ohohohoh illegaal zekerquote:
pics !quote:Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, allemaal mooie meisjes hier ineens, ik loop met een halve stijve
BC2? Is toch niet uit of wel?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb em voor de pc en xbox, allebei orgineel !
Whehe, Machiel wil pics van m';n halve stijve.quote:
heeft die ook een naam dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, Machiel wil pics van m';n halve stijve.
heb je er meerderequote:Op maandag 1 maart 2010 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, Machiel wil pics van m';n halve stijve.
dan pak je die milfquote:
Die is nu op een andere vestiging aan het werkquote:
hmm, hoe zien de rest van je collega's d'r uit dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die is nu op een andere vestiging aan het werk
Hier werkt ook wel een lekker dingquote:Op maandag 1 maart 2010 15:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, hoe zien de rest van je collega's d'r uit dan?
hup, aanpappen met haar ipv een beetje te FOK!ken. vraag anders of je d'r ergens mee kan helpenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier werkt ook wel een lekker ding
Of vragen of zij hem ergens mee wil helpenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hup, aanpappen met haar ipv een beetje te FOK!ken. vraag anders of je d'r ergens mee kan helpen
want de dingen die gepost worden (de teksten) voegen niet heel veel toe?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef haakon het volgende:
staat er in ieder geval nog íets leuks op de pagina
tuulk wel, maar een plaatje extra is altijd leuk, en niet alleen in pafipo's staan plaatjesquote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want de dingen die gepost worden (de teksten) voegen niet heel veel toe?
Aveleijnquote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit in Borne bij de introductie van Aveleijn. Al vanaf half 9Alleen maar gezeten en geluisterd. Ben luistermoe nu.
Neee, echt nietquote:
Met logisch denken weet je toch dat je zoveel uur achter elkaar niet kan luisteren, iig niet meer alles oppiktquote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit in Borne bij de introductie van Aveleijn. Al vanaf half 9Alleen maar gezeten en geluisterd. Ben luistermoe nu.
Die is weg, daarom kom ik er nu pas werkenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
AveleijnMet van die frauderende directeurs.
Blijkbaar denken ze er hier niet zo logisch over.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met logisch denken weet je toch dat je zoveel uur achter elkaar niet kan luisteren, iig niet meer alles oppikt
dan ga ik vaker een plaatje in mijn post doenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef haakon het volgende:
[..]
tuulk wel, maar een plaatje extra is altijd leuk, en niet alleen in pafipo's staan plaatjes
in de didactiek wordt zelfs geleerd dat 20minuten de max isquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met logisch denken weet je toch dat je zoveel uur achter elkaar niet kan luisteren, iig niet meer alles oppikt
als je er ff bij vermeld wie/wat t is en doet is t helemaal goed in mijn ogen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ga ik vaker een plaatje in mijn post doen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
coolquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neee, echt nietbijkleuren, bijpunten en model erin, that's it.
ik naar baysquote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef haakon het volgende:
Ik ben zaterdag nog naar D-Block en S-te-fan geweest
Dieka?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef haakon het volgende:
Ik ben zaterdag nog naar D-Block en S-te-fan geweest
boven de pagina staat B-Front (echt naam: Bob van der Palen), het 2e plaatje is van B-Front & Pulse (echt naam: Jaimy Ernste) die samen de live-act 2 Sidez vormen en het laatste plaatje is van de Alpha Twins (of Alpha2) (echte namen: Anco & Arjen Timmerman)quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
als je er ff bij vermeld wie/wat t is en doet is t helemaal goed in mijn ogen.
2 plaatjesdraaiers zie ik nog
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
ook maar een plaatje van mij dan
ik heb zonet op bovenstaande quote een reactie via PM gekregenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
wil je kammen? ik ben 14 en megageil
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb zonet op bovenstaande quote een reactie via PM gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |