Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA! :Y
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
[ Bericht 99% gewijzigd door rulerofdeath op 28-02-2010 15:46:10 ]Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
Succesquote:Op zondag 28 februari 2010 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, richting werk. Eens kijken hoe druk het word
Niet voor Ruiz.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bounce little kitty, bounce bounce bounce!
Waarom niet?quote:
Ik wel universum denk je dat ik zou springen voor voetbal? Juist, geenquote:
Als je staand van achteren wordt aangeduwd door een monsterlijk groot geschapen negert die tegelijk voetbal wil kijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel universum denk je dat ik zou springen voor voetbal? Juist, geen
Euh, groot geschapen negerts komen er bij mij niet in.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je staand van achteren wordt aangeduwd door een monsterlijk groot geschapen negert die tegelijk voetbal wil kijken.
Groot geschapen paarden dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, groot geschapen negerts komen er bij mij niet in.
Is dat niet verboden?quote:
quote:
Reiziger?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik ken alleen weinig paarden die persé voetbal willen kijken
Dat doet zeer jaquote:Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
AH STRONT, ik geeuw net zo, verrek ik daar toch verdomme me' onderkaak, gebeurt me altijd!
Machielquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je naaktpics hier neerzet...eerlijk waar.
Hoi Ratelquote:
Hoax, het gaat nu alleen maar harder regenen en waaien, je pest de weergodenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:20 schreef omearos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo, en nu moet het droog worden
[..]
Hoi Ratel
Dat heb ik gister voor 't eerst weer gehad dit jaar.quote:
ben je op dieet ofwat?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat heb ik gister voor 't eerst weer gehad dit jaar.Toch wel weer een keer lekker.
Hij is bang dat hij een 3e kin krijgtquote:
Toen ik het typte wist ik haast al dat dit ging komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij een 3e kin krijgt
Nee, ik let wel een beetje op wat ik eet maar vind het gewoon niet echt lekker meer.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Oldenzaal het volgende:
Kut!
Ik heb de hele dag het raam open laten staan...
Nu heb ik een waterbed
quote:
Bullshit!quote:
vind ik lichtelijk overdreven, eerste 30 waren zeker goed en tussen de 70 / 85 waren ze goed rest was het aardig in evenwicht vond ik dan.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bullshit!
Bijna de gehele wedstrijd overwicht... Bult
kansen gehad..
Nou, vooruit.. Maar lucky was het zeker niet!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
vind ik lichtelijk overdreven, eerste 30 waren zeker goed en tussen de 70 / 85 waren ze goed rest was het aardig in evenwicht vond ik dan.
Klopt en ik ga ook maar is slapen, kan nog een kleine 10 uur maken dus morgen goed te pasquote:Op zondag 28 februari 2010 22:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nou, vooruit.. Maar lucky was het zeker niet!
Moggequote:
Kon niet slapen toen ik thuiskwam. Dus toch maar even finale ijshockey gekeken. En toen kon ik alsnog niet slapen.quote:
En hoe komt dat?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik zo maar even in bad... Spierpijn
Ik heb gedroomd dat ik carnaval had gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 11:06 schreef Frutsel het volgende:
Bleugh... slecht geslapen... voelde me al verrot en inmiddels nog verrotter
Tja, dat klinkt in elk geval nog als een leuk droomquote:Op maandag 1 maart 2010 11:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik carnaval had gehad. Werd echt verrot wakker
.
Gossiequote:Op maandag 1 maart 2010 11:06 schreef Frutsel het volgende:
Bleugh... slecht geslapen... voelde me al verrot en inmiddels nog verrotter
quote:
True... maar ja, het gaat niet zomaar overquote:
Ik had een prachtig weekend. Vanavond een beker warme melk met honing en vroeg op bed? Je kan ook een psychiater zoeken en daarmee babbelenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]heej
[..]
True... maar ja, het gaat niet zomaar over![]()
Werk wil niet vlotten, moet me best doen om me te concentreren en geen fouten te maken![]()
Hopelijk hadden jullie een leuker weekend?
Goed plan!quote:Op maandag 1 maart 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had een prachtig weekend. Vanavond een beker warme melk met honing en vroeg op bed? Je kan ook een psychiater zoeken en daarmee babbelen
quote:
Heeejquote:
Vind je dat niet prettig dan?quote:
staat toch eenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat niet prettig dan?Ik wil voor jou ook wel chagrijnig zijn hoor...
Ik vraag het maar even voor de zekerheid...quote:
Justin is van z'n geloof gevallenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar is het plaatje? of filmpje
Neehoor, ik moest alleen even onmeunig skijtn. Plaatje staat er nuquote:
..toen ik vanmorgen naar m'n werk liep was ik ook al toe aan weekend.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen waar ik nog nietnaar heb gedaan, alsnog
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Too much information, dudequote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, ik moest alleen even onmeunig skijtn. Plaatje staat er nu
Remcoquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:
Helaas nietquote:
Twentuhquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
nee ik woon in Almeloquote:Op maandag 1 maart 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
MarkoDoe eens lief over Twente, je woont er zelf.
dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:01 schreef haakon het volgende:
Bas Hermanus von Wiederschnitzelson
je bent niet de enigequote:
MW2 hierquote:
Heb hem voor de pcquote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
MW2 hier![]()
Wachten op Battlefield BC2
oldskool 1.6 jonge !quote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
MW2 hier![]()
Wachten op Battlefield BC2
ohohohoh illegaal zekerquote:
pics !quote:Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, allemaal mooie meisjes hier ineens, ik loop met een halve stijve
BC2? Is toch niet uit of wel?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb em voor de pc en xbox, allebei orgineel !
Whehe, Machiel wil pics van m';n halve stijve.quote:
heeft die ook een naam dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, Machiel wil pics van m';n halve stijve.
heb je er meerderequote:Op maandag 1 maart 2010 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, Machiel wil pics van m';n halve stijve.
dan pak je die milfquote:
Die is nu op een andere vestiging aan het werkquote:
hmm, hoe zien de rest van je collega's d'r uit dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die is nu op een andere vestiging aan het werk
Hier werkt ook wel een lekker dingquote:Op maandag 1 maart 2010 15:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, hoe zien de rest van je collega's d'r uit dan?
hup, aanpappen met haar ipv een beetje te FOK!ken. vraag anders of je d'r ergens mee kan helpenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier werkt ook wel een lekker ding
Of vragen of zij hem ergens mee wil helpenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hup, aanpappen met haar ipv een beetje te FOK!ken. vraag anders of je d'r ergens mee kan helpen
want de dingen die gepost worden (de teksten) voegen niet heel veel toe?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef haakon het volgende:
staat er in ieder geval nog íets leuks op de pagina
tuulk wel, maar een plaatje extra is altijd leuk, en niet alleen in pafipo's staan plaatjesquote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want de dingen die gepost worden (de teksten) voegen niet heel veel toe?
Aveleijnquote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit in Borne bij de introductie van Aveleijn. Al vanaf half 9Alleen maar gezeten en geluisterd. Ben luistermoe nu.
Neee, echt nietquote:
Met logisch denken weet je toch dat je zoveel uur achter elkaar niet kan luisteren, iig niet meer alles oppiktquote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit in Borne bij de introductie van Aveleijn. Al vanaf half 9Alleen maar gezeten en geluisterd. Ben luistermoe nu.
Die is weg, daarom kom ik er nu pas werkenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
AveleijnMet van die frauderende directeurs.
Blijkbaar denken ze er hier niet zo logisch over.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met logisch denken weet je toch dat je zoveel uur achter elkaar niet kan luisteren, iig niet meer alles oppikt
dan ga ik vaker een plaatje in mijn post doenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef haakon het volgende:
[..]
tuulk wel, maar een plaatje extra is altijd leuk, en niet alleen in pafipo's staan plaatjes
in de didactiek wordt zelfs geleerd dat 20minuten de max isquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met logisch denken weet je toch dat je zoveel uur achter elkaar niet kan luisteren, iig niet meer alles oppikt
als je er ff bij vermeld wie/wat t is en doet is t helemaal goed in mijn ogen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ga ik vaker een plaatje in mijn post doen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
coolquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neee, echt nietbijkleuren, bijpunten en model erin, that's it.
ik naar baysquote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef haakon het volgende:
Ik ben zaterdag nog naar D-Block en S-te-fan geweest
Dieka?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef haakon het volgende:
Ik ben zaterdag nog naar D-Block en S-te-fan geweest
boven de pagina staat B-Front (echt naam: Bob van der Palen), het 2e plaatje is van B-Front & Pulse (echt naam: Jaimy Ernste) die samen de live-act 2 Sidez vormen en het laatste plaatje is van de Alpha Twins (of Alpha2) (echte namen: Anco & Arjen Timmerman)quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
als je er ff bij vermeld wie/wat t is en doet is t helemaal goed in mijn ogen.
2 plaatjesdraaiers zie ik nog
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
ook maar een plaatje van mij dan
ik heb zonet op bovenstaande quote een reactie via PM gekregenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
wil je kammen? ik ben 14 en megageil
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb zonet op bovenstaande quote een reactie via PM gekregen
Boerenkoolquote:Op maandag 1 maart 2010 17:16 schreef Assiej het volgende:
Ben ik weer even, mijne excusses voor het niet reageren op het begroeten
bijdeze![]()
![]()
kusjes voor iedereen
en nu boerenkool etenyammm
ga je mee naar graspop?quote:
hoe is het met u?quote:
mooiquote:
waar niet in?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
ja wel aardig. heb d'r alleen geen zin meer in
hier op stage zittenquote:
Jij bent eng!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is al weg joh
Zijn Hen en ik maar op een foto
m'n broertje is om half 6 vrij en rijd dan mee naar huis.quote:
oh dan ben je toch bijna vrijquote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
m'n broertje is om half 6 vrij en rijd dan mee naar huis.
HAHAHA, ik heb ook een Normaal stringquote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
ook maar een plaatje van mij dan
bint jullie noe een stel dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar denkt Hen gelukkig anders over
Pony, lagen erin en hoogblond nog steedsquote:
Niettes, was een storing, ze hebben er nog 10.000quote:
Dacht dat je het blauw zou vervenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pony, lagen erin en hoogblond nog steeds
Die waren 28 minuten later ook uitverkochtquote:Op maandag 1 maart 2010 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niettes, was een storing, ze hebben er nog 10.000
Serious?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die waren 28 minuten later ook uitverkocht
Ja, schijnt nogal snel te zijn gegaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Serious?
Oja, ik zie het
Gelukkig heb ik mn kaartje al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |