vanmorgen vond ik het vooral spannend, zeker toen ik op amsterdam sloterdijk het bericht hoorde dat er tussen amsterdam amstel en utrecht geen treinen reden... gelukkig wist Lemijn raad en konden we toch op weg

in Utrecht was Ynske zo lief om ons op te halen

en daarna dus eindelijk bij Trui thuis. inderdaad wow... dat uitzicht!!! heerlijk wonen lijkt me dat!
het voelde heel vertrouwd allemaal, alsof ik iedereen al jaren kende

inderdaad heel leuk dat je gewoon kon gaan zitten haken zonder dat iemand je raar aankeek... wat mij betreft ook voor herhaling vatbaar!
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef YPPY het volgende:Ik vond het ook erg gezellig, al was ik duidelijk de amateur uit het geheel. Ik heb inmiddels wel ook al de halve vaste geleerd
en het netjes minderen van trui. Dat was iets lastiger dan ik dacht, maar het is gelukt,
Mijn kunstwerk tot nu toe, met de halve vaste ergens tussen:
[
afbeelding ]
-knip-
wow Yppy, deze is net zo leuk als je luiertje!!!

de sjaal van M@x, wow, dat is al een vermelding op zich waard!
en Snertje

en BE, ik vond je kleurtjes wel leuk!
Ik vond het heel leuk om iedereen te zien, en wat iedereen zoal maakte

en ik ben ook blij dat het weer wat beter gaat met Troel!!! jammer dat je het vandaag niet kon redden, maar hopelijk wel de volgende keer!

Ik ga nog even door met een 3e onderzetter, om de serie van rood met wit compleet te maken

en ik heb nog de babyslofjes af te maken

(daarna heb ik ook al het patroon van een kat liggen, en ik moet ook nog de oogjes afmaken van dat lieve konijntje...

druk druk druk...

)