Ze boft maar, die Mevrouw Dirkh!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef Dirkh het volgende:
He, zeven minuten vind ik al ruim. Eerder twee, maar dan rekening het douchen voor en achteraf niet mee.
Ohquote:
Oh, ik ben zo lolligquote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij al heel lollig van ons zelf, ook zonder drank
Hoezee voor glitters!quote:
Ik zat gisteravond in het theater naast een oud (quote:Op zondag 28 februari 2010 14:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo lollig
Drankje helpt wel mee, dan vind ik mezelf vooral heel lollig![]()
Had je geen behoefte aan iets vrolijkers?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
The Fall is echt zo ontzettend mooi! elke keer als ik 'm zie moet ik er van janken
.
Ik heb geen vrolijke filmsquote:Op zondag 28 februari 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je geen behoefte aan iets vrolijkers?![]()
Zonnestraaltje
Hier, voor jou. Verplichte kost!quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Op het podium zat een actrice in het stuk te klagen over haar appartement en naast me hoorde ik in dik Rotterdams accent "Nou, dan pleurt je toch op????? En daarna heel hard lachen om hun eigen grappen (en ik nog harder lachen).
Hiiihiihihihihihihiquote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezee voor glitters!
[..]
Ik zat gisteravond in het theater naast een oud () stel.
Echt óud oud zeg maar.
Ze hadden op elke zin uit het stuk wel iets te zeggen.
Op het podium zat een actrice in het stuk te klagen over haar appartement en naast me hoorde ik in dik Rotterdams accent "Nou, dan pleurt je toch op????? En daarna heel hard lachen om hun eigen grappen (en ik nog harder lachen).
Een tijdje later was er op het podium iemand zogenaamd de vloer aan het soppen met zo'n emmer en mop, maar je zag dat er geen water in zat. Dus die ene oude gup zegt 'Hij gaat er een beetje moeilijk in'. Zei die andere oude taart 'Ja, da's altijd als het droog is he'. En daarna gieren met zijn tweeën![]()
Fijnquote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, voor jou. Verplichte kost!
Op dit moment mijn lievelingsnummer, geloof ik
Ik ben speciaal even gaan kijken en inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind jij ook dat ie het woord dawn gheyl zingt op 1:20?
Ja. Maar ik vind dat ie alles wel gheyl zingtquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ook ff kijken... sorryquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem live dus gewoon echt veel beter dan op CDquote:
Ja, ik dacht er gaat op 1.20 iets geils gebeuren... bummerquote:Op zondag 28 februari 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je was vast begonnen aan je zeven minuten?
Hihihihihiquote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er gaat op 1.20 iets geils gebeuren... bummer
Vind je hem niet leuker dan Vinzzent?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er gaat op 1.20 iets geils gebeuren... bummer
Neh, maar dat zegt meer over hem dan over Vinzzent.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je hem niet leuker dan Vinzzent?
Waar hou jij van dan? Wat voor CD zou je nou rustig drie keer achter elkaar kunnen luisteren?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, maar dat zegt meer over hem dan over Vinzzent.
Als je die vraag aan mij zou stellen dan zou ik zeggen: Sufjan Stevens - Illinoisequote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar hou jij van dan? Wat voor CD zou je nou rustig drie keer achter elkaar kunnen luisteren?
Zonder na te denken Sinead o Connor The Lion and the Cobra.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar hou jij van dan? Wat voor CD zou je nou rustig drie keer achter elkaar kunnen luisteren?
Alle poezen in huis?quote:
quote:
Kende het niet, maar lekker zeg!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je die vraag aan mij zou stellen dan zou ik zeggen: Sufjan Stevens - Illinoise. Die wil ik wel nog ooit een keer live zien
.
Kan ik me wel wat bij indenken jaquote:Op zondag 28 februari 2010 15:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zonder na te denken Sinead o Connor The Lion and the Cobra.
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
Oh, en nog een onthulling, ik was vroeger helemaal gek van Frank Boeijen.
Ik wreef een keer in mijn ogena het snijden van pepers. Dat doe je ook maar één keerquote:Op zondag 28 februari 2010 15:37 schreef Dirkh het volgende:
Note to self: Na het snijden van rode pepers, direct handen wassen.
M'n giechel staat in de fik
Ik dacht nog toen ik klaar was met snijden, ff m'n handen wassen. Maar nee, meneer moest nog ff aan zijn gezicht zitten. Tuurlijk!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wreef een keer in mijn ogena het snijden van pepers. Dat doe je ook maar één keer.
Wha'ts cookin'?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik dacht nog toen ik klaar was met snijden, ff m'n handen wassen. Maar nee, meneer moest nog ff aan zijn gezicht zitten. Tuurlijk!
WTF moest ik met mijn handen in mijn gezicht? Mar goed, het trekt al weer weg, en pijn is lekker.
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zonder na te denken Sinead o Connor The Lion and the Cobra.
Vooral Drink before the war en I want your hands on me vind ik erg sterk, uiteraard Troy ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ga ik eens zoeken, ken maar 1 nummer ervan
Owwwwquote:
Heb je 'm wel eens live gezien? Dat zou ik nog wel willen.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwww![]()
Verdomme, wat mooi toch!
Maar deze vind ik nog nét een tandje mooier.
Die Edith ook he, op gitaar. Da's toch ook een wonderkind
Ja, twee dagen achter elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je 'm wel eens live gezien? Dat zou ik nog wel willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn we toch weer in de ESF sferen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb ook spruitjes in huis! Maar dat kan morgen ook nogquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, twee dagen achter elkaar.
De ene avond met mijn ouders en deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn we toch weer in de ESF sferen!Franklin zou ik toch niet aan herman koppelen
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Hij is héél, héél erg fan! Hij ging het liefst de avond er na nog een keer, maar dat was al uitverkocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Franklin zou ik toch niet aan herman koppelen
.
Kliekjesquote:Op zondag 28 februari 2010 16:14 schreef Ml-etje het volgende:
brrrr bahhh buiten.
Kacheltje en laptop aangegooid
Dirkh wij eten vanavond doodgewoon nasimet een flinke portie voor in de vriezer
Lekker.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:14 schreef Ml-etje het volgende:brrrr bahhh buiten.
Kacheltje en laptop aangegooid
Dirkh wij eten vanavond doodgewoon nasimet een flinke portie voor in de vriezer
Op woensdag kook ik niet dus eten we dan altijd iets uit de maggi meestal een zondagse maalquote:
Ik had nog tortilla's over en wat vulling, dus heb even een voorproefje genomen. Het is zo lekker en eenvoudig.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:21 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je recept opgeslagen Dirkh, is wel makkelijk te maken voor Mr hier
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:36 schreef Goodbye het volgende:
Oh Greys, we hebben helemaal geen pinkie foto gemaakt gister
Shit!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:36 schreef Goodbye het volgende:
Oh Greys, we hebben helemaal geen pinkie foto gemaakt gister
Cheesecakequote:Op zondag 28 februari 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
Het wordt hier kip bestellen![]()
Heer G neemt spare ribs, maar dat vind ik niks, dat gaat zo tussen je tanden zitten en dat gekluif vind ik vies
Van de week maar vaak sushi eten, dan is ie er toch niet.
En een cheesecake maken
Ah nee, moet het echtquote:Op zondag 28 februari 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit!
Nou, vervelend zeg, dan moeten we nog een keer!
Ja er zit niets anders opquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft muziek op gezet voor tijdens het werken.
Barbra Streisand.
WHUT?
Goed ideequote:Op zondag 28 februari 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja er zit niets anders op![]()
Dan gaan we ergens anders de high tea uitproberen
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja er zit niets anders op![]()
Dan gaan we ergens anders de high tea uitproberen
Barbra Streisand.
WHUT?
Die stem gaat me echt door merg en beenquote:
Je geloofde hem de eerste keer niet toe ie zei: Schat, ik ben homoquote:Op zondag 28 februari 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou niet voor het eerst zijn ().
High tea in het Zalmhuis en dan ga jij ook mee!quote:
Oh nee, toen moest ie wat anders vertellenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je geloofde hem de eerste keer niet toe ie zei: Schat, ik ben homo
Gewoon terug mailen dat die weekeinden al vol zitten?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
Oh neeee vrienden mailen dat ze graag aanstaande vrijdag of de zaterdag erop op visite komen![]()
Prima hoor maar die weekenden zijn al druknu jaaa hebben we alles ineens toch
Lief van jequote:Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
High tea in het Zalmhuis en dan ga jij ook mee!
Ik zie alleen dat dat voor gezelschappen vanaf 20 personen is?![]()
http://www.zalmhuis.nl/brasserie/zalmhuis-tea.html
Nee kan ik niet echt maken (normaal doe ik dat dus iddquote:Op zondag 28 februari 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon terug mailen dat die weekeinden al vol zitten?
En anders zoeken we toch iets anders leuks?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lief van je
Alleen voor 20? Ehh oh shit dat kan best ben er nu 3 keer geweest en wel steeds met een hele groep.
Maar kan natuurlijk vragen of er niet iets te regelen is
Er is vast genoeg leuks! En MI-etje mee lijkt me ook gezelligquote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders zoeken we toch iets anders leuks?
Barbra Streisand.
WHUT?
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders zoeken we toch iets anders leuks?
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er is vast genoeg leuks! En MI-etje mee lijkt me ook gezellig
Ik kan gewoon niet tegen haar stem, alsof je met je nagels over het schoolbord gaat.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind Woman in Love trouwens best een mooi nummer
Dat heb ik met Kate Bush *rilllll*quote:Op zondag 28 februari 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen haar stem, alsof je met je nagels over het schoolbord gaat.
Brrrrrrr.
Deze vind ik leuk(Ik moest er aan denken omdat er het zinnetje Confessing he's gay in zit
)
Lekkerrrquote:
Zienquote:Op zondag 28 februari 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekkerrr![]()
We zijn eruit wat voor bad- en wastafelkranen we gaan doen![]()
Nu alleen pa nog vragen of de kraan ook geschikt is voor een hoekbad
Bad:quote:Op zondag 28 februari 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zien
Ik zit op mijn fornuis-uitkijkbankje
Sjiek! Engels ideequote:Op zondag 28 februari 2010 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bad:
[ afbeelding ]
Wastafel x2:
[ afbeelding ]
Ik had op die TU-site ff de prijzen opgezocht van de spullen die we hebben.
Wastafelonderkast + wastafel + toilet + bril + frame = 3500 euro.
Wij hebben er 300 voor betaald![]()
Hè jasses...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
Mooi Ing! Zoiets zou ik ook kiezen!
In Limburg gaat het los met de storm
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_storm__.html?p=1,1
Oh? Die ene heb ik gezien net en geantwoord (daar had ik dus een antwoord op getypt en toen gewoon weer op Forum geklikt, dus nooit verzondenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Ben eff eten, had je 2x gepmtvoor de fokdiertjes oa
Ik hou toch meer van strak, maar meneer I. wil op de wastafel perse draaiknopjes.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sjiek! Engels idee
Wat voor bad krijgen jullie?
Lekker hoor dat het zo goedkoop is gelukthet lijkt soms wel of alles v goud is
Dan moet je toch ten minste ook een keertje met je vlaggetje wapperen!quote:
Vond dit ook erg leukquote:Op zondag 28 februari 2010 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van strak, maar meneer I. wil op de wastafel perse draaiknopjes.
En deze vonden we beide leuk...en de de badmengkraan is van dezelfde serie en heeft al een douchekop erbij.
Scheelt weer in de kosten![]()
Bad; weet niet precies welk type, maar iig Villeroy en Boch en hier lijkt ie sprekend op:
[ afbeelding ]
Dat heb ik al één keer gedaanquote:Op zondag 28 februari 2010 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moet je toch ten minste ook een keertje met je vlaggetje wapperen!
Mag heus nog een keerquote:
Voor een bad maakt het niet zoveel uit; tegen de tijd dat het bad vol is, is het al geen 38/40 graden meer en moet je alsnog bijgieten.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind een thermostaat-kraan wel gewoon fijn, niet dat gekloot met dat het te warm of te koud is enzo
Good point Llquote:Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind een thermostaat-kraan wel gewoon fijn, niet dat gekloot met dat het te warm of te koud is enzo
Ik zag het ja...heb ge-editquote:Op zondag 28 februari 2010 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond dit ook erg leukweet eigenlijk niet waarom..ow ja we hebben dat niet genomen omdat het niet bij de gekregen wastafelkranen paste.
Ga even kijken voor het bad je link doet het niet int forum. Een bad met een zitjemooi!
Ik heb er eentje voor zowel bad als douche (gewoon douche in bad zeg maar). Is best luxe voor een huurhuisje volgens mij, maar vind 't wel erg relaxed. En je bad gewoon íets te warm aanzetten, en dan is het prima temperatuur als je eraan gaatquote:Op zondag 28 februari 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor een bad maakt het niet zoveel uit; tegen de tijd dat het bad vol is, is het al geen 38/40 graden meer en moet je alsnog bijgieten.
Voor de douche hebben we wel een thermostaatkraan
Oooooh wat geweldigquote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het ja...heb ge-edit![]()
Idd gaaf bad; Gevier in Drachten ging showroom verbouwen en paps kon hem voor 150 euro meekrijgen.
Ik zie het al helemaal voor me; badje met Lush, boekje, wijntje
Is ook zoquote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor zowel bad als douche (gewoon douche in bad zeg maar). Is best luxe voor een huurhuisje volgens mij, maar vind 't wel erg relaxed. En je bad gewoon íets te warm aanzetten, en dan is het prima temperatuur als je eraan gaat
Ben je er iig wel zuinig opquote:Op zondag 28 februari 2010 18:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooooh wat geweldigwij waren het ehmm 6 dubbele kwijt.
Neuh, huurflatje. Kopen komt nog wel, zal geen jaren meer duren denk ikquote:Op zondag 28 februari 2010 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
Alleen vond ik het wel leuk om de "zichtkranen" (dus bad en wastafel) in dezelfde stijl te hebben.
Ik dacht trouwens dat jij een koophuis had?
Dat leest echt leuk voor een vreemde denk ikquote:Op zondag 28 februari 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, huurflatje. Kopen komt nog wel, zal geen jaren meer duren denk ikMaar dit heb ik binnen 2 weekjes geregeld toen m'n huidige/vorige relatie uit ging
![]()
Particuliere huur dus. Niks bijzonders, gewoon klein flatje. Prima voor mij en Mips maar niet iets om jaaaaaaaaren te wonen of in te gaan samenwonen ofzo
Welneee heb hem in de winkel gezien en stikte er bijna in.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je er iig wel zuinig op![]()
Mijn vader heeft vroeger heel veel sanitairprojecten geleid in van die miljoenenpenthouses enzo.
Ik snapte dus nooit dat er soms badkamers waren van > 50000 euro.
Nu snap ik het inmiddels wel
Alles beter dan terug naar pa en maquote:Op zondag 28 februari 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, huurflatje. Kopen komt nog wel, zal geen jaren meer duren denk ikMaar dit heb ik binnen 2 weekjes geregeld toen m'n huidige/vorige relatie uit ging
![]()
Particuliere huur dus. Niks bijzonders, gewoon klein flatje. Prima voor mij en Mips maar niet iets om jaaaaaaaaren te wonen of in te gaan samenwonen ofzo
Ik zag het niet eensquote:Op zondag 28 februari 2010 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat leest echt leuk voor een vreemde denk ik![]()
Ik nog nietquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welneee heb hem in de winkel gezien en stikte er bijna in.
Dat bad is om te badderen en dat ga ik zo ook mooi doen
Weet ikquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles beter dan terug naar pa en ma![]()
Het was ook geen aanval ofzo heur, maar ik dacht het gewoon.
De ex ex van Llquote:Op zondag 28 februari 2010 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat leest echt leuk voor een vreemde denk ik![]()
Jaaaquote:
Nog evenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nog niet![]()
Maarrrr, het is bijna juni!
Had ik ook graag gewild, maar volgens mij gebruiken wij dat dan alleen es in het begin.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nog even
Haha afgelopen week is een vriendin ook al wezen testen hier of het bad wel goed zatze wil er ook 1 maar dan met bubbels.
* rolt van bankquote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik ook graag gewild, maar volgens mij gebruiken wij dat dan alleen es in het begin.
En dit bad voor deze prijs...dan geef ik net zo lief meneer I. een bord hachee voordat ie in bad gaat
Oh jakkes, ik moet meteen weer aan dat ene ranzige youtubefilmpje denken van dat meisje in de jacuzziquote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik ook graag gewild, maar volgens mij gebruiken wij dat dan alleen es in het begin.
En dit bad voor deze prijs...dan geef ik net zo lief meneer I. een bord hachee voordat ie in bad gaat
Ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jakkes, ik moet meteen weer aan dat ene ranzige youtubefilmpje denken van dat meisje in de jacuzzi
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jakkes, ik moet meteen weer aan dat ene ranzige youtubefilmpje denken van dat meisje in de jacuzzi
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je het filmpje? Het is al oud, maar toch...quote:
Oh wat genantquote:Op zondag 28 februari 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je het filmpje? Het is al oud, maar toch...
Niet geschikt voor als je nog moet eten
Die is écht al héél oud.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je het filmpje? Het is al oud, maar toch...
Niet geschikt voor als je nog moet eten
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is écht al héél oud.
Er was toch een moderne variant van BNN van?
Ja okay, een beetje oud ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet te kijken
Zo genant allemaal
En ik zei toch dat ie oud was, betwetertje
Die had ik nog niet gezien. Maar van John van den Heuvel loopt bij ook alles leeg.quote:
Zeg, je kunt tot zó ver gaan hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, een beetje oud ofzo.
Maar deze is net zo oud als jij bijna![]()
Ik wacht even tot ik gegeten heb!quote:Die van Tina is wel grappig. Even skippen naar laatste 30 seconden ofzo
Dat kan niet, het filmpje is in kleur.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
Maar deze is net zo oud als jij bijna![]()
I'm saving it for tuesday!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, je kunt tot zó ver gaan hoor.
Where is the love
Hij valt erg mee hoor.quote:Ik wacht even tot ik gegeten heb!
Kansloos tegen Nederland. Het is een mengeling van allerlei liedjes. En kan er ook eens een keer een spaans liedje geschreven worden zonder het woordje corazon.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Wat is de Spaanse inzending voor dit ESF toch leuk
Dat refrein! Walsje!![]()
![]()
Lulquote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan niet, het filmpje is in kleur.
It better be good...quote:
Dat zal allemaal wel, maar ik eet saté, met saus, as we speak.quote:Hij valt erg mee hoor.
Tis overigens een hoax
Ja, dat hoorde ik ook ja, een keer of 13quote:Op zondag 28 februari 2010 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kansloos tegen Nederland. Het is een mengeling van allerlei liedjes. En kan er ook eens een keer een spaans liedje geschreven worden zonder het woordje corazon.
En hoor ik nou het woordje chiquitita?
It always is. Isn't it?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
It better be good...
quote:Dat zal allemaal wel, maar ik eet saté, met saus, as we speak.
Catch my drift?
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:53 schreef Dirkh het volgende:
En kan er ook eens een keer een spaans liedje geschreven worden zonder het woordje corazon.
Ja, wil je me helpen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, animo in je Adopteer mee oleeeej-topic![]()
Best druk...in je eentje...ofnie?
Daar hebben we het nog wel eens overquote:Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, wat word het nieuwe asielactie doel dit jaar?
Ja is beetje offtopic natuurlijk, zelfs voor een SC. Maar goed, vroeg 't me zo ineens af. Aangezien DTH toch wel weer soort van 'voor de hand ligt', maar ook weer nietquote:Op zondag 28 februari 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog wel eens over
En dan in F&F
Graagquote:Op zondag 28 februari 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wil je me helpen?
Elies is er natuurlijk amper, kan ze niets aan doen, maar een beetje hulp zou wel tof zijn
Dan geef ik je ook de bankrekeninggegevens (weer) en dan kan jij af en toe ook kijken.
Wil je?
Wat mij betreft ligt het zelfs erg voor de hand, maar ik wil en ga het niet alleen bepalen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja is beetje offtopic natuurlijk, zelfs voor een SC. Maar goed, vroeg 't me zo ineens af. Aangezien DTH toch wel weer soort van 'voor de hand ligt', maar ook weer niet
Oh daar ben ik heel blij mee!quote:
Imho is het dan niet echt asielactie meer, maar gewoon DTH-actie...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mij betreft ligt het zelfs erg voor de hand, maar ik wil en ga het niet alleen bepalen.
Dus dat moeten we daar maar overleggen. Maar nu nog ff niet
Dat zeggen we ieder jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Imho is het dan niet echt asielactie meer, maar gewoon DTH-actie...![]()
Maar goed, ik heb er ook maar eentje meegemaakt dus heb er verder totaal niks over te zeggen, maar wellicht is het dan wat DTH-overkill. En zo'n succes als vorig jaar word het denk ik nooit meer. Dat was gewoon echt huge, en zeker met de andere DTH-actie(s) die er lopen...
Nope...sorry.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
Nog kopers?
[TK] McSa/MCSE Self-Paced Training Kit (Exam 70-270)
Zou het wel willen, die examenmeuk, maar heb even geen centjesquote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
Nog kopers?
[TK] McSa/MCSE Self-Paced Training Kit (Exam 70-270)
Die komen aanwaaien dan toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope...sorry.
Ik ga zo afsluiten om windows 7 opnieuw te installeren![]()
Het waaaait hier btw...en pa en ma komen koffie drinken.
Niet dat dat wat met elkaar te maken heeft trouwens
quote:
Ingetje!!!!quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Tombolalalalaaaaalaalalalalalala![]()
Lekker geslapen?
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Geweldig gedroomd...
Geloof je me als ik nee zeg?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kwamen er nog mensen in voor vanuit hier?
quote:
OKEE!!!!quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OKEE!!!!
Dan is het antwoord:
Neeeeeeeeeeeee, dat zou ik noooooooooooit doen!!!!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar..........Lush?quote:
Het is heel erg, maar als ik ervoor ga zitten komt er binnen een half uur wel een stuk in me op...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verwerk je ook dromen in je schrijfkunsten, of komt het a la minute aanzetten zodra je begint met schrijven?
Nu heb ik dus trek ik kwark met muesliquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n trek in iets lekkers, maar ik heb niks qua koekjes of snoep in huis
Dan maar straks een bakje muesli maken![]()
Ik vind het gewoon echt knap van je, die verhalenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is heel erg, maar als ik ervoor ga zitten komt er binnen een half uur wel een stuk in me op...
Maar uiteraard gaan er heus wel dingen uit mn verleden/gedachten/dromen in
In bad niet nee, heb nog wel maar doe ff zuinig aanquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar..........Lush?
Echt goed hoor, dat je het ook zo goed kan verwoorden!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is heel erg, maar als ik ervoor ga zitten komt er binnen een half uur wel een stuk in me op...
Maar uiteraard gaan er heus wel dingen uit mn verleden/gedachten/dromen in
ik hoef niet in mn boekje hoor!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt knap van je, die verhalen
Ook dat je het durft. Ik zou het wel willen (bv een hoofdstuk schrijven waar JIJ in voorkomt voor in je boekje) maar ik ben bang dat elk woord dan persoonlijk op mij betrokken zou worden als ik het zou schrijven![]()
Terwijl, als ik jouw verhalen lees, dan betrek ik dat wat er in de verhalen gebeurt ook niet op jou als schrijfster!
En ik in danonequote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu heb ik dus trek ik kwark met muesli
Oeh, ik heb nog een klein bekertje B&J Cookie Dough!
Dat doe je expres!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt goed hoor, dat je het ook zo goed kan verwoorden!
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even off trouwens, ga naar mn zwager, die zit zielig alleen thuis en vroeg of ik op de koffie kom
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt knap van je, die verhalen
Ook dat je het durft. Ik zou het wel willen (bv een hoofdstuk schrijven waar JIJ in voorkomt voor in je boekje) maar ik ben bang dat elk woord dan persoonlijk op mij betrokken zou worden als ik het zou schrijven![]()
Terwijl, als ik jouw verhalen lees, dan betrek ik dat wat er in de verhalen gebeurt ook niet op jou als schrijfster!
Liefquote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga even off trouwens, ga naar mn zwager, die zit zielig alleen thuis en vroeg of ik op de koffie kom
Oh het zegt me verder niksquote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In bad niet nee, heb nog wel maar doe ff zuinig aanzeezout met een kneip tablet.
Wel na het badderen even porridge zeep gebruikt
Ik denk dat ik ook nog maar een broodje ga makenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de pizza verruild voor een half pistoletje kaasui/tomaat en de andere helft met filet americain.
En nu zit ik vol
Oh-oh is zo lief geweest me een hele berg Lush te bezorgenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het zegt me verder niks, behalve dat ik weet dat er veel Lush gebruikt wordt, vandaar dat ik er aan dacht
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben wel heul benieuwd wat paps straks van de kranen vindt![]()
Ja, ik ben blij met m'n toekomstige nieuwe badkamer en om echtscheiding te voorkomen ga ik er hier over lopen kwezelen![]()
Dat doe ik wel als we echt gaan slopen, breken en weer opbouwenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
open een klustopic
dat scheelde bij ons bonje
Herkenbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als we echt gaan slopen, breken en weer opbouwen![]()
Ik kan nogal doordraven en daar kan meneer I. soms niet zo goed tegen
Gaaaf idee! Mag ik je vriendje lenen? De mijne haat tuinwerkquote:Op zondag 28 februari 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje hier is degene die er lekker over kan doordraven. Voordeel is dat hij heel goed kan klussen en zodra hij iets in zijn bol heeft gaat hij het ook heel gauw doen. Behalve dat hij nu allemaal plannen heeft voor de tuin, daar is het nu nog niet goed weer voor, helaas.
Ik zit er aan te denken om zo'n tuinposter te bestellen bij de HEMA. Onze zithoek in de tuin heeft namelijk een kale wand van een muur van de buren. Kunnen we een mooie foto van de safari gebruiken ofzo
Moet je vrienden met hem wordenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gaaaf idee! Mag ik je vriendje lenen? De mijne haat tuinwerk
Das idd liefquote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je vrienden met hem wordenVoor z'n vrienden doet hij alles op klusgebied als ze het hem vragen, lief he?
Doordraven, dat doe ik nou echt nóóit! Met niets!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als we echt gaan slopen, breken en weer opbouwen![]()
Ik kan nogal doordraven en daar kan meneer I. soms niet zo goed tegen
Leuk, zo'n tuinposter!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje hier is degene die er lekker over kan doordraven. Voordeel is dat hij heel goed kan klussen en zodra hij iets in zijn bol heeft gaat hij het ook heel gauw doen. Behalve dat hij nu allemaal plannen heeft voor de tuin, daar is het nu nog niet goed weer voor, helaas.
Ik zit er aan te denken om zo'n tuinposter te bestellen bij de HEMA. Onze zithoek in de tuin heeft namelijk een kale wand van een muur van de buren. Kunnen we een mooie foto van de safari gebruiken ofzo
Ja he? We moeten echt heel veel doen aan de tuin (dus schrik niet dinsdagquote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Doordraven, dat doe ik nou echt nóóit! Met niets!
()
[..]
Leuk, zo'n tuinposter!
Denk het wel dat frame is toch het behoud vd poster..denk ik hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja he? We moeten echt heel veel doen aan de tuin (dus schrik niet dinsdag), en dat maakt het echt helemaal af. Ben alleen het twijfelen of we het met frame moeten doen, dat kost 90 euro extra!
Ik zal eens even overleggen met het vriendje. Misschien heeft die wel een goede, goedkopere, oplossing.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk het wel dat frame is toch het behoud vd poster..denk ik hoor.
Het is winter (geweest), niemand heeft nu een charmante tuin hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja he? We moeten echt heel veel doen aan de tuin (dus schrik niet dinsdag), en dat maakt het echt helemaal af. Ben alleen het twijfelen of we het met frame moeten doen, dat kost 90 euro extra!
Oi, spreek voor je zelf.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is winter (geweest), niemand heeft nu een charmante tuin hoor
Houten frame en vastnieten heb ik wel eens gezien. In feite net als een canvas doek.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zal eens even overleggen met het vriendje. Misschien heeft die wel een goede, goedkopere, oplossing.
Maar bij de meeste mensen verzakt het terras nietquote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is winter (geweest), niemand heeft nu een charmante tuin hoor
Wil je een foto van onze tuinquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar bij de meeste mensen verzakt het terras niet
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wel dan? Doe eens een foto?
En is je visite al weg?
Yep visite is weg. Toen wij in dit huis kwamen wonen, heb ik besloten NIKS meer aan de tuin te doen, niet voor en niet achter. Daarom hebben wij een hovenier die de boel onderhoudsvrij heeft gemaakt. Wij hebben twee gemetselde bloembakken in de voortuin waar seizoenplantjes in staan. Daar hoef je dus niks aan te doen. ff naar plaatje zoekenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wel dan? Doe eens een foto?
En is je visite al weg?
Dat mag, maar de vissen hou ik zelf.quote:
Mijn vissen zijn niet meer, geloof ikquote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mag, maar de vissen hou ik zelf.
Oh en deze zomer komt er een nieuwe rand om, mogelijk gladde tegels/stenen/natuursteen
Wij (lees zij) doen in het voorjaar zomerbloeiers in de bakken, en in het najaar gaan er winterharde plantjes in.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een gemetselde bloembak (o.a....) in de voortuin waar zelfs vaste planten in staan, maar dat ziet er alsnog gewoon niet uit nu hoorDat moet ik gaan knippen en snoeien en weet ik veel wat, het is nu lelijk en dor en met raar onkruid er tussen.
Mijn vissen beginnen al weer behoorlijk actief te worden, dus ook al weer boven een kijkje nemen. Erg leuk. Even je vinger in het water en ze denken dat het voer is.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vissen zijn niet meer, geloof ik![]()
Ian, Pieter en Inge al heel lang niet gezien. Misschien dat McMossel nog op de bodem ligt, maar dat is het dan ook wel. Rukreiger. Of zouden ze nog steeds op de bodem liggen koukleumen?
Handy zo'n tuinmanquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij (lees zij) doen in het voorjaar zomerbloeiers in de bakken, en in het najaar gaan er winterharde plantjes in.
Nou niet meer een nieuwbouw huis, wij zijn hier twee en een half jaar geleden komen wonen. De tuin was gewoon begroeid met struiken, buxushaagje en meer van dat soort Dirkh-onvriendelijk gespuis.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi Dirkh, voor hier is het te kaal maar denk dat je in een nieuwbouwhuis woont? Daar past het bij
Vergeleken met ditquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou niet meer een nieuwbouw huis, wij zijn hier twee en een half jaar geleden komen wonen. De tuin was gewoon begroeid met struiken, buxushaagje en meer van dat soort Dirkh-onvriendelijk gespuis.
Voor is het zomers ongeveer zo
[ afbeelding ]
Zie hier de verdachte in de voortuinquote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn vissen beginnen al weer behoorlijk actief te worden, dus ook al weer boven een kijkje nemen. Erg leuk. Even je vinger in het water en ze denken dat het voer is.
De jonkies van vorig jaar hebben de winter voor zover ik nu kan zien goed overleefd, ondanks dat er toch behoorlijk lange tijd ijs op heeft gelegen. Ik had wel zo ijsvrijhouder, maar dat houdt ook een keer op.
Ze zullen zich nu dus wel zo'n beetje moeten laten zien.
Sushi!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
Het wordt hier kip bestellen![]()
Heer G neemt spare ribs, maar dat vind ik niks, dat gaat zo tussen je tanden zitten en dat gekluif vind ik vies
Van de week maar vaak sushi eten, dan is ie er toch niet.
En een cheesecake maken
Ja, ik had jouw topic een tijdje geleden al eens gezien. Ja, dan wonen wij in een nieuwbouwhok.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vergeleken met dit [ afbeelding ]
is alles nieuwbouw
Ziet er wel gezellig en fleurig uit zo
B&J Cookie dough!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu heb ik dus trek ik kwark met muesli
Ja, wij hebben altijd een net over de vijver gespannen, want anders zijn we ze zo kwijt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hier de verdachte in de voortuin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hier de verdachte in de voortuin![]()
[ afbeelding ]
Thnx, zou soms graag ruilen hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik had jouw topic een tijdje geleden al eens gezien. Ja, dan wonen wij in een nieuwbouwhok.
Respect voor jullie overigens.
Hebben? Vind het niet zo lekkerquote:
Maar ik heb maar een pietepeuterig vijvertje, pikt ie dan niet dwars door het net heen als ze bovenin zwemmen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, wij hebben altijd een net over de vijver gespannen, want anders zijn we ze zo kwijt.
Ja maar voor dat je gaat slapen moet je me ff uitleggen, twee wasmachines? Was het een aanbieding? NU, twee halen, een betalen?quote:
McViooltje!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou niet meer een nieuwbouw huis, wij zijn hier twee en een half jaar geleden komen wonen. De tuin was gewoon begroeid met struiken, buxushaagje en meer van dat soort Dirkh-onvriendelijk gespuis.
Voor is het zomers ongeveer zo
[ afbeelding ]
Nee doos, de reiger voelt meteen dat er iets tussen zit en laat het dan wel uit zijn kop.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb maar een pietepeuterig vijvertje, pikt ie dan niet dwars door het net heen als ze bovenin zwemmen?
Oh.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee doos, de reiger voelt meteen dat er iets tussen zit en laat het dan wel uit zijn kop.
Toen ik hier een aantal jaren geleden kwam wonen heb ik de achtertuin, die al best mooi was met rozen van de vorige eigenaar, wat verpersoonlijkt door hier en daar wat africaantjes te planten. Want die vind ik leuk. Komt de eerste visite, een vriendin, die rondkijkt in de tuin en zegt 'Mooi, maar die africaantjes is toch wel het eerste dat je er uit gaat halen he???'.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit voorjaar wordt ie volgezet met africaantjes.Eindelijk mocht ik een keer kiezen.
Ah, leuk dat soort reacties.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik hier een aantal jaren geleden kwam wonen heb ik de achtertuin, die al best mooi was met rozen van de vorige eigenaar, wat verpersoonlijkt door hier en daar wat africaantjes te planten. Want die vind ik leuk. Komt de eerste visite, een vriendin, die rondkijkt in de tuin en zegt 'Mooi, maar die africaantjes is toch wel het eerste dat je er uit gaat halen he???'.
Nee, dat geloof ik niet. Of ze heeft drieënveertig kinderen rondbanjeren of de verkoper was heel erg goed.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Eentje voor de witte was en eentje voor de bonte.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Toppunt van racisme? Alle plantjes water geven behalve de Afrikaantjes.
Ik vind het een knappe monoloog, maar mij te zwaarmoedig.quote:
Ja, ik vind haar ook knap depressief, al moest ik wel lachen om die 120 km per uur over het asfalt en dan in de kroeg zeggen: Ik heb me godverredomme nu toch een goed verhaal!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een knappe monoloog, maar mij te zwaarmoedig.
Vooral het gedeelte over 'het aan een touw met 120 km over het asfalt schuren'...
Veldhuis en Kempers is trouwens ook leuk om een keer heen te gaan!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, ik en zwaarmoedig gaan hand in hand. Al vind ik die laatste zinnen ook een beetje mwa.
Ja, dat zal er nog ff bijkomen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schaam me er soms een beetje voor![]()
. Ik doe het ook niet in zomaar elk gezelschap. En het liefst zonder gezelschap.
Dan moet er wel iets anders roepen dan een biertje.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, hoe zou jij op zo'n oproep reageren?
Smaakt ie wel?quote:
Pjewquote:Op zondag 28 februari 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Oh, die was niet voor jou bedoeld hoor IngMede organisaaaaaaaaaatie lady.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |