Omdat hij niet meedoetquote:Op zondag 28 februari 2010 15:16 schreef Nfct het volgende:
... en N'Kufo die nog geen buitenspel heeft gestaan.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:29 schreef Zapper het volgende:
Kutmoffen.
Luierdeluierdeluiquote:Op zondag 28 februari 2010 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo moe van die laatste 10 minuten waarin Twente weer eens de punten pakt
quote:AMSTERDAM FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft dinsdagavond hard uitgehaald naar de Twentse supporters die Blaise N'Kufo en Bernard Parker uitfloten tijdens de laatste duels van de tukkers. "Waar zijn we verdomme mee bezig?", vroeg Munsterman zich af op de jaarlijkse supportersavond in de Grolsch Veste.
Munsterman verbaast zich over de kritische houding van de supporters. Er zou te veel worden verwacht van de spelers en club. "We moeten met beide benen op de grond blijven staan", zegt Munsterman tegen TC Tubantia.
Eerder haalde Steve McClaren ook al uit naar de fans nadat een wissel van N'Kufo met applaus werd begroet.
Je mag er toch wel vanuit gaan dat Twente van RKC wint hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 10:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ze van RKC niet winnen, dan mag de kampioensschaal van mij direct al naar PSV
Hmm, ik las gisteren ergens dat Twente het altijd moeilijk heeft in Waalwijkquote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je mag er toch wel vanuit gaan dat Twente van RKC wint hoor
Het zou mij erg verrassen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik las gisteren ergens dat Twente het altijd moeilijk heeft in Waalwijk
Maar ze hebben het traditioneel gezien altijd erg lastig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |