En heb je het kassameisje nog geneukt?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef postmortum het volgende:
Ik was dus vanmiddag bij een MacDonalds ergens in Limburg , alwaar ik een aardbeienmilkshake bestelde. Het kassameisje vertelde mij de prijs en ik ging lekker uitbetalen in kleingeld. Aangezien het kassameisje kleingeld vroeg.
Opeens hoor ik achter mij roepen: Opschieten blanke vla ,Hollandse kaas etc.
Ik draai mij om een zie twee jongetjes van niet nader te noemen afkomst staan. Zoals het een echte fok!ker betaamt gaf ik ze een roundhousekick vroeg ik waarom ze begonnen te schelden en niet even op hun beurt konden wachten. Na nog meer gescheld met de meest vreselijke ziektes komt opeens hun moeder aanlopen en zonder enige aanleiding begint ze in een voor mij onbegrijpelijke tal te schelden. Dus ik zeg tegen haar dat ik nu wel weet waar de jochies het vandaan hebben.
Kunnen de mensen niet meer normaal hun kinderen opvoeden of zo?![]()
Ik denk dat ik maar op de PVV ga stemmen
jij bent toch een meisje? ik dacht dat ze wel op Hollandse meiden vielenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:06 schreef electronique het volgende:
ik word ook altijd uitgescholden door een getinte jongen bij mij op school, omdat ik 'te wit' zou zijn
ik ben niet blondquote:Op zondag 28 februari 2010 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent toch een meisje? ik dacht dat ze wel op Hollandse meiden vielen
Gewoon zeggen dat hij zich een keer moet wassen als ie ook zo mooi blank wilt zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:06 schreef electronique het volgende:
ik word ook altijd uitgescholden door een getinte jongen bij mij op school, omdat ik 'te wit' zou zijn
met twee 12-jarigen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:14 schreef Skonk het volgende:
Bij mij was het vechten geworden hoor.
MILF's!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Oh. Dan was het neuken met die moeder geworden
kleine bruine aapquote:Op zondag 28 februari 2010 19:17 schreef fratsman het volgende:
En als je zo'n jochies uitmaakt voor asociale zwartjoekel is het land te klein.
Omdat het trieste mietjes zijn die niets alleen op kunnen lossen. En pakken ze je met een paar man, dan zijn ze er ook nog op uit om je blijvend letsel toe te brengen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:33 schreef AdvancedPower het volgende:
TS, je kan dit uitschot het best laten. Als je er wat van zegt schelden ze je uit en meldden ze je dat je half Marokko op de stoep kan verwachten.
[ afbeelding ]
Dat heeft een meisje die ik ken een keer gezegd, werd ze gelijk in d'r bek gespuugd met de mededeling dat zich zelf maar moest gaan wassen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:10 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij zich een keer moet wassen als ie ook zo mooi blank wilt zijn.
En ze spreken er onverstaanbaar. En ik vermoed dat ik het schelden ook niet gewoon op z'n nederlands zal gaan maar meer van miegmiegmiegmiegblankevlamiegmiegmiegmiegkaas.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
In Limburg is iedereen toch een buitenlander?
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Erasmo het volgende:
HOAX, Limburg is vanmiddag van Nederland afgewaaid
*tip* schapen + iets op een nquote:Op zondag 28 februari 2010 21:09 schreef Hard_Feesten het volgende:
Rot toch op man witneus! Wij nemen Nederland over, wen er maar vast aan.
MOCRO POWER
Hoe weet je dat het schelden was? die taal lijkt namelijk een en al op geschreeuw en gevloek, terwijl het misschien wel aardig bedoeld isquote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef postmortum het volgende:
komt opeens hun moeder aanlopen en zonder enige aanleiding begint ze in een voor mij onbegrijpelijke tal te schelden.
en dan half allochtoon nl achter mij aan hebben zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik zag het ja, je faalde hard door die kutkinderen geen klap te geven
Mag deze racist misschien even geband worden?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:09 schreef Hard_Feesten het volgende:
Rot toch op man witneus! Wij nemen Nederland over, wen er maar vast aan.
MOCRO POWER
je hebt gelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 11:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan half allochtoon nl achter mij aan hebben zeker
en dan ¤ 2,- euro aan ze verspillenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:51 schreef Northside het volgende:
Milkshake pakken, deksel eraf, milkshake uitgieten over kindertjes, "Zo, nu ben je ook wit" zeggen en een nieuwe milkshake bestellen.
Haha.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:51 schreef Northside het volgende:
Milkshake pakken, deksel eraf, milkshake uitgieten over kindertjes, "Zo, nu ben je ook wit" zeggen en een nieuwe milkshake bestellen.
ach vlieg toch een eind naar de verste planeet.....quote:Op zondag 28 februari 2010 20:17 schreef Lkw het volgende:
Ach ja, dat is al langer bekend. Racisme vind je nauwelijks onder autochtonen, maar des te meer onder bepaalde groepen allochtonen. De gemiddelde burger weet dit al jarenlang, maar met name het linkse deel onzer volksvertegenwoordigers heeft nogal eens moeite met de werkelijkheid accepteren. Dus ettert het maar door.
Ik denk dat hij het over zwart-wit EN wit-zwart racisme heeft, en niet over bruin-zwart.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef aychelle het volgende:
ach vlieg toch een eind naar de verste planeet.....!
Ik ben nog nooit door een neger (ik ben er zelf één) een marokkaan, een turk, een arabier, een chinees, eeen braziliaan etc uitgemaakt voor zwarte of nog erger. Sorrie maar dat waren toch echt blanken. De meeste blanken zijn gewoon chill, aardig en je kunt lachen. Maar het racisme van zwart-wit is erger dan bruin-zwart.
Echtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:07 schreef VatosLoco het volgende:
Ach word wel vaker uitgescholden voor kaaskop door dat rifgebergte tuig, ze vinden dit een kut kaasjesland
Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken tegenwoordig geen medelijden meer en begin meteen met hoeken als gasten irritant gaan doen.
Sinds de Kraftmaganogiets topics van Michielos kan ik de hele wereld aan lijkt het wel
alleen omdat die een beetje geld hebben?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent toch een meisje? ik dacht dat ze wel op Hollandse meiden vielen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |