Drive-by noemen we dat in goed Nederlands.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef TitusPullo het volgende:
Ave atque vale.
Da's ook een methode, natuurlijk, ik mag toch nog graag onder de mensen komen, zeg maar. Britse pubs zijn buiten de steden nog echt een middelpunt van de lokale samenleving en daar geniet ik eigenlijk meer van dan ik had gedacht. Als ze eenmaal doorhebben dat je geen vakantie gast bent maar een blijvertje dan wordt je zonder moeite opgenomen in de samenleving.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:42 schreef sigme het volgende:
Jolijt en genieten zit niet in onze volksaard, geloof ik. Ik mijd gewoon de mensen, dat scheelt evenzeer gezeur en gekanker.
Ik zie ook niet in waarom je mensen in het algemeen zou mijden. Gewoon de zeikerds mijden werkt ook prima.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's ook een methode, natuurlijk, ik mag toch nog graag onder de mensen komen, zeg maar. Britse pubs zijn buiten de steden nog echt een middelpunt van de lokale samenleving en daar geniet ik eigenlijk meer van dan ik had gedacht. Als ze eenmaal doorhebben dat je geen vakantie gast bent maar een blijvertje dan wordt je zonder moeite opgenomen in de samenleving.
de lokale pabo,sph,spw, onderwijskundigen en pedagogen dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom je mensen in het algemeen zou mijden. Gewoon de zeikerds mijden werkt ook prima.
Samenvatting voor de mensen die gisteravond in coma op de bank lagen?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Gisteren tijdens spuiten en Slikken werden we weer eens lekker Geteefd zeg.
Met als goede tweede het CDA. Wat een muts is dat ook he.
En nu maar hopen dat wij mee evolueren.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef One_of_the_few het volgende:
kijk net een pvv filmpje terug.
Graus: opwarming aarde komt door evolutie van de aarde.
evolutie van de aarde?
minder drugs gebruikenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Samenvatting voor de mensen die gisteravond in coma op de bank lagen?
Het schijnt dat de aarde evolueerde van plat waar je af kon vallen naar een bijna ronde bol. Dit soort planeten overleven beter in heelal(survival of the fittest). experts in de aard-evolutie voorspellen dat we op een evolutionaire vooruitgang van ongekende omvang. De aarde wordt waarschijnlijk weer plat. Waar precies er land verdwijnt is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat wij mee evolueren.
Sorry, ik had gewoon zo'n bui.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef Montov het volgende:
Ik heb vandaag een behoorlijk intelligentie collega met een geneeskunde-opleiding horen zeggen dat evolutie onzin is. DNA mutatie kon alleen maar kanker opleveren, datering van fossielen door radioactief verval is onbewezen en onbetrouwbaar, gezamenlijke voetafdrukken van mens en dinosauriers, en complexiteit is vooraf heel gedetailleerd ontworpen. Na wat tegenargumenten, bleek uiteindelijk al het wetenschappelijk bewijs maar magertjes door subjectieve interpretatie, en daarna ging het over de klimaathoax, en hoe de wetenschap daar ook al de boel bedonderde.
Je hebt van die mensen...
Homeopatische anesthesie?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef Montov het volgende:
Ik heb vandaag een behoorlijk intelligentie collega met een geneeskunde-opleiding
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Monidique het volgende:
Colon.
quote:Dit jaar zal een opblaasbare darm door Nederland reizen. De opblaasbare darm zal voor het eerst te zien zijn tijdens de Huishoudbeurs van 13 tot en met 21 februari 2010 in de RAI te Amsterdam. In maart start de tour langs de ziekenhuizen. Wij bieden ziekenhuizen de mogelijkheid aan om de opblaasbare darm met bijbehorende voorlichtingsmaterialen kosteloos tentoon te stellen voor bezoekers voor de termijn van 7 dagen.
Wilt u de opblaasbare darm reserveren voor uw ziekenhuis, laat ons dit weten via een e-mail naar pers@mlds.nl. Ook voor meer (technische) informatie over de opblaasbare darm kunt u krijgen via dit e-mailadres.
Dat zou ik niet doen. Zal je net zien dat er zo'n grappenmaker langskomt en hem leeg laat lopen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:45 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht meer aan Colonization.
Goh.quote:Geert Wilders (PVV) is vanavond tijdens het EenVandaag verkiezingsdebat tussen zes kopstukken uit de landelijke politiek gekozen tot de beste debater. Wilders debatteerde met Wouter Bos, Alexander Pechtold, Agnes Kant, Mark Rutte en Pieter van Geel.
Ruim 5300 leden van het EenVandaag Opiniepanel kozen hem tijdens een live gehouden online stemming.
Het debat dat is uitgezonden door EenVandaag is georganiseerd in samenwerking met de Economische Faculteitsvereniging Rotterdam van de Erasmusuniversiteit.
Uitslag beste debater:
Geert Wilders (PVV) 32%
Wouter Bos (PvdA) 24%
Alexander Pechtold (D66) 14%
Agnes Kant (SP) 13%
Mark Rutte (VVD) 09%
Pieter van Geel (CDA) 05%
Lijkt mij eerder iets voor hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Betreffende opname lijkt me eerder in dit topic thuishoren.
Ergens in de combinatie van drie zinnen is iets mis gegaan.quote:
Sexy vingers.quote:
Ik zie hem liever als dijkgraaf. Zijn strakke blik westwaarts gericht. Speurend naar voortekenen van tsunami's.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef Montov het volgende:
Wilders for gemeenteraadslid!
Met een stoere zuidwester op z'n hoofd.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zie hem liever als dijkgraaf. Zijn strakke blik westwaarts gericht. Speurend naar voortekenen van tsunami's.
quote:ze zouden zo'n CCTV eens rectaal bij Teeven in moeten brengen, dan kunnen wij zijn onderbuikgevoelens eens goed monitoren
quote:
Worstel en kom boven. Waar is je VOC mentaliteit!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef TitusPullo het volgende:
Die onverkwikkelijke verstoting was ik alweer vergeten, zo geweldig is mijn huidige rampspoed.
Vergeten is ook een onderdeel van boven komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Worstel en kom boven. Waar is je VOC mentaliteit!
Appèl, appel. Het ligt op zich voor de hand. Geen idee of dat recent is. Misschien willen ze ook iets herkenbaars hebben, zoals de rozen van de PvdA en de sponsjes van de SP ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinds wanneer deelt het CDA trouwens groene appels uit als verkiezingsherkenningsiets, net als de sponzen van de SP zegmaar?
Geen idee, maar sponzen uitdelen lijkt me iets veiliger dan groene appels. Die komen een stuk harder aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinds wanneer deelt het CDA trouwens groene appels uit als verkiezingsherkenningsiets, net als de sponzen van de SP zegmaar?
En de minaretten van D66.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Appèl, appel. Het ligt op zich voor de hand. Geen idee of dat recent is. Misschien willen ze ook iets herkenbaars hebben, zoals de rozen van de PvdA en de sponsjes van de SP ja.
Alleen nog een keuze maken wie te raken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, maar sponzen uitdelen lijkt me iets veiliger dan groene appels. Die komen een stuk harder aan.
Ik zou voor Klink gaan. Hoewel je daar misschien ook gewoon wat paddo's voor kunt gebruiken en de appel richting het hoofd van de Vries slingeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen nog een keuze maken wie te raken.
Vrouwen vind ik te laag, komt van der hoeven goed weg.
Verhagen, jack de vries, klink, JOB, van geel, atsma of haersma buma.
Hoeveel appels krijg je?
Kun je er gelijk achteraan schreeuwen dat je nog op het zoet zit te wachten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef StormWarning het volgende:
Tegen die boeventronie van de Vries zou ik ook wel graag een keiharde zure Granny Smith uiteen zien spatten.
Houd wel rekening met een achtervolging door dit gezin:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kun je er gelijk achteraan schreeuwen dat je nog op het zoet zit te wachten.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat mijn familiefoto's niet publiek toegankelijk zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Houd wel rekening met een achtervolging door dit gezin:
[ afbeelding ]
Zo ook M.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat mijn familiefoto's niet publiek toegankelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |