Ze boft maar, die Mevrouw Dirkh!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef Dirkh het volgende:
He, zeven minuten vind ik al ruim. Eerder twee, maar dan rekening het douchen voor en achteraf niet mee.
Ohquote:
Oh, ik ben zo lolligquote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij al heel lollig van ons zelf, ook zonder drank
Hoezee voor glitters!quote:
Ik zat gisteravond in het theater naast een oud (quote:Op zondag 28 februari 2010 14:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo lollig
Drankje helpt wel mee, dan vind ik mezelf vooral heel lollig![]()
Had je geen behoefte aan iets vrolijkers?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
The Fall is echt zo ontzettend mooi! elke keer als ik 'm zie moet ik er van janken
.
Ik heb geen vrolijke filmsquote:Op zondag 28 februari 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je geen behoefte aan iets vrolijkers?![]()
Zonnestraaltje
Hier, voor jou. Verplichte kost!quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Op het podium zat een actrice in het stuk te klagen over haar appartement en naast me hoorde ik in dik Rotterdams accent "Nou, dan pleurt je toch op????? En daarna heel hard lachen om hun eigen grappen (en ik nog harder lachen).
Hiiihiihihihihihihiquote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezee voor glitters!
[..]
Ik zat gisteravond in het theater naast een oud () stel.
Echt óud oud zeg maar.
Ze hadden op elke zin uit het stuk wel iets te zeggen.
Op het podium zat een actrice in het stuk te klagen over haar appartement en naast me hoorde ik in dik Rotterdams accent "Nou, dan pleurt je toch op????? En daarna heel hard lachen om hun eigen grappen (en ik nog harder lachen).
Een tijdje later was er op het podium iemand zogenaamd de vloer aan het soppen met zo'n emmer en mop, maar je zag dat er geen water in zat. Dus die ene oude gup zegt 'Hij gaat er een beetje moeilijk in'. Zei die andere oude taart 'Ja, da's altijd als het droog is he'. En daarna gieren met zijn tweeën![]()
Fijnquote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, voor jou. Verplichte kost!
Op dit moment mijn lievelingsnummer, geloof ik
Ik ben speciaal even gaan kijken en inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind jij ook dat ie het woord dawn gheyl zingt op 1:20?
Ja. Maar ik vind dat ie alles wel gheyl zingtquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ook ff kijken... sorryquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem live dus gewoon echt veel beter dan op CDquote:
Ja, ik dacht er gaat op 1.20 iets geils gebeuren... bummerquote:Op zondag 28 februari 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je was vast begonnen aan je zeven minuten?
Hihihihihiquote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er gaat op 1.20 iets geils gebeuren... bummer
Vind je hem niet leuker dan Vinzzent?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er gaat op 1.20 iets geils gebeuren... bummer
Neh, maar dat zegt meer over hem dan over Vinzzent.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je hem niet leuker dan Vinzzent?
Waar hou jij van dan? Wat voor CD zou je nou rustig drie keer achter elkaar kunnen luisteren?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, maar dat zegt meer over hem dan over Vinzzent.
Als je die vraag aan mij zou stellen dan zou ik zeggen: Sufjan Stevens - Illinoisequote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar hou jij van dan? Wat voor CD zou je nou rustig drie keer achter elkaar kunnen luisteren?
Zonder na te denken Sinead o Connor The Lion and the Cobra.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar hou jij van dan? Wat voor CD zou je nou rustig drie keer achter elkaar kunnen luisteren?
Alle poezen in huis?quote:
quote:
Kende het niet, maar lekker zeg!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je die vraag aan mij zou stellen dan zou ik zeggen: Sufjan Stevens - Illinoise. Die wil ik wel nog ooit een keer live zien
.
Kan ik me wel wat bij indenken jaquote:Op zondag 28 februari 2010 15:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zonder na te denken Sinead o Connor The Lion and the Cobra.
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
Oh, en nog een onthulling, ik was vroeger helemaal gek van Frank Boeijen.
Ik wreef een keer in mijn ogena het snijden van pepers. Dat doe je ook maar één keerquote:Op zondag 28 februari 2010 15:37 schreef Dirkh het volgende:
Note to self: Na het snijden van rode pepers, direct handen wassen.
M'n giechel staat in de fik
Ik dacht nog toen ik klaar was met snijden, ff m'n handen wassen. Maar nee, meneer moest nog ff aan zijn gezicht zitten. Tuurlijk!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wreef een keer in mijn ogena het snijden van pepers. Dat doe je ook maar één keer.
Wha'ts cookin'?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik dacht nog toen ik klaar was met snijden, ff m'n handen wassen. Maar nee, meneer moest nog ff aan zijn gezicht zitten. Tuurlijk!
WTF moest ik met mijn handen in mijn gezicht? Mar goed, het trekt al weer weg, en pijn is lekker.
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zonder na te denken Sinead o Connor The Lion and the Cobra.
Vooral Drink before the war en I want your hands on me vind ik erg sterk, uiteraard Troy ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ga ik eens zoeken, ken maar 1 nummer ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |