden verstoord. De camera's zijn lang voordat de vogels op hun nest aankomen, al geïnstalleerd.
De locaties zijn afgeschermd zodat de vogels in alle rust kunnen broeden. De camera's blijven tot 1 juli aan. Vorig jaar kwamen ongeveer 900.000 mensen een kijkje nemen op de vogeltjessite.
He wattes?quote:
Het kost heel duurquote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen idee wat het kost, ik ben niet zo'n festifalmens. Mijn buurman staat er wel, met allerlei wereldsoepen.
En het eerste plaatje in de OP mist een [quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Pagan het volgende:
FUCK!!! Typo in de TT.'t Is nog altijd anticonceptie.
Help!
p.s. Is de katholieke kerk nu anticonceptie of anti-anticonceptie?
a) Daar was ik al achter, alleen kan ik de TT niet aanpassen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
Tis anticonceptie
[..]
He wattes?
[..]
Het kost heel duurIk ging er in 2002 voor het eerst heen, maar toen was het een stuk goedkoper dan nu!
![]()
Ik hoop dat jullie nu meer geluk hebben!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben wel kaartjes. Vorig jaar ook maar toen kreeg mijn vriend een blindedarmontsteking, twee dagen voordat we zouden gaan.
Neuh hoor!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En het eerste plaatje in de OP mist een [
Ernstigquote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben wel kaartjes. Vorig jaar ook maar toen kreeg mijn vriend een blindedarmontsteking, twee dagen voordat we zouden gaan.
Zwaar pro-conceptie en anti-anticonceptie. Dat je het effe weet.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Pagan het volgende:
FUCK!!! Typo in de TT.'t Is nog altijd anticonceptie.
Help!
p.s. Is de katholieke kerk nu anticonceptie of anti-anticonceptie?
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
a) Daar was ik al achter, alleen kan ik de TT niet aanpassen.
b) 't Was hier zo stil, dan offer ik me wel op.
c) Tickets zijn sowieso erg duur geworden de laatste jaren.
[..]
Ik hoop dat jullie nu meer geluk hebben!
Gaat onverwacht goed met Rossi, hequote:Op zondag 28 februari 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@DM in welk z-huis lag hij
@cat hoe was de v-dag?
@nok wat zul jij trots geweest zijn
@maes wat een mooi hotel
@greys succes met boor van de week. wat vaseline erop smeren kan geen kwaad
@senes wat een dotje dodge. Je heft Hummer toch ook niet op he?
Wij zijn weer thuis en niet alle ouders maar ook opa en oma's praten de hele tijd over hun kleinkinderen. We hadden haar al 1 1/2 week niet gezien dat is zoooo lang.
![]()
Rossi is 100 gram aangekomen
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwaar pro-conceptie en anti-anticonceptie. Dat je het effe weet.
Geeft ie ook kopjes tegen je muishand? Dat doet die kleine rooie gek hier altijdquote:Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Pagan het volgende:
Zo, ff een Strega update.
Op zich weinig te melden, in het weekeinde is het vooral pappen en nathouden. De wonden lijken stabiel, geen verslechtering, maar ook geen verbetering. de resultaten van de kweek zijn er ook nog niet, dus daar weten we nog niet meer van.
Mijn ouders waren vanmiddag op bezoek, en hadden hun jongste aanwinst, een 4 1/2 maanden oude Shar-Pei bij zich. Toen ze weggingen zijn wij meegegaan naar de parkeergarage, daar heeft Strega even lang met hem geknuffeld, je zag haar opleven.![]()
Hopen op een beetje beter weer, dan kunnen we van de week weer eens even buiten zitten, al is het maar een half uurtje. Beetje frisse lucht happen. Probeer dit maar eens te typen met Seamus Ruad op schoot.
Jeutje.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Da's best romantisch.
Kaartjes verkocht ja, aan een stel die elkaar ook op lowlands hadden leren kennen.
Was nog best een gedoe nog, hij lag in het ziekenhuis in EIndhoven en zijn ouders komen uit Wageningen. Dus ik moest de hele tijd alles regelen maar de verpleegkundigen wilden niks tegen me vertellen omdat 'mij dat niks aanging' als ze iets hadden, zouden ze het wel tegen zijn ouders zeggen.
Ook waren ze mij vergeten te bellen toen hij uit de OK kwam waardoor ik zelf moest bellen. 'oh, die ligt al een uur op de verkoever!'
Zat ik daar helemaal in de stress.
quote:
Hé moet je eerst getrouwd zijn dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeutje.![]()
Nouja zeg.. Ja idd, das het erge he, als je maar 'gewoon' zijn vriendin bent kunnen ze ineens niets zeggen
![]()
[..]Zo lief opgevouwen!
Dat is goed nieuws.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat hoe was de v-dag?
@maes wat een mooi hotel
Wij zijn weer thuis en niet alle ouders maar ook opa en oma's praten de hele tijd over hun kleinkinderen. We hadden haar al 1 1/2 week niet gezien dat is zoooo lang.
![]()
![]()
Het lijkt op zich stabiel, dus eerder een complicatie veroorzaakt door de diabetes. We wachten af.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Jammer dat de kweek er nog niet is, dan kun je veel gerichter behandelen
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hé moet je eerst getrouwd zijn dan?
quote:
Privacy van de patiënt en zo. Maar soms zijn ze daar wat té strikt in.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja, en tegen mijn beide handen als ik tiep, of een slokje neem, of aan mijn neus krab, of..........(vul zelf maar in wanneer nog meer)quote:Op zondag 28 februari 2010 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeft ie ook kopjes tegen je muishand? Dat doet die kleine rooie gek hier altijd(tis een lieve jongen)
Mooi weer komt er echt aan hoor
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Privacy van de patiënt en zo. Maar soms zijn ze daar wat té strikt in.
Das wel beter dan jaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Positief dat de wond niet is verslechterd, maar het lijdzaam af moeten wachten tot het beter gaat moet slopend zijn.![]()
F_R: fijn dat het met Rossi zo goed gaat.![]()
Feestje was gezellig, er bleken een aantal koppels niet te komen en de rest kwam gespreid, dus gemiddeld maar 8 rondrennende kinderen ipv de verwachte 15. En dan kun je nog een normaal gesprek voeren.
Dat volgensmij niet, meer 'langdurige relatie' volgensmij. Al doet het ene ziekenhuis er wel moeilijker over dan het andere volgensmij.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonder ouders is het eigk makkelijker wat betreft infovoorziening aan je partner. Want het gaat om degene waar je de nauwste familieband mee hebt. Of heb je nog broers of zussen die roet in het eten kunnen gooien?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat wordt bij mij en mijn Mr leuk dan zonder ouders en ongetrouwd
Zoow heey, dat waren ruige wittebroodsweken wittebroodsmidweekje.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat volgensmij niet, meer 'langdurige relatie' volgensmij. Al doet het ene ziekenhuis er wel moeilijker over dan het andere volgensmij.
Heb het zelf niet meegemaakt, toen ik voor het eerst in het ziekenhuis lag, was ik 4 dagen getrouwdDus mijn nieuwbakken man hoorde gewoon alle info als eerste
Sow, dan donder je wel van je roze wolk af zeg!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat volgensmij niet, meer 'langdurige relatie' volgensmij. Al doet het ene ziekenhuis er wel moeilijker over dan het andere volgensmij.
Heb het zelf niet meegemaakt, toen ik voor het eerst in het ziekenhuis lag, was ik 4 dagen getrouwdDus mijn nieuwbakken man hoorde gewoon alle info als eerste
Get dat is ook geen leuk begin meisquote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zonder ouders is het eigk makkelijker wat betreft infovoorziening aan je partner. Want het gaat om degene waar je de nauwste familieband mee hebt. Of heb je nog broers of zussen die roet in het eten kunnen gooien?
Oormijt?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En het eerste plaatje in de OP mist een [
@ Greys; zou Boor niet "gewoon" mijt kunnen hebben? Ivm die roos?
Thnx, ik ga nog ff een rondje wandelen en dan ga ik me installeren met een deken op de bankquote:
een halfje witquote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zoow heey, dat waren ruige wittebroodsweken wittebroodsmidweekje.
Het stomme is dan dat ze wettelijk nog kunnen stellen dat info over je Mr. via zijn vader of broers en zussen zou moeten gaan. Maar met goede afspraken vooraf moet dat te voorkomen zijn. En het beste is natuurlijk niet in het ziekenhuis te belanden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Get dat is ook geen leuk begin meis
![]()
[..]
dat dacht ik al ja.
Ik heb geen broers of zussen en de Mr heeft wel een vader en broers en zussen maar nogal een uit elkaar gevallen familie dus weinig tot geen contact (pleeggezingebeuren enzo).
Goh, how come?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, ik ben even weg en jullie kunnen ineens weer lullen
Er zijn verschillende soorten mijt, zoals deze (geen plaatje). Dit is het eerste google resultaat, kan dus heel goed zijn dat Boor die niet heeft. Maar mijt is zeker een mogelijkheid.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oormijt?
Of kan dat dan ook over het hele lijf zitten?
Krijgen ze daar roos van?
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zoow heey, dat waren ruige wittebroodsweken wittebroodsmidweekje.
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sow, dan donder je wel van je roze wolk af zeg!
Nope, idd niet leuk. Gelukkig hadden we nog wel een paar heerlijke daagjes in Texel gehadquote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Get dat is ook geen leuk begin meis
![]()
Gij machtige vrouw.quote:
Zou kunnen idd maar die komen heus niet naar het ziekenhuisquote:Op zondag 28 februari 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het stomme is dan dat ze wettelijk nog kunnen stellen dat info over je Mr. via zijn vader of broers en zussen zou moeten gaan. Maar met goede afspraken vooraf moet dat te voorkomen zijn. En het beste is natuurlijk niet in het ziekenhuis te belanden.
Da's best wel een goed excuus ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nope, idd niet leuk. Gelukkig hadden we nog wel een paar heerlijke daagjes in Texel gehad
Ik had al een tijdje de Mirena spiraal, met pijn in onderbuik. Had op mn verjaardag nota bene een echo waar een cyste in mn eierstok gezien werd, 7x4x6cm.![]()
Dus de volgende dag bij de gyn, en die vond het toch wel verstandig dat ik zou blijven en geopereerd zou worden. Gezellig 3 littekens erbij, gelukkig 1tje die het meest zichtbaar is. Ben nog een nachtje gebleven in het ziekenhuis en zaterdag naar huis gegaan. Met een man die heel lief voor me zorgde
Was trouwens ook vlak voordat ik zou beginnen in het ziekenhuis, vlak voor het begin van mn 3e jaar
Dus dat weekje heb ik maar ff overgeslagen
Ik vond het sneu dat Pagan het vervelend vond dat zijn TT fout was, that's allquote:
Ik zit net dit te lezen. Zou het best eens kunnen zijn!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten mijt, zoals deze (geen plaatje). Dit is het eerste google resultaat, kan dus heel goed zijn dat Boor die niet heeft. Maar mijt is zeker een mogelijkheid.
Ik hoorde deze week van de nieuwe baasjes dat Yoko 1 een schimmel had gehad. Heeft hen weken van zalfjes en druppeltjes gekost om die weg te krijgen. Mijt is volgens mij net zo hardnekkig.
quote:
Is Frontline dan ook tegen mijten?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het sneu dat Pagan het vervelend vond dat zijn TT fout was, that's all
En ik zag Senesta niet in het topic, dat teetje er bij vindt ze vast niet erg
[..]
Ik zit net dit te lezen. Zou het best eens kunnen zijn!Dus dan moet ie echt naar de DA voor een huidmonster, het monster
Heb nog wel een spuitbus Frontline, maar ik ben bang als ik dat op Boor spuit dat ie daarna alles gaat schoonlikken. Hoe hou je dat tegen?
Bij die mijten-info staat:quote:
Ik doe niets voordat ik bij de DA ben geweest hoorquote:Alle dieren in het huishouden moeten 1 maal per week gewassen worden met een speciale shampoo (b.v. Defencare shampoo) voor minimaal 4 weken. In plaats van wassen kunt u uw huisdieren ook 1 keer per maand met Frontline spray (zie parasieten plaza, vlooienbestrijdingsmiddelen) insprayen voor 2 maanden.
X-RATED!!!!!!!!!quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's best wel een goed excuus ja.![]()
Toegewijde student ben je, zelf een klanttevredenheidsonderzoek doen!
Schuldig! Ik had de link niet helemaal gelezen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij die mijten-info staat:
[..]
Ik doe niets voordat ik bij de DA ben geweest hoor
Kijk dan naar RTL8: de Tudors.quote:
Hihi Mr is aan het zappenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk dan naar RTL8: de Tudors.
Henry is net een huwelijk met Anne Boleyn aan het regelen.
Maakt toch niet uit, het was ook nogal een lap tekstquote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schuldig! Ik had de link niet helemaal gelezen.![]()
En van jou weet ik dat jij naar de DA gaat voordat je zelf gaat dokteren.
Dus daar maakte ik me niks zorgen om!
Sappig verhaal hoor! Hij vindt Anne nu leuker (en vruchtbaarder) dus moet vrouw 1 vrijwillig het klooster in.quote:
Dat zou wel heel fijn zijn ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, het was ook nogal een lap tekst
En ik zie dat pipetje Stronghold ook helpt! Dat heeft ie wel eens gehad, maar dat is meer dan een maand geleden. Dus misschien krijgt ie die wel weer mee. Zou fijn zijn als het daarmee al opgelost is!
En Bink moet dan ook behandeld worden, maar voor beiden geldt dat pipetje in de nek makkelijker is dan wassen, vooral voor Boor
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 28 februari 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's best wel een goed excuus ja.![]()
Toegewijde student ben je, zelf een klanttevredenheidsonderzoek doen!
Had net oma aan de tel. en die zit dus de Tudors te kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sappig verhaal hoor! Hij vindt Anne nu leuker (en vruchtbaarder) dus moet vrouw 1 vrijwillig het klooster in.![]()
Als ik mijn Tudors goed in mijn hoofd heb wordt Anne de 2e van uiteindelijk 8 vrouwen.
Je oma heeft goede smaak.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had net oma aan de tel. en die zit dus de Tudors te kijkenen Mr kijkt discovery tornadovolgers.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je oma heeft goede smaak.Al zijn de tornado achtervolgers ook wel leuk als er verder niks op is.
muchas gracias!!!quote:
Oooh dat vind ik nog eens een hele fijne update!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat hoe was de v-dag?
@maes wat een mooi hotel
![]()
![]()
Whehehe, succes met overhalen!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:44 schreef senesta het volgende:
Ik heb trouwens bedacht dat er nog minstens een knalrode en een tortie bij moetenNu manlief nog
Dit was wel een mooie tekst.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
wat een ruis in mijn kop
oh wacht, het is ambient drone!
bwehehehe
quote:MARCH OF THE ATHEISTS
(Johnson/Tcherneyan/Ulrich)
Well I can accept that you have your faith....
So you must accept that I have none....
You chase your god into your grave....
I'll die alone when my days are done....
All these fabulous beasts that you strike down....
All this beautiful land that you claim to command....
And all these wars in the name of a book....
There's god in your heart but there's blood on your hands....
So where are your fires of Hell?....
So where now your golden gates?....
I see no angels, no heaven on high....
I hear no marching of your saints....
(Go placidly amongst the noise and haste)....
Well, I know your churches are a sight to behold....
And I know your stories as good as any man....
I know we all have our crosses to bear....
But I'll waste none of my time in desperate prayer....
I've rung the bells of the Mont-St-Michel....
But me and the saviour were never that close....
I've called into the night with no hope of reply....
But I've seen the holes in the Holy Ghost....
So where now, your peace to all men?....
So where now, your undeniable proof?....
Where is it written, in paper or stone : ....
An eye for an eye and a tooth for a tooth?....
Op mijn verzoek hè!!! Blame me.and nobody else but me!!!quote:
En dan zelf weer terug zetten? Neuh das wel heel sneuquote:Op zondag 28 februari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Guilty!
Haal hem anders maar weer weg hoor, die t!
()
Hahaha, weinig kans denk ikquote:Op zondag 28 februari 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe, succes met overhalen!
Zeg maar dat ik vóór ben!
Zou het helpen?
nog steeds hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 00:10 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan zelf weer terug zetten? Neuh das wel heel sneu
We hebben wel eens in F&F een parktieten topic gehad
Dank jequote:Op maandag 1 maart 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
Het is nationale complimentendag!!!!
Jullie zien er allemaal goed uit vandaag!![]()
![]()
En jullie zijn lief!
het voelt ook zo gemeend als je het in iedere sc spamt waar je in postquote:Op maandag 1 maart 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En jullie zijn lief!
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Jij mag er ook zeker zijn heur
Hoe gemeend voelt een compliment dat gegeven wordt omdat het complimentendag is...quote:Op maandag 1 maart 2010 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het voelt ook zo gemeend als je het in iedere sc spamt waar je in post
ik zal het melden als ik wat voelquote:Op maandag 1 maart 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hoe gemeend voelt een compliment dat gegeven wordt omdat het complimentendag is...
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:10 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan zelf weer terug zetten? Neuh das wel heel sneu
We hebben wel eens in F&F een parktieten topic gehad
Half acht en ik ging al vanquote:Op maandag 1 maart 2010 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Nog ff over die privacy...
Tijdens m'n eerste stage (19 lentes jong) kreeg ik een telefoontje van een echtgenoot die zich zorgen maakte over z'n vrouw die nogal ernstig bloedverlies had uit der doosje.
Dus ik pak in de computer haar dossier erbij en zie dat ze 2 dagen eerder een abortus had gehad.
En nog voordat ik dat ter sprake zou brengen greep mijn begeleidster de telefoon uit m'n handen en handelde het gesprek af.
Bleek dat die vrouw zwanger was geraakt, maar niet van haar eigen kerel en die wist dus nergens van.
Dus soms is het best goed om niet alles zomaar te vertellen
Oehhh die had ik nog niet gezien joehoeee make my day!quote:Op maandag 1 maart 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En jullie zijn lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |