had je de telefoon nu al besteld en waarom de desire en niet meer de iPhonequote:Op zondag 11 april 2010 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Koop hem bij een abonnement he! Moet tot 2 juni nog met Hi
Ja, had hem al besteld. Wil namelijk geen iphone meer omdat ze me tegenvallen met de veranderingen in het OS, het me al sowieso te lang duurdequote:Op zondag 11 april 2010 11:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
had je de telefoon nu al besteld en waarom de desire en niet meer de iPhone
Alsnog SIM-lock vrij voor zover ik weetquote:Op zondag 11 april 2010 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Koop hem bij een abonnement he! Moet tot 2 juni nog met Hi
Je kan ook verlengen bij anders shops, max 3 maanden van te voren. Veel winkels hebben hem nu al wel (althans volgens hun sites, en dan dus de bruine; de zilveren is er nog niet)quote:Op zondag 11 april 2010 10:33 schreef webbyplus het volgende:
Gisteren bij de Vodaphone vertelden ze me dat de Desire in de 3e week van april geleverd wordt. Ben benieuwd of ze die belofte waar kunnen maken, dat zou volgende week dus zijn. Hoop het wel, mijn oude abo loopt binnenkort af bij TMobile en bij die zakken hooi bieden ze deze telefoon niet aan. Sukkels eigenlijk want zo lopen de bestaande klanten vanzelf weg...
Beetje kitsch als je het mij vraagt.quote:Op zondag 11 april 2010 13:15 schreef Ireyon het volgende:
De Vodafonewinkel hier verwacht de zilveren over 6 weken te hebben.. 'k Ben er alleen nog niet uit of ik die wel mooier vind dan de bruine
Met ingang van het verlopen van je andere abonnement de ander laten ingaan.quote:Op zondag 11 april 2010 16:30 schreef Blinker het volgende:
Als je nou een opzegtermijn hebt en je verlengt bij een andere provider, betaal je dan dubbel abonnementskosten?
Tsja dan moet ik misschien mijn roze-telefoons traditie doorbrekenquote:
Mods zijn geen goden hoor snoezepoes. Gewoon users die een subforum in de gaten houdenquote:Op zondag 11 april 2010 16:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Haha je kruistocht tegen de iPhone is echt hilarisch! En dat voor een Fok! mod!
HAAHAHAHA knipoogje, ik ken BT persoonlijk en zij post in het iPhone topic.quote:Op zondag 11 april 2010 16:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Haha je kruistocht tegen de iPhone is echt hilarisch! En dat voor een Fok! mod!
Doen alle grote aanbieders daar aan? Krijg je dan wel vast de telefoon? GSMweb ook?quote:Op zondag 11 april 2010 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met ingang van het verlopen van je andere abonnement de ander laten ingaan.
Heb je hem verlengd of een nieuw abonnement aangeschaft met nummer porteringquote:Op zondag 11 april 2010 17:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
Doen alle grote aanbieders daar aan? Krijg je dan wel vast de telefoon? GSMweb ook?
Ik ben lastig
Volgens de Tweakers-zonder-leven-die-op-alles-zeiken schijnt de Desire bij de laagste helderheidinstelling een roze gloed te hebben op het scherm.quote:Op zondag 11 april 2010 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja dan moet ik misschien mijn roze-telefoons traditie doorbreken.. M'n afgelopen 4 telefoons waren allen roze
!
Hahaha, wat fijnquote:Op zondag 11 april 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens de Tweakers-zonder-leven-die-op-alles-zeiken schijnt de Desire bij de laagste helderheidinstelling een roze gloed te hebben op het scherm.![]()
Dus je hoeft je geloof niet helemaal af te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |