das een micro SD kaartje, denk dat er verschillende opties zijnquote:
1GB in de telefoon zelf en 8GB op het SD kaartje dat je erbij krijgt.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:19 schreef makkie88 het volgende:
[..]
das een micro SD kaartje, denk dat er verschillende opties zijn
heeft de x10 nou een toetsenbord of niet?
Okay, geen enorme verschillen dus. Denk dat ik dan toch voor de Desire ga, een stuk mooier imo, en ook wat goedkoper. Alleen jammer van de camera.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En het scherm is ietsjes groter met een hogere resolutie, daarin tegen heeft de HTC Desire weer een beter type scherm.
Uiteraard, maar als je de keuze hebt ga je toch voor de beste camera lijkt me?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:33 schreef Dionysiou het volgende:
Als ik goede (high res) foto's wil maken koop ik wel een Canon/Nikon/Panasonic camera..
vind die amoled nou niet echt zo goed als ze bewerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En het scherm is ietsjes groter met een hogere resolutie, daarin tegen heeft de HTC Desire weer een beter type scherm.
daarvoor ontwikkelde googlequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:49 schreef BasNijmegen het volgende:
De X10 geen FM radio.... hmmm minder
Nexus one geen RSS reader..... hmmm minder
Wat is SyncML?
Wat lul jij toch steeds onzin. De Legend wordt helemaal niet Vodafone-only. Ik snap echt niet waarom iedereen hier in dit topic dingen aan het verzinnen is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
[..]
Als ik nou zou mogen kiezen zou ik 100% voor de X10 gaan. Er van uitgaande dat de update naar 2.1 snel zou komen. Daarnaast vind ik het volledige on-screen toetsenbord (dat ik steeds vaker gebruik vooral bij lange smsjes) zo goed (icm autocorrectie) dat ik niet eens een echt tobo zou willen.
De Legend word vodafone-only dus die keus lijkt me ook niet moeilijk
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat lul jij toch steeds onzin. De Legend wordt helemaal niet Vodafone-only. Ik snap echt niet waarom iedereen hier in dit topic dingen aan het verzinnen is.
ik grijp het niet uit de lucht hoorquote:HTC kondigt aan dat Vodafone de Desire, Legend en HD Mini in beperkte marketen gaat aanbieden, met Vodafone 360 voorgeïnstalleerd op de HTC Legend. The Legend zal in Europa exclusief beschikbaar zijn op het Vodafone netwerk. De HTC Desire zal beschikbaar bij consumenten in alle Europese en Aziatische markten in het begin van Q2, en de HTC Desire zal exclusief beschikbaar zijn in Australië op het Telstra netwerk. De verbeterde versie van de HTC Sence excperience zal ook aangeboden worden als een gratis update op de HTC Hero in Europa en Azië.
QWERTY toetsenbordquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
NL/USA internationaal toetsenbord? Niet AZERTY of QWERTZ
En van welke site is deze Babelfish-kromme vertaling afkomstig dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef skittelman het volgende:
[..]
[..]
ik grijp het niet uit de lucht hoor
Met andere woorden; je bent volledig afhankelijk van Motorola voor toekomstige updatesquote:Motorola raadt sommige ontwikkelaars aan om geen Motorola Milestone, maar een Google Nexus One of een Android Dev Phone aan te schaffen. De smartphonemaker ontmoedigt de installatie van custom roms en heeft de telefoon daartegen beveiligd.
Applicatieprogrammeurs zijn van harte welkom bij Motorola, maar systeemontwikkelaars die hun toestel graag opnieuw willen flashen of van een custom rom willen voorzien, kunnen beter geen Motorola Milestone aanschaffen, zegt Motorola op zijn blog.
Dat is toch al heel lang bekend? Ik vind het niet zo'n probleem trouwens, ik ga toch geen custom ROM's draaien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef Devolution het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-ontwikkelaars.html
[..]
Met andere woorden; je bent volledig afhankelijk van Motorola voor toekomstige updates
Dus je koopt em contant?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zit er aan te denken de HTC Desire te pre-orderen bij CoolBlue en dan de silver editie. (exclusief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |