Serieus? Wat een verschrikkingquote:Op zondag 7 maart 2010 18:19 schreef Arth_NL het volgende:
Dit was mijn favoriet.
Sterke voorronde maar één van de mindere liedjes heeft gewonnen.
Ik deel die mening ook. Geen touw aan vast te knopen. Aisha is dan veel beter.quote:
Ze zingt het wel goedquote:Op maandag 24 mei 2010 01:42 schreef Boldface het volgende:
En toch vind ik het één van de beste nummers en denk ik dat het hoog kan eindigen.
Toen zong ze niet zo enorm schel en vals en keek ze niet zo akelig als gister denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit was echt bizar slecht, deed me zelfs denken aan double-date....
Hoe heeft ze ooit het nationele songfestival kunnen winnen?
Had het ook. Had wel een fatsoenlijke zangeres het moeten zingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:19 schreef Boldface het volgende:
Toch denk ik dat dit nummer hoog kan eindigen. Ik tip het voor een Top 3-notering.
Is dat de versie in de OP? Niet veel beter vind ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen zong ze niet zo enorm schel en vals en keek ze niet zo akelig als gister denk ik
Die hier een paar posts boven vond ik nog wel meevallen, al keek ze daar ook al zo angstig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had het ook. Had wel een fatsoenlijke zangeres het moeten zingen.
[..]
Is dat de versie in de OP? Niet veel beter vind ik
Denk dat ze beter naakt op een kalender kan gaan staan als ze geld wil verdienen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hier een paar posts boven vond ik nog wel meevallen, al keek ze daar ook al zo angstig.
Het was daar wel een stukkie beter om aan te horenAl had ik de CD er sowieso niet van gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |