Een paar patroontjes zegt ze danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een paar patroontjes gevonden, voor wie zich verveelt ;-)
Haken is toch nuttig scoubidouen voor volwassenen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben van het nerveuze type, geloof ik.
Ik heb ook ergens enkele tientallen scoubidoucreaties liggen, en van de week weer nieuwe touwtjes gekocht. En dan borduur ik ook nog. En ik maak bentoboxen.![]()
Ik wil eigenlijk gewoon een boek schrijven
welk garen is het dat je nodig hebt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:46 schreef mmascha het volgende:
[..]
Haken is toch nuttig scoubidouen voor volwassenen?Ik vond dat ook zo leuk maar mijn man vond die touwtjes stinken en meer dan een sleutelhanger maken kon je er ook niet mee.
Ik ben met mijn sjaal al aan bol 4 begonnen maar ik heb er nog meer nodig. Maar ik ben al in 3 Zeemannen geweest en daar hebben ze het niet meer! Nog 2 Zeemannen te gaan, maar dan heb ik toch echt wel een probleem.
Het heeft niet zo'n haast. Anders ben ik al 6,50 kwijt aan pakketpost en dat vind ik eigenlijk ook een beetje zonde als ik het hier straks tegenkom.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:56 schreef Troel het volgende:
Vertel liever alvast, want vandaag is de enige dag dat ik kan kijkenTerugbrengen heb je wat langer de tijd voor
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een paar patroontjes gevonden, voor wie zich verveelt ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |