quote:Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef Yankee het volgende:
Vengaboys en LA Style
quote:
Moriartiquote:Op zondag 28 februari 2010 22:44 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe heet de aartsvijand van Sherlock Holmes?
Stand in deel 1902:quote:
Jawel, Douglas Hofstadter. Heb net het (eveneens geniale) verrvolg hierop gelezen: "I Am a Strange Loop". ZEER aanbevelenswaardig!quote:
Net even rondgekeken en het is nog steeds meer dan ik normaal voor een boek uitgeef, dus ik laat hem nog even staan. Toch nog genoeg te lezen voorlopigquote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jawel, Douglas Hofstadter. Heb net het (eveneens geniale) verrvolg hierop gelezen: "I Am a Strange Loop". ZEER aanbevelenswaardig!
ABSOLUUT!! Stond bekend als "het boek dat niet vertaald kon worden". Maar de eerste vertaling was nota bene in het Nederlands... Zowel in het Engels als in het Nederlands één van de beste boeken ooit geschreven. Mijn advies: LEZEN! Zeker niet simpel, in tegenstelling zelfs, maar de moeite meer dan waard.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef De_Hertog het volgende:
Staat op mijn wishlist, maar het is dus de moeite waard?
Ik kan geen boek bedenken dat het meer waard is te lezen dan GEB (zoals Gödel, Escher, Bach meestal kortweg genoemd word).quote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net even rondgekeken en het is nog steeds meer dan ik normaal voor een boek uitgeef, dus ik laat hem nog even staan. Toch nog genoeg te lezen voorlopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |