Ik dacht dat je vanaf je 10e ging. Maar ik las verkeerd geloof ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nu ruim 31, ga sinds 10 jaar na Lowlands, en mij hoor je niet klagen
Is naar mijn mening nog nooit zo geweest (of het was altijd)quote:Op maandag 1 maart 2010 10:10 schreef RedGuy het volgende:
Kan, maar ik twijfel eraan.
Er gaan elk jaar steeds meer mensen omdat het nu onwijs in is om op Lowlands te zijn, heb ik het idee.
Dat idee heb ik sowieso al jaren bij Lowlands. Kan het fout hebben hoor, ben er nog nooit geweest, maar het wordt altijd enorm gehyped door mensen die naar Lowlands zijn geweest, Pinkpop wordt bijvoorbeeld altijd afgekraakt ("Ga dan naar Lowlands, dat is 10294801 keer leuker!") etc. Weet niet of dat nou echt iets nieuws is eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:10 schreef RedGuy het volgende:
Kan, maar ik twijfel eraan.
Er gaan elk jaar steeds meer mensen omdat het nu onwijs in is om op Lowlands te zijn, heb ik het idee.
Als je er nog nooit bent geweest kun je ook niet echt oordelen over de sfeer natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat idee heb ik sowieso al jaren bij Lowlands. Kan het fout hebben hoor, ben er nog nooit geweest, maar het wordt altijd enorm gehyped door mensen die naar Lowlands zijn geweest, Pinkpop wordt bijvoorbeeld altijd afgekraakt ("Ga dan naar Lowlands, dat is 10294801 keer leuker!") etc. Weet niet of dat nou echt iets nieuws is eigenlijk.
Nee het ligt eraan dat het vorig jaar op 1 mei uitverkocht was (wat er weer aan lag aan dat het in 2008 halverwege juli uitverkocht was).quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef steeg het volgende:
zomg 1 maart en LL bijna uitverkocht, vorig jaar op 1 mei uitverkocht het jaar daarvoor pas halverwege juli ofzo. Ongekend! Zou het aan blink 182 liggen?
Precies, ik ben een van degene die wél voor de muziek naar Lowlands gaat, maar ik wacht niet op genoeg goede namen. Die komen vanzelf wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Juist WEL muziekliefhebbers, die het niet uitmaakt of een band al tig hits hebben. Die weten dat op LL altijd genoeg goede muziek is
Ben je dom? Waarom zou je je kaart op MP zetten als er ook nog witte handel te krijgen is?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:39 schreef Mathijz het volgende:
ZIjn nog weinig marktplaats aanbieders trouwens.
Omdat mensen dat ALTIJD doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ben je dom? Waarom zou je je kaart op MP zetten als er ook nog witte handel te krijgen is?
Dat laatste dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:06 schreef Ziewoarut het volgende:
Hmm lijkt erop dat Lowlands ook steeds meer een massa feest aan het worden is. Agja als ik ga dan haal ik mijn kaartje pas over twee weken en anders geen LL voor mij dit jaar.
Waar reageer jij nou op?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:18 schreef Gewoonik het volgende:
meer?? ze verkopen toch echt maar 55000 kaartjes.
Op de opmerking dat het steeds meer een massafeest wordt, lijkt me... Hij merkt op dat de hoeveelheid verkochte kaartjes al jaren hetzelfde is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |