Waar is de Joran bekentenis???quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef AskMe het volgende:
nieuwe aflevering wegmisbruikers
daarentegen, de nieuwe bekentenis van joran![]()
wat moet ik doen ?
ja, dit zijn de nieuwequote:Op zondag 28 februari 2010 20:30 schreef Boe-man het volgende:
Is dit een nieuwe aflevering?
surequote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
ik kom op wegmisbruikersik berijd die brommer
was helemaal vergeten dat er een camera bij was toen
![]()
Hahaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
![]()
EVEN QUOTEN DIT!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
![]()
Is er geen tv tijdelijk in de buurt ?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef 9611Niels het volgende:
Kan geen verbinding maken met de server. De servernaam is mogelijk onjuist of de server is bezet. Probeer het later opnieuw.
Nuquote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
![]()
nou ik had met die gast achterop afgesproken dat ik wel zonder hande durfde te doen en toen deed hij mee en toen gingen we fladderenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Haha
Vertel dan eens precies wat er gaat gebeuren
deze? of die vliegende?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
![]()
Dat is inderdaad waar, in deze aflevering blauw blauw een echte achtervolgingquote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef Doler12 het volgende:
Volgens mij zijn het nieuwe afleveringen!
flying dutch manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |