Ze boft maar, die Mevrouw Dirkh!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef Dirkh het volgende:
He, zeven minuten vind ik al ruim. Eerder twee, maar dan rekening het douchen voor en achteraf niet mee.
Ohquote:
Oh, ik ben zo lolligquote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij al heel lollig van ons zelf, ook zonder drank
Hoezee voor glitters!quote:
Ik zat gisteravond in het theater naast een oud (quote:Op zondag 28 februari 2010 14:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo lollig
Drankje helpt wel mee, dan vind ik mezelf vooral heel lollig![]()
Had je geen behoefte aan iets vrolijkers?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
The Fall is echt zo ontzettend mooi! elke keer als ik 'm zie moet ik er van janken
.
Ik heb geen vrolijke filmsquote:Op zondag 28 februari 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je geen behoefte aan iets vrolijkers?![]()
Zonnestraaltje
Hier, voor jou. Verplichte kost!quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Op het podium zat een actrice in het stuk te klagen over haar appartement en naast me hoorde ik in dik Rotterdams accent "Nou, dan pleurt je toch op????? En daarna heel hard lachen om hun eigen grappen (en ik nog harder lachen).
Hiiihiihihihihihihiquote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezee voor glitters!
[..]
Ik zat gisteravond in het theater naast een oud () stel.
Echt óud oud zeg maar.
Ze hadden op elke zin uit het stuk wel iets te zeggen.
Op het podium zat een actrice in het stuk te klagen over haar appartement en naast me hoorde ik in dik Rotterdams accent "Nou, dan pleurt je toch op????? En daarna heel hard lachen om hun eigen grappen (en ik nog harder lachen).
Een tijdje later was er op het podium iemand zogenaamd de vloer aan het soppen met zo'n emmer en mop, maar je zag dat er geen water in zat. Dus die ene oude gup zegt 'Hij gaat er een beetje moeilijk in'. Zei die andere oude taart 'Ja, da's altijd als het droog is he'. En daarna gieren met zijn tweeën![]()
Fijnquote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, voor jou. Verplichte kost!
Op dit moment mijn lievelingsnummer, geloof ik
Ik ben speciaal even gaan kijken en inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind jij ook dat ie het woord dawn gheyl zingt op 1:20?
Ja. Maar ik vind dat ie alles wel gheyl zingtquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ook ff kijken... sorryquote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem live dus gewoon echt veel beter dan op CDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |