Maak je niet zo druk...quote:Op zondag 7 maart 2010 13:20 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord speelt het zo goed uit altijd.
quote:
Feyenoord en een mooie scorequote:Op zondag 7 maart 2010 13:22 schreef super-gabber het volgende:
feyenoord moet nu het tempo gewoon om hoog gooien en een keer een mooie score neerzetten!
Kijken of wij over PSV heengaan vandaag, dan mogen jullie je op hun richtenquote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Simmertje het volgende:
ajax al afgeschreven? HELL NO. psv en twente here the fuck we come
Je ziet toch zelf wel dat dit een compleet andere wedstrijd is waar Roda bijna niks in te brengen heeft? Dat was wel vorige week wel anders toen we gewoon de onderliggende partij waren en met geluk op 2-0 kwamen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:21 schreef MB23 het volgende:
[..]
om 0-2 bij Groningen hoefde we ons ook niet meer druk te maken, niet waar?
dit moeten we natuurlijk wel gewoon uitspelen, maarja, Feyenoord he. ik zie het wel weer gebeuren.
Lekker boeiend. Feijenoord moet gewoon winnen, meer niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:22 schreef super-gabber het volgende:
feyenoord moet nu het tempo gewoon om hoog gooien en een keer een mooie score neerzetten!
Klopt. Maar ik zie het wel gebeuren dat een van die middenvelders straks de bal verspeelt en Roda en snel uitkomt. Dan vol op de verdediging, en gaan we met een punt terug. "Makkelijk" uitspelen zit er niet in, je moet gewoon heel scherp blijven. Zeker Fer, El Ahmadi en Bruins.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf wel dat dit een compleet andere wedstrijd is waar Roda bijna niks in te brengen heeft? Dat was wel vorige week wel anders toen we gewoon de onderliggende partij waren en met geluk op 2-0 kwamen.
Vooral El Ahmadi is af en toe slordig, ja. Had ook allang de 2-0 moeten maken net...quote:Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef MB23 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zie het wel gebeuren dat een van die middenvelders straks de bal verspeelt en Roda en snel uitkomt. Dan vol op de verdediging, en gaan we met een punt terug. "Makkelijk" uitspelen zit er niet in, je moet gewoon heel scherp blijven. Zeker Fer, El Ahmadi en Bruins.
Bruins die me vandaag trouwens erg meevalt.
Nadat hij hem aanhaakte jaquote:
wat jij wil johquote:Op zondag 7 maart 2010 13:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nadat hij hem aanhaakte javerloor hij zijn evenwicht en zo kon iemand er langs rennen
andere clubs hadden rood gehad.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nadat hij hem aanhaakte javerloor hij zijn evenwicht en zo kon iemand er langs rennen
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 7 maart 2010 13:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
was amper een overtreding te noemenquote:Op zondag 7 maart 2010 13:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |