Omdat hij niet meedoetquote:Op zondag 28 februari 2010 15:16 schreef Nfct het volgende:
... en N'Kufo die nog geen buitenspel heeft gestaan.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:29 schreef Zapper het volgende:
Kutmoffen.
Luierdeluierdeluiquote:Op zondag 28 februari 2010 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo moe van die laatste 10 minuten waarin Twente weer eens de punten pakt
quote:AMSTERDAM FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft dinsdagavond hard uitgehaald naar de Twentse supporters die Blaise N'Kufo en Bernard Parker uitfloten tijdens de laatste duels van de tukkers. "Waar zijn we verdomme mee bezig?", vroeg Munsterman zich af op de jaarlijkse supportersavond in de Grolsch Veste.
Munsterman verbaast zich over de kritische houding van de supporters. Er zou te veel worden verwacht van de spelers en club. "We moeten met beide benen op de grond blijven staan", zegt Munsterman tegen TC Tubantia.
Eerder haalde Steve McClaren ook al uit naar de fans nadat een wissel van N'Kufo met applaus werd begroet.
Je mag er toch wel vanuit gaan dat Twente van RKC wint hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 10:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ze van RKC niet winnen, dan mag de kampioensschaal van mij direct al naar PSV
Hmm, ik las gisteren ergens dat Twente het altijd moeilijk heeft in Waalwijkquote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je mag er toch wel vanuit gaan dat Twente van RKC wint hoor
Het zou mij erg verrassen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik las gisteren ergens dat Twente het altijd moeilijk heeft in Waalwijk
Maar ze hebben het traditioneel gezien altijd erg lastig...quote:
Wat jij wiltquote:
Laatste 10 minuten toch?quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:04 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Nu al een doelpunt?
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor de 13e keer in 26 wedstrijden met 1 doelpunt verschil gewonnen
Ook nog 4 keer gelijk en een nederlaag dus dat betekent dat ze in 8 van de 26 wedstrijden met 2 doelpunten of meer wonenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook nog 4 keer gelijk en een nederlaag dus dat betekent dat ze in 8 van de 26 wedstrijden met 2 doelpunten of meer wonen
Efficiency award!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook nog 4 keer gelijk en een nederlaag dus dat betekent dat ze in 8 van de 26 wedstrijden met 2 doelpunten of meer wonen
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor de 13e keer in 26 wedstrijden met 1 doelpunt verschil gewonnen
PSV nummer 2quote:Op zondag 7 maart 2010 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ter vergelijking, PSV won 12 keer met 2 doelpunten of meer, speelde 5 keer gelijk, verloor een keer en won 8 keer met 1 doelpunt verschilquote:
Ja dat zijn we niet gewendquote:
Dat hadden ze moeten doen ja. Maar dat deden ze niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ter vergelijking, PSV won 12 keer met 2 doelpunten of meer, speelde 5 keer gelijk, verloor een keer en won 8 keer met 1 doelpunt verschil
Als PSV nu gewoon van VVV en Sparta had gewonnen stonden ze nu 2 punten voor
Dom, daar kunnen ze best eens de titel verliezen, gelijkspelen in Twente en Utrecht en verliezen in Breda kan gebeurenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:26 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat hadden ze moeten doen ja. Maar dat deden ze niet.
Ach, al die schattige statistiekjes van jou vind ik wel aandoenlijk. Waarschijnlijk mag je dat van paps en mams nog op de muur schrijven boven je bed. PSV scoort 11 keer meer in 26 wedstrijden, dat is nog niet eens 1 doelpunt meer per 2 wedstrijden. Beetje bescheidenheid zou je dus sieren. Bovendien staat twente op 1 en daar gaat het om, al die statistiekjes zijn over 10 jaar verdwenen, maar niet wie landskampioen werd in 2010.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ter vergelijking, PSV won 12 keer met 2 doelpunten of meer, speelde 5 keer gelijk, verloor een keer en won 8 keer met 1 doelpunt verschil
Als PSV nu gewoon van VVV en Sparta had gewonnen stonden ze nu 2 punten voor
Wat is de troll?quote:
Dat hadden ze tot gisteravond, nu niet meer.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft nog steeds alles in eigen hand
Volgens mij kan jij niet tellen maar als PSV alles wint zijn ze kampioenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat hadden ze tot gisteravond, nu niet meer.
De enige die formeel alles in eigen hand heeft is Twente
Niet dus. Twente MOET nog een keer verliezen of gelijkspelen, dus ze hebben het NIET in eigen hand.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft nog steeds alles in eigen hand
PSV - Twentequote:Op zondag 7 maart 2010 17:11 schreef starla het volgende:
[..]
Niet dus. Twente MOET nog een keer verliezen of gelijkspelen, dus ze hebben het NIET in eigen hand.
Dan heeft Twente het in eigen hand en PSV nietquote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ja dus? En als dat gelijkspel wordt, wat dan?
Jij bent wel een echt rekenwonder of niet danquote:Op zondag 7 maart 2010 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan heeft Twente het in eigen hand en PSV niet
Neequote:Op zondag 7 maart 2010 17:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jij bent wel een echt rekenwonder of niet dan
thnx!quote:
quote:FC Twente heeft als eerste europees ticket binnen.
FC Twente heeft zich in de Eredivisie als eerste verzekerd van Europees voetbal in het komende seizoen. De Tukkers zijn zeker van een eindklassering bij de eerste vier.
Door de 1-0 zege op RKC Waalwijk kwam FC Twente op 67 punten. Dat zijn er 25 meer dan nummer vijf AZ. Met nog acht speelronden te gaan kan Twente dus niet meer buiten de topvier eindigen.
Naast Twente zijn ook PSV (65 punten) en Ajax (61 punten) vrijwel zeker van Europees voetbal. Feyenoord heeft de beste papieren voor het vierde ticket. De Rotterdammers hebben momenteel acht punten meer dan AZ en Heracles Almelo.
Naast de vier rechtstreekse startbewijzen voor Europees voetbal (twee keer Champions League, waarvan een plaats in de voorronde, en twee keer Europa League) is er ook nog een vijfde ticket te verdienen door de winnaar van de play-offs die worden gespeeld tussen de nummer vijf tot en met acht.
Uiteraard!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
Twente gaat natuurlijk gewoon voor de CL!
en mocht je dan onverhoopt verliezen van PSV, sta je nog 1 punt voorquote:Op maandag 8 maart 2010 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uiteraard!
Hopen op een gelijk spel bij Ajax - PSV komende zondag en thuis winnen van Den Haag... dan sta je acht punten los van Ajax en vier op PSV
zeker zijn van een Europees ticket is toch mooi?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
Lijkt wel het ajax topic. ons rijk rekenen met van alles en nog wat
Voor PSV geldt maar een ticket. Een jaar EL is wat mij betreft meer dan genoegquote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker zijn van een Europees ticket is toch mooi?
Ja maar dat gebeurd niet. PSV wint gewoon va Ajax en wij weer van PSVquote:Op maandag 8 maart 2010 09:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en mocht je dan onverhoopt verliezen van PSV, sta je nog 1 punt voor
Over 2 weken weet je meerquote:Op maandag 8 maart 2010 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd niet. PSV wint gewoon va Ajax en wij weer van PSV
Dat zeker.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker zijn van een Europees ticket is toch mooi?
laat ze dat maar mooi denken, laat PSV en Ajax maar mooi naar elkaar kijken, dan kijken wij als FCT wel wat verderquote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar denken aan het kampioenschap...
Woon en werk in Amsterdam.
Heel de stad hier denkt sinds psv heeft verloren voor het eerst afgelopen weekend dat AJAX ineens de nieuwe kampioen is.
Laat maar komen, jaartje huren met optie voor koopquote:Op maandag 8 maart 2010 20:59 schreef Frutsel het volgende:
PSV en Ajax hebben zich bij Chelsea gemeld voor Stoch
Optie hoeft niet, contract loopt af in 2011quote:Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laat maar komen, jaartje huren met optie voor koop
ajax heeft nog niet genoeg contractspelersquote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
eerst maar zien of ze hem wel kunnen betalen
Als genoegdoening sturen ze Kennedy en Wielaert terugquote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ajax heeft nog niet genoeg contractspelers
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als genoegdoening sturen ze Kennedy en Wielaert terug
Goede deal toch?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:41 schreef ReMcOrE het volgende:
jullie hebben Kennedy en Wielaert eerlijk gekocht, dus houd ze maar mooi
Ligt dr aan of NKufo nog geblesseerd is. Zo niet, vallen ze terug op hun oude opstelling gok ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef Greetings het volgende:
Ben ff bezig een preview te schrijven en daarbij vraag ik me af of Twente start met N'Kufo of toch nog een keer De Jong.
Ik zelf gok op het laatste, maar wat denken jullie?
Je kan het beter omkeren want je hebt een probleem als Kufo na 10 minuten uitvaltquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef Stienn het volgende:
Starten met de Jong en Nkufo een helft laten spelen.
Ik geloofde er ook geen klap vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ik geloofde de presentator haast niet toen hij na 12 seconde al zei dat ado had gescoordmaarja twente zal er nog wel 2 bij scoren ofzo.
sorry, al veranderdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:27 schreef Nfct het volgende:
@Haakon doe dat liever niet, krijgt Fok! problemen mee ;-)
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:17 schreef Nfct het volgende:
WAT EEN WERELDDOELPUNT!*O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*
Hij bedoelt 2 doelpunten van Twente, 2 van Ado, maar eentje was eigen doel....quote:
Of winst PSV. Er zijn me te veel collega Ajacieden die te arrogant zijn de laatste weken. We worden kampioen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef haakon het volgende:
hoppa !
ajax-psv gelijkspel hopelijk ! of winst ajax
Dat we kampioen worden, denk ik nu nog steeds. Ajax gewoon al zijn wedstrijden winnen en er is niets aan't handje, wat dat betreft dan toch.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Of winst PSV. Er zijn me te veel collega Ajacieden die te arrogant zijn de laatste weken. We worden kampioen.
Rekenen, rekenen ... heeft totaal geen zin! Ajax wordt dit seizoen geen kampioen, en voor 2134 niet! Wanneer Ajax kampioen wordt laat ik me pijpen door Kim Feenstra. (Maar dan moet ze wél naar mij toekomen!)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat we kampioen worden, denk ik nu nog steeds. Ajax gewoon al zijn wedstrijden winnen en er is niets aan't handje, wat dat betreft dan toch.![]()
Twente punten verliezen thuis van Ado? Daar had natuurlijk geen hond een cent voor gegeven, al is het spel van de Tukkers zeer slecht, al een hele tijd. Maar ja, ze hebben de punten weeral binnen. Feit is ook dat zij nog Feyenoord, Az en NAC krijgen, daar zouden ze zomaar 0 punten aan over kunnen halen.
twente moet toch ook tegen psv volgende week of niet dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat we kampioen worden, denk ik nu nog steeds. Ajax gewoon al zijn wedstrijden winnen en er is niets aan't handje, wat dat betreft dan toch.![]()
Twente punten verliezen thuis van Ado? Daar had natuurlijk geen hond een cent voor gegeven, al is het spel van de Tukkers zeer slecht, al een hele tijd. Maar ja, ze hebben de punten weeral binnen. Feit is ook dat zij nog Feyenoord, Az en NAC krijgen, daar zouden ze zomaar 0 punten aan over kunnen halen.
quoten voor de zekerheid, je weet het nooit!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Rekenen, rekenen ... heeft totaal geen zin! Ajax wordt dit seizoen geen kampioen, en voor 2134 niet! Wanneer Ajax kampioen wordt laat ik me pijpen door Kim Feenstra. (Maar dan moet ze wél naar mij toekomen!)
Laat je 'm wél tot 2134 staan? En, regel jij dat zij naar me toekomt als ik de weddenschap verlies?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
quoten voor de zekerheid, je weet het nooit!
nou word ajax toch wel kampioen daar niet vanzondag nog maar 1 punt achter op psv. en twente gaat de laatste tijd wel redelijk achteruit. eerste 65 minuten moeite tegen ado...
maarja toch gefeliciteerd, liever twente dan psv
quote:
PSV is wel een beetje uit vorm en Ajax is momenteel een doelpunten machine met een minder zwaar programmaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm ik zie PSV eerder kampioen worden dan Ajax
Een 0-0 ofzoquote:Op zondag 14 maart 2010 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
Ajax en PSV voelen de druk, beide moeten ze winnen om bovenin mee te blijven doen; dus hoop op flink wat vuurwerk op het velden natuurlijk een uitslag die gunstig is voor ons
of Ajax die wint, dat kan ook nog wel... sta je 5 punten voor op PSV en 6 op Ajaxquote:
persoonlijk ben ik daar niet blij mee..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of Ajax die wint, dat kan ook nog wel... sta je 5 punten voor op PSV en 6 op Ajax
tegen wie verwacht je dat twente nog verliest dan? behalve psv. sowieso moet psv ook nog een keer verliezen wil ajax kampioen worden, geen idee tegen wie psv/twente nog gaan verliezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
persoonlijk ben ik daar niet blij mee..
Ajax is de ploeg in vorm... 6 punten op ajax is leuk, maar als je dan onverhoopt bij psv verliest is dat verschil drie. Dan heb je nog zes wedstrijden waarbij je bij 1 verliespartij meer ajax langszij ziet komen door hun doelsaldo.
dus dan liever 8 op ajax en 4 op psv..
uit bij AZ of uit bij NAC? laatste wedstrijd? en de druk neemt toe, als het kampioenschap nu echt binnen handbereik komt. PSV speelt dan uit bij AZ. Twente en PSV krijgen beide feyenoord nog op bezoekquote:Op zondag 14 maart 2010 16:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
tegen wie verwacht je dat twente nog verliest dan? behalve psv. sowieso moet psv ook nog een keer verliezen wil ajax kampioen worden, geen idee tegen wie psv/twente nog gaan verliezen.
Ik kan niet kijken, heb geen EL en de streams die ik bezoek haperen als een idiootquote:Op zondag 14 maart 2010 17:24 schreef Mojave het volgende:
kansloos PSV, ongelooflijk slecht, hopen dat ze volgende week ook zo spelen!
Welke wedstrijd kijk jij? PSV heeft echt wel kansen gehad hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:24 schreef Mojave het volgende:
kansloos PSV, ongelooflijk slecht, hopen dat ze volgende week ook zo spelen!
je mist niksquote:Op zondag 14 maart 2010 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, heb geen EL en de streams die ik bezoek haperen als een idioot
Okquote:
oh ja?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij? PSV heeft echt wel kansen gehad hoor.
Verbaasd me helaas nietsquote:Op zondag 14 maart 2010 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
gvd, 3-0 Ajax![]()
dat wordt dus 5 punten voor op PSV en 6 op Ajax...
Mjaquote:Op zondag 14 maart 2010 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
gvd, 3-0 Ajax![]()
dat wordt dus 5 punten voor op PSV en 6 op Ajax...
En datquote:Op zondag 14 maart 2010 18:08 schreef Frutsel het volgende:
Verbaasd me helaas niets
En komende week mag je dan niet verliezen van PSV... anders wordt het 2 op PSV en 3 op Ajax![]()
Naja en dan wordt Ajax helaas kampioen
als PSV zo speelt volgende week, moet je minimaal 1 punt pakken!!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verbaasd me helaas niets
En komende week mag je dan niet verliezen van PSV... anders wordt het 2 op PSV en 3 op Ajax![]()
Naja en dan wordt Ajax helaas kampioen
Minimaal... winnen moet ook kunnen, maar ja.. voor PSV is het niet anders. Ze moeten winnen om kans te houden op de titelquote:Op zondag 14 maart 2010 18:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als PSV zo speelt volgende week, moet je minimaal 1 punt pakken!!
eigenlijk moeten ze vandaag ook gewoon winnen, zei Rutten zelf; en je ziet hoe dat gaatquote:Op zondag 14 maart 2010 18:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Minimaal... winnen moet ook kunnen, maar ja.. voor PSV is het niet anders. Ze moeten winnen om kans te houden op de titel
Ik keek een herhaling van vorig jaarquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik keek een herhaling van vorig jaarDrank maakt meer kapoet dan je lief is.
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik keek een herhaling van vorig jaarDrank maakt meer kapoet dan je lief is.
quote:
Als Twente van PSV wint zijn ze gewoon kampioen. Ik zie het ze dan niet meer weggeven en ze zijn dan terecht kampioen geworden.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen... mocht FCT volgende week winnen in Eindhoven, dan doe je toch wel hele goede zaken!!
Mooi man!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:26 schreef kastanova het volgende:
Man, man, man...
Wat een onwerkelijk gevoel eigenlijk, dat Twente nu toch echt wel héél veel kans maakt om kampioen te worden......
Maar het blijft zo vaag... Dacht je 5 jaar geleden ooit dat je nog eens bij een kampioenswedstrijd van Twente zou zitten? Dat Twente als nummer 1 van de competitie de Champions League ingaat? Zie jij ze al met de schaal staan?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi man!
Ajax kan het Twente nog best moeilijk maken hoor. Zijn in topvorm en Twente vind ik de laaste tijd toch minder en er zal vast nog wel een westrijd komen dat Ruiz een keer niet de winnende treffer erin schiet.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als Twente van PSV wint zijn ze gewoon kampioen. Ik zie het ze dan niet meer weggeven en ze zijn dan terecht kampioen geworden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef DaDude1987 het volgende:
Dit filmpje zegt alles : http://www.eredivisie.nl/(...)s_van_fc_twente.html
of zonder reclame:
nac, feyenoord, AZ.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als Twente van PSV wint zijn ze gewoon kampioen. Ik zie het ze dan niet meer weggeven en ze zijn dan terecht kampioen geworden.
quote:Op maandag 15 maart 2010 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
zo gaat dat bij ons thuis ook (wel gewoon allemaal FCT-fan)in het begin van het seizoen waren ouders pessimistisch over het elke week maar winnen, nu zijn ze pessimistisch over het bovenaan blijven staan
klinkt bekendquote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
en als ze kampioen zijn geworden zijn ze pessimistisch dat ze geen punt in de CL pakken en dat hun zoon weer eens niet nuchter thuis komt
zoiets jahquote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
en als ze kampioen zijn geworden zijn ze pessimistisch dat ze geen punt in de CL pakken en dat hun zoon weer eens niet nuchter thuis komt
quote:Rob Groener, zaakwaarnemer van Marko Arnautovic, geeft in gesprek met De Telegraaf aan dat zijn cliënt niet wil terugkeren bij FC Twente. De Oostenrijks international wordt dit seizoen door de Nederlandse koploper uitgeleend aan Internazionale, maar de Italiaanse landskampioen heeft reeds laten doorschemeren niet verder te willen met de 20-jarige aanvaller.
Wanneer Arnautovic er dit seizoen niet in slaagt om in zes officiële duels ten minste een half uur mee te spelen zal zijn huurcontract bij Inter Milan niet worden omgezet in een definitief contract. Hierop zal het contract van de Oostenrijker in Enschede automatisch met twee seizoenen worden verlengd.
Omdat de aanvaller tot op heden pas één officiële wedstrijd bij Internazionale langer dan een half uur meespeelde lijkt een terugkeer naar FC Twente voor de hand te liggen. Groener stel echter dat Arnautovic geen trek heeft in een terugkeer bij de Tukkers. "Marko heeft een duidelijke voorkeur om naar een andere club te verhuizen. Hij heeft voor zichzelf het hoofdstuk FC Twente afgesloten", aldus Groener in De Telegraaf.
quote:Winst van Twente zou klap zijn voor Ajax en PSV'
Kort nadat Ajax de topper met PSV in zijn voordeel had beslist, keken de Ajacieden reikhalzend uit naar de clash van komend weekeinde tussen PSV en FC Twente.
In het Philips Stadion in Eindhoven wordt zaterdag het verdere verloop van de titelstrijd bepaald. FC Twente is zeven wedstrijden voor het einde van de competitie ruim in het voordeel met vijf punten voorsprong op PSV en zes punten op Ajax. Dat gat kan wel slinken wanneer de Tukkers zaterdag verliezen op bezoek bij achtervolger PSV.
"Het wordt een cruciale wedstrijd", keek doelpuntenmaker Urby Emanuelson na de 4-1 van zondag vooruit. "Als PSV wint wordt het tijdens de laatste wedstrijden nog heel spannend. Winst voor FC Twente zou toch een klap voor ons en PSV betekenen. Maar dan staan we wel op de tweede plek en mogen we die niet meer uit handen geven."
"Het is moeilijk om op dit moment aan te geven welke club de beste kans heeft op het kampioenschap", vervolgt Emanuelson over de onvoorspelbare titelstrijd in de Eredivisie. "Op dit moment zal iedereen FC Twente noemen omdat ze vijf punten voorsprong hebben. Wij hebben het makkelijkste programma, maar moeten wel zes punten inlopen met nog zeven wedstrijden te gaan. Het is nu zaak onze duels te winnen en van wedstrijd tot wedstrijd te leven."
quote:Tiendalli langer bij FC Twente
AMSTERDAM - Dwight Tiendalli speelt ook volgend seizoen voor FC Twente. Zijn huidige contract loopt tot het einde van het seizoen, maar bevat een optie voor een extra jaar.
"Die optie is gelicht", zegt Tiendalli in de nieuwe Sportweek.
"Dat heeft Twente mijn zaakwaarnemer laten weten. Eind maart wil de club nog wel om de tafel, maar normaal gesproken speel ik hier volgend seizoen ook."
Stand-in
De rechtsback trainde in september kort mee met FC Twente en werd toen aangetrokken als stand-in voor Ronnie Stam.
Door omstandigheden kwam hij in de basis als linksback. Op die plek is oud-Feyenoorder blijven staan
De club die het in eigen hand heeft is altijd de favorietquote:
quote:Vink heeft leiding bij PSV tegen Twente
Uitgegeven: 16 maart 2010 13:31
Laatst gewijzigd: 16 maart 2010 13:31
ZEIST - De topper in de eredivisie tussen PSV en FC Twente staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Pieter Vink. Dat maakte de voetbalbond KNVB dinsdag bekend.
Koploper FC Twente heeft, met nog zeven speelronden te gaan, vijf punten meer dan PSV.
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=9813quote:FC Twente is verbaasd over lied
FC Twente heeft met verbazing kennis genomen van de nieuwe versie van het lied "Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn". Het originele nummer is 36 jaar geleden uitgegeven en is nu op particulier initiatief op een vernieuwde manier uitgebracht. FC Twente heeft in een eerder stadium aan betrokken partijen aangegeven niet achter het uitbrengen van aan de club gerelateerde liedjes te staan en is bij dit initiatief niet betrokken geweest.
Manager Commerciële Zaken Jan van Halst: "Als club krijgen we vaker verzoeken voor commerciële initiatieven. Ieder verzoek nemen we serieus in behandeling. Het is natuurlijk fantastisch dat FC Twente zo leeft in de regio, maar bij dit project hebben we aangegeven hier als club niet achter te staan en er geen medewerking aan te verlenen. We zijn dan ook teleurgesteld dat het nummer is uitgebracht.
Jammer voor hem, mooi voor Twentequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)duels_schorsing.html
Afellay is er dus niet bij zaterdag...
Mooi!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)duels_schorsing.html
Afellay is er dus niet bij zaterdag...
die heeft het een beetje hoog in zijn bol volgens mijquote:
weddenschap/gokken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Zapper het volgende:
Ik verwacht zaterdag veel geld te verdienen aan jullie clubje
en wat zijn de odds voor PSV?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:51 schreef Zapper het volgende:
Het laatste, odds voor FC Twente stonden gistermiddag op 4,35
Nu lager na schorsing Afellay.
De kans dat Ajax de komende wedstrijden verliest is stukken kleiner gezien het vormpeil en de volgende wedstrijd. Bovendien hebben jullie dit seizoen misschien thuis van Psv gewonnen, uit gaat dat al een stuk moeilijker worden. Toch zie ik Twente (helaas) wel kampioen worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
pffff lekker negatief allemaal hier
Waarom zouden wij ineens verliezen? hebben we het hele jaar slechts 1 keer gedaan, misschien een keer gelijkspel kan natuurlijk ook maar dat is nog steeds een punt.
En voor de mensen die roepen waarom wij nog wel zullen verliezen (Van ploegen waar we hiervoor van gewonnen hebben?): waarom zou ajax niet een keer gelijkspelen / verliezen? net zoveel kans als twente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ben benieuwd op Blaise begint of pas later in de wedstrijd erin komtMaar goed dat je het in een spoiler zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ben benieuwd op Blaise begint of pas later in de wedstrijd erin komtdie van twente ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
overigens is dat niet door de druk maar meer door de tegenvallende prestaties van twente de laatste tijd (moeite tegen ado), zelfde bij psv. en ajax die boven verwachting presenteerdmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
quote:Kesler: Twente kan de druk aan denk ik
Henk Kesler verwacht dat FC Twente een serieuze gooi naar de titel kan doen. Volgens de directeur van de KNVB, zelf woonachtig in Enschede, kan de huidige lijstaanvoerder van de Eredivisie haar goede reeks tot aan het eind van de competitie in stand houden. "De druk op FC Twente zal toenemen, maar ik acht ze in staat daar mee om te gaan."
Kesler krijgt in TC/Tubantia bijval van Arnold Bruggink. De aanvallende middenvelder van Hannover 96, die in het verleden uitkwam voor FC Twente, is gecharmeerd van de Tukkers. "Als je zo vaak in laatste minuten toeslaat is dat geen geluk, maar een kwaliteit. Dit FC Twente wordt niet meer onrustig. Dat zijn tekenen in de goede richting."
FC Twente heeft met nog zeven duels te gaan een voorsprong van vijf punten op nummer twee PSV. Zaterdag reist de ploeg van Steve McClaren af naar Eindhoven voor het uitduel met de runner-up. Nummer drie Ajax verzamelde zes punten minder en speelt zondag tegen RKC Waalwijk.
Kesler begaat echt de ene blunder na de andere. De man moet zich onthouden van uitspraken over competitieverloop en spelers.quote:
klopt, maar nu heeft ie gelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:09 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kesler begaat echt de ene blunder na de andere. De man moet zich onthouden van uitspraken over competitieverloop en spelers.
Euh?quote:Rutten: "Twente heeft uitstraling van 'kom maar'"
Alle ogen zijn dit weekend gericht op de kraker tussen PSV en FC Twente. Fred Rutten heeft vertrouwen in een zege op zijn oude werkge
In grote wedstrijden zijn we van een heel hoog niveau", zei Fred Rutten vrijdag tijdens de persmeeting. "We hebben thuisvoordeel. Ik heb er vertrouwen in en we willen allemaal heel graag morgen. Als je nog iets wil in de competitie, moet je winnen."
"Het is moeilijk te voorspellen wat voor type wedstrijd dit wordt. Maar als wij ons niveau halen, dan kunnen we winnen. Zeker thuis, met de steun van ons publiek. We gaan van onze eigen kracht uit", aldus Rutten, die vorige week met PSV in Amsterdam verloor (4-1).
Tegen FC Twente is het dus voor de tweede week op rij knallen tegen een zware tegenstander. "Twente heeft het vermogen dat ze niet onrustig spelen, ook niet als ze op achterstand komen. En in een eindfase beslissen ze vaak de wedstrijd. Het is een ervaren, rustige ploeg. Ze hebben een uitstraling van 'kom maar'. Steve McClaren heeft bovendien de druk goed weggenomen voor zijn ploeg, maar ze staan nu bovenaan met vijf punten voorsprong. Ze zijn de grootste titelkandidaat, dat valt niet meer te verbergen."
Rutten zal moeten improviseren om het gemis van Ibrahim Afellay en Erik Pieters op te lossen. "De kans is aanwezig dat Timmy Simons start, we kunnen zijn ervaring goed gebruiken. Maar dat heb ik nog niet besloten", aldus de trainer, die André Ooijer vrijdag al zag terugkeren op de training. "Het is een klein wonder dat hij zo snel herstelt van spierletsel in het bovenbeen. We moeten kijken hoe hij reageert op de training van vanochtend."
Ajax - PSV was dus geen grote wedstrijd?quote:In grote wedstrijden zijn we van een heel hoog niveau", zei Fred Rutten vrijdag tijdens de persmeeting. "We hebben thuisvoordeel.
PWN !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh?
[..]
Ajax - PSV was dus geen grote wedstrijd?
eens!quote:
wat een uitspraken van Ruttenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh?
[..]
Ajax - PSV was dus geen grote wedstrijd?
Goede zaakquote:
dit wordt m'n 2e (competitie)uitwedstrijd, m'n 1e treincombi en m'n eerste ervaring met zoveel man in een vreemd stadionquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:43 schreef Merson het volgende:
Ik ben zenuwachtig!
Over 5 4 uur met de trein naar Enschede, over 10 8 uur wedstrijd.
COME ON TWENTE!
Bier =quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:42 schreef Skv het volgende:
Verdomme, ik heb een zuipactiviteit tijdens de wedstrijd.
Snap het ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bier =
Wedstrijd =
Bier + wedstrijd =![]()
Nee, een gala. Wel bier, geen scherm met voetbal.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bier =
Wedstrijd =
Bier + wedstrijd =![]()
Een galaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, een gala. Wel bier, geen scherm met voetbal.
Kan je ok maar beter latenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:16 schreef starla het volgende:
ik zeg dit niet vaak, maar de arbitrage fluit wel heel erg in het voordeel van PSV
Ach joh, dat wil jij natuurlijk niet horen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je ok maar beter laten
Gaap.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat heb je als die mislukte Duitsers anti voetbal spelen
Zeg het eens?quote:
Wat is de lol om in andere topics steeds maar weer vervelend te doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat heb je als die mislukte Duitsers anti voetbal spelen
Sorry dat ik de waarheid zegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:49 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Wat is de lol om in andere topics steeds maar weer vervelend te doen?
Ga terug naar het PSV topic en ga daar gezellig doen i.p.v mislukte reacties te plaatsen....
Ja leuk, maar laat ons nou lekker hier fan zijn van Twente, en blijf jij lekker weg.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sorry dat ik de waarheid zeg
1-0 overigens
Het gaat erom dat je ook 'de waarheid' kunt zeggen in het PSV topic. Hier vinden we jou maar een impotent mannetje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sorry dat ik de waarheid zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |