lang leve die ergnomische naaldenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook af en toe hoor, een soort van vage kramp in mijn wijsvinger
Ik heb meer dan een week in bed gelegen en me een ongeluk gehaakt, dus nu heb ik wel een beetje een gare vingerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:29 schreef Troel het volgende:
Ik heb dus echt geen last van dat soort ongein gelukkig.
Ja hoor, en het is niet eens moeilijkquote:
Wauw. Wel wat anders dan de eeuwige spiralen die ik nu haak, maar zo te zien goed te doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb meer dan een week in bed gelegen en me een ongeluk gehaakt, dus nu heb ik wel een beetje een gare vinger
[..]
Ja hoor, en het is niet eens moeilijk
*Klik*
owja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:40 schreef Troel het volgende:
Het bloemenboek is erg leuk inderdaad. Helaas geen witte boekhandel in Ijsselstein, maar Ynske gaat voor me kijken in Utrecht. Heppuh heppuh heppuh!
Maakt niet uit, ik willum!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
owja.gaat m niet meer worden vandaag ben ik bang
nog 2 kleurtjes en dan heb ik dat kleedding af
ok heb ff gebeld met de boekenvoordeel. boeken zijn weer aangevuld, maar liggen weer voor de prijs van 7,95
maar das niet van die kindvriendelijke? die hadden ze bij de pippoos nl.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:27 schreef NijntjesUk het volgende:
Afzuigkappenspul? *kijkt glazig om zich heen*
Ik koop vulling op de markt.. staat op dat het geschikt is voor kussens en knuffels.. (en is dus wasbaar)
daarom dusquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:26 schreef Troel het volgende:
Ruben is mijn eerste bal aan het uitplukken. Hele plukken vulsel kom ik op zijn kamer tegen. Bal is dus inmiddels niet meer in zijn bezit
knor, ik dacht dat ik goed gekeken had maar blijkbaar deed ik toch iets anders. mijn bolletjes worden namelijk een stuk minder dik. en nu ben ik nog eens terug gaan kijken maar waar je schrijft dat je 5 vasten samenhaakt zijn dat eigenlijk 5 stokjes. je slaat nl eerst wel de draad om de naald. deze bolletjes kunnen er op zich ook wel mee door, maar kijk, 't ziet er wel anders uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef knorretje het volgende:
http://oompaloompawereld.(...)ussenhoesje-met.html
en die met de bolletjes staat er ook.
fouten onduidelijkheden en overige opmerkingen hoor ik graag dan kan ik het verbeteren. Die met de schulpjes doe ik zodra ik de bolletjes hoes af heb en die dus verder ga haken (eerst even weer wat resten wol verzamelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |