Pijnlijk punt, ben ik bang...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef WcPot het volgende:
Heeft Albertooo al gereageerd op de brief![]()
Wat erg!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik was in Belgenland vorige week
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef 9611Niels het volgende:
Ik droomde dat ik naar z'n huis was gegaan, hij woonde in een flat, en hij was niet thuis, maar er hing een briefje op de deur dat ie het erg leuk vond en dat we wel een feestje mochten houden met Fokkers in zijn huis, en dat hebben we toen maar gedaan![]()
![]()
Ik ook! Antwerpenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik was in Belgenland vorige week
Je droomt over Alberto én Fokquote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef 9611Niels het volgende:
Ik droomde dat ik naar z'n huis was gegaan, hij woonde in een flat, en hij was niet thuis, maar er hing een briefje op de deur dat ie het erg leuk vond en dat we wel een feestje mochten houden met Fokkers in zijn huis, en dat hebben we toen maar gedaan![]()
![]()
Vond hij de kaart wel leuk?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
Best ziekquote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
Ja, dat stond dus op dat briefjequote:
Nielsquote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
Wat was jouw reden van bezoek?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah dan zat je sowieso op een betere plek dan ik. Antwerpen
Vakantie. Het park was alleen slechtquote:Op zondag 28 februari 2010 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat was jouw reden van bezoek?
Coolquote:Op zondag 28 februari 2010 18:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, dat stond dus op dat briefje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |