ik ook (zonder komkommer, met curry), 2 stuksquote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef SeaOfLove het volgende:
tosti uit de pan met kaas, salami en komkommer en daarbij chilisaus
frittata zonder eigeel zal er sowieso anders uitzien, maar lijkt me ook niet zo lekker... je gaat denk veel smaak missenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Heb van de vanillesaus voor de apfelstrudel van gisteren nog 16 eiwitten over, helaas een beetje geknoeit met eigeel erin dus geen merengue. Vanavond dan maar een frittata zonder eigeel (ben benieuwd) met kaas, paprika, prei, tomaat, kip en salami, erbij balsamicouien en ijsbergsla.
Ik hoop dat ik de smaak kan compenseren met kaas, veel lekkere groenten, kruiden en knoflook. Vind het zo zonde om al dat eiwit zomaar weg te goeien..quote:Op maandag 8 maart 2010 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
frittata zonder eigeel zal er sowieso anders uitzien, maar lijkt me ook niet zo lekker... je gaat denk veel smaak missen
Holy mac joh, hoeveel vanillesaus was dat wel niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Heb van de vanillesaus voor de apfelstrudel van gisteren nog 16 eiwitten over, helaas een beetje geknoeit met eigeel erin dus geen merengue. Vanavond dan maar een frittata zonder eigeel (ben benieuwd) met kaas, paprika, prei, tomaat, kip en salami, erbij balsamicouien en ijsbergsla.
Voor 16 personen/ 7 apfelstrudels; vanavond eten we vanillevlaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy mac joh, hoeveel vanillesaus was dat wel niet?
mmmm tomatencrèmesoep, mn lievelingssoepquote:Op maandag 8 maart 2010 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond tomatencremesoep, afbak meergranen pistoletjes met zelfgemaakte hamburger en gegrilde groente (ui, paprika, champignon, courgette en bosui)
Heel simpel, als je eiwit over hebt maak je chocolademousse, heb je dooiers over dan maak je creme bruléequote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de smaak kan compenseren met kaas, veel lekkere groenten, kruiden en knoflook. Vind het zo zonde om al dat eiwit zomaar weg te goeien..denk dat ik mss een kleine beetje van het mengsel eerst even bak of magnetron om te proeven, heb wel nog hele eieren over om hm te redden anders!
is dat dialect? Ik moest googlen wat het was namelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |