+1quote:Op zondag 28 februari 2010 11:23 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ok, dan kan het wel makkeljk zijn, voor het selecteren van tekst enzo. want dat vind ik weer een drama bij de iphone
Denk dat ik of 8gb of 16gb wil. Maakt het nog uit met merk, type, snelheid etc?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:11 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Hangt er toch echt vanaf wat jij ermee wilt gaan doen. Ik kan wel zeggen: 16gb op zeker, maar meestal heb je genoeg aan 2-4gb voor wat je er echt mee doet!
Sommigen worden wel geleverd met een geheugenkaartje maar niet allemaal.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
Er zit nog geen geheugenkaartje bij? Dan moet ik mijn broer ff vragen, die kan er goedkoop aankomen
Trackpad is als je met je vinger niet wilt heen en weer wilt schuiven over het scherm wel handig. Heb het overigens uitgeprobeerd op de Legend, het is wel een leuke aanwinst maar weet niet of ik het gemist zou hebben als hij er niet op zat.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:25 schreef Firenzo het volgende:
die trackball die in t begin van t topic wordt aangehaald is overigens optisch. Het is een trackpad...
Geen idee, maar als je ergens tegenop loopt met je mobiel in de zak - wat dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:52 schreef lekzzz het volgende:
Ja die case wordt echt een lastige. Ik weet nog niet of ik er een case omheen wil, jij wel Renesite?
Persoonlijk denk ik geen case te gaan gebruiken. Wat zal het nou beschadigen?
Uhmm, wat zie ik over het hoofd? Volgens mij is Hi juist goedkoper bij een vergelijkbaar abbo namelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:19 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
* Renesite is net bij Hi en Vodafone geweest
Vodafone is én in de maand goedkoper, én kost minder in eenmalige aanschaf én is goedkoper in het buitenland én het internet is theoretisch sneller.
* Renesite is gezwicht
Vodafone 200min/400sms/internet
HTC Desire
30,19 per maand over de 2jaren heen verspreid
crosspost
Het internet bij Hi is echt waardeloos, sowieso is het ontzettend traag en als je wat meer dan gemiddeld (rond de 200mbquote:Op zondag 21 maart 2010 17:13 schreef svefn het volgende:
Hi Online Student 25, 2 jaar (175 min/350 sms ) kost over 2 jaar gemiddeld zo'n 25 euro per maand. Is dus zo'n 120 euro goedkoper (oke, 110 omdat de Desire een tientje meer kost).
27,45*12=329,40quote:Op zondag 21 maart 2010 17:13 schreef svefn het volgende:
Ik denk dat ik wel genoeg heb aan het 4GB kaartje dat er als het goed is bij zal zitten. Doe het nu al jaren met een 2GB ding.
[..]
Uhmm, wat zie ik over het hoofd? Volgens mij is Hi juist goedkoper bij een vergelijkbaar abbo namelijk.
Hi Online Student 25, 2 jaar (175 min/350 sms ) kost over 2 jaar gemiddeld zo'n 25 euro per maand. Is dus zo'n 120 euro goedkoper (oke, 110 omdat de Desire een tientje meer kost).
ik moet verlengen. Wellicht heb jij een andere status daaro (wb. vaak over je bundel heen) maar ik ben een nette jongen die altijd binnen zijn bundeltje blijft...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:52 schreef svefn het volgende:
Uhm dat abbo kost bij Hi 19 euro per maand, plus nog 2.50 het eerste jaar en 10 euro het tweede jaar. Gemiddeld dus 6 euro erbij, maakt 25 euro. 50 euro voor het toestel
Helaas kan ik die korting niet krijgen. Derhalve blij met vodafonequote:Op zondag 21 maart 2010 17:55 schreef svefn het volgende:
Da's zo'n 150 euro meer dan bij Hi dus, immers 25*24=600 euro, plus vast nog wat aansluitingskosten. Anyways, goedkoop is duurkoop lijkt me hier wel van toepassing dus denk dat ik voor Vodafone ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |