Die spoiler is idd niet echt nodig, valt toch wel mee met de hoeveelheid dus haal 'm wel weg. Ennuhm deze trackball is optisch, schijnt goed te werkenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:02 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom de specs in een spoiler?
en een trackball? brrr crackberry
ok, dan kan het wel makkeljk zijn, voor het selecteren van tekst enzo. want dat vind ik weer een drama bij de iphonequote:Op zondag 28 februari 2010 11:15 schreef denB het volgende:
Trackball is alleen nodig bij het gebruik van text. Makkelijker terug scrollen en dergelijk.
Let me guess, iPhone is god?quote:
Ongetwijfeld. Tenzij je bijvoorbeeld het aluminium design van de Legend verkiest boven de specificaties van de Desire.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef PabloLopez het volgende:
dit is volgens mij de beste phone van de reeks toestellen die htc uitbrengt deze maanden?!?!
Klopt, zelf ben ik totaal geen fan van touchscreen toetsenbord. Alhoewel ik echt zeer te spreken ben over het toetsenbord van de HTC Hero. Spellingscheck (HTC Sense) was echt zeer indrukwekkend.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef svefn het volgende:
- geen fysiek toetsenbord. Hoeft niet perse een nadeel te zijn maar kan me voorstellen dat het irritant kan worden.
Is wel een goed idee, maar 'wennen' doe je niet in 10 minuten in de winkel hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 08:43 schreef svefn het volgende:
Hmm, dus het is geen totale afrader? Ik denk dat ik, mocht ik de Desire gaan kopen, sowieso eerst even bijvoorbeeld de Hero in de winkel ga proberen, gewoon om even te voelen of ik aan een touchscreen zou kunnen wennen.
Om een paar dagen later toch nog maar even te reageren, lijkt me niet dat veel telefoons lekkerder zullen werken dan de Desire (al baseer ik dat natuurlijk puur op dingen die ik heb gelezen en gezien op internet).quote:Op maandag 1 maart 2010 15:14 schreef L3viathan het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe het internetten gaat op deze telefoon. Ik heb nu de e71 en daar vind ik het erg onhandig. Het scherm is te klein en scrollen door pagina's werkt niet soepel met de navigatietoets.
In dat opzicht lijkt me de Desire dan ook handiger dan de Legend vanwege de hogere schermresolutie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |