Had ie een Aluhoedje op?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:30 schreef MrNiloo het volgende:
[..]
neen , je zag gwn zo een walfis even in de lucht springen
Doe ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 00:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, ik heb het ook wel gezien.
Het was me een waar genoegen iedereen, ik zou zeggen kom wat vaker kijken in RLS![]()
Goodnight y'all
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, ik heb het ook wel gezien.
Het was me een waar genoegen iedereen, ik zou zeggen kom wat vaker kijken in RLS![]()
Goodnight y'all
Ik neem het in overwegingquote:Op zondag 28 februari 2010 00:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik zou zeggen kom wat vaker kijken in RLS![]()
Trustequote:Goodnight y'all
bijnaquote:
zijn ze al klaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:
ligt aan jouquote:Op zondag 28 februari 2010 00:37 schreef MrNiloo het volgende:
ligt het aan mij , of zit er nu bij elke zender een "Japanees/Chinees" typetje ?
Nu wel jaquote:Op zondag 28 februari 2010 00:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zijn ze al klaaaaaaaaaaaaaaaaar
ik ben voor lucht hierquote:
en wedden dat de tsunami alsnog komtquote:
Ze zijn er morgen weer. Uitzending is nu gestopt.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:04 schreef Kwaliteit het volgende:
ben ik weer, waarom is de stream zwart beeld????
Om ca. 13 uur lokale tijd, da's ongeveer nu.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vervolg van: [TSUNAMI] Livestreams #5
Na de aardbeving in Chili schijnt er een tsunami over de Grote Oceaan te razen.
Next stop: Hawaii. Nieuw-Zeeland
quote:za 27 feb 2010, 18:01
Gevolgen tsunami lijken mee te vallen
SANTIAGO/TOKIO/QUITO - De landen in en rond de Grote Oceaan hebben maatregelen genomen in verband met de tsunami die ontstond door de zware aardbeving voor de kust van Chili. Onder meer op Paaseiland, in de Amerikaanse staat Hawaï, op de Galapagoseilanden en in Frans-Polynesië werd de bevolking gewaarschuwd en waar nodig geëvacueerd.
Mensen die dicht bij de kust wonen, moeten op last van de autoriteiten de wijk nemen naar hoger gelegen gebieden. De gevolgen van de tsunami lijken vooralsnog mee te vallen. Op de Galapagoseilanden, een van de eerste gebieden die te maken kregen met de tsunami, was slechts sprake van aanzienlijk hogere golven dan normaal. Meldingen van doden, gewonden of schade waren er nog niet.
Het tsunamiwaarschuwingssysteem is ingeschakeld voor vrijwel alle landen in en rond de Grote Oceaan, tot Japan, Rusland en Nieuw-Zeeland aan toe. Deskundigen verwachten dat de golven bij de kust van Japan ongeveer dertig centimeter hoger zullen zijn dan normaal.
quote:Amper tsunami's na aardbeving Chili
Update: zondag 28 feb 2010, 01:16
De vloedgolven die zijn veroorzaakt door de aardbeving in Chili lijken mee te vallen. Na de aardbeving werd voor veel landen aan de Stille Oceaan een tsunamiwaarschuwing afgegeven.
Op de eilandengroep Juan Fernández, ten westen van Chili, zijn zeker vijf mensen omgekomen door een tsunami. Elf mensen worden vermist. Een kustplaatsje zou zwaar zijn getroffen.
De autoriteiten hebben de waarschuwing voor Hawaï ingetrokken. Op sommige plaatsen waren de golven enkele meters hoger dan normaal. Berichten over schade zijn er niet. Voor Japan kunnen golven van drie meter hoog ontstaan.
quote:Quake-triggered tsunami rushes ashore in Hawaii
AUDREY McAVOY, Associated Press Writers, JAYMES SONG, Associated Press Writers
Published: 08:17 a.m., Saturday, February 27, 2010
HONOLULU (AP) — A tsunami triggered by the Chilean earthquake sent a surge of water ashore in Hawaii, California and islands in the South Pacific on Saturday as the waves continued onto Alaska and parts of Asia.
There were no immediate reports of widespread damage, injuries or deaths in the U.S. or in the Pacific islands, but a tsunami that swamped a village on an island off Chile killed at least five people and left 11 missing.
In Hawaii, water began pulling away from shore off Hilo Bay on the Big Island just before noon, exposing reefs and sending dark streaks of muddy, sandy water offshore. Waves later washed over Coconut Island, a small park off Hilo's coast.
The tsunami caused a series of surges that were about 20 minutes apart, and the waves arrived later and smaller than originally predicted. The highest wave at Hilo measured 5.5 feet (1.7 meters) high, while Maui saw some as high as 2 meters (6.5 feet).
The Pacific Tsunami Warning Center canceled its tsunami warning for Hawaii.
"We dodged a bullet," said Gerard Fryer, a geophysist for the warning center. He said there was the possibility that the tsunami would gain strength again as it heads to Japan.
There were no immediate reports of widespread damage around the Pacific Rim, just tidal surges that reached up to about seven feet in some island chains. Waves hit California, but barely registered amid stormy weather. No injuries or major property damage were reported.
Nearly 50 countries and island chains remained under tsunami warnings, from Antartica to Russia's far northeast.
quote:Op zondag 28 februari 2010 09:36 schreef leroytje het volgende:
Nu met zen allen naar Japan kijken?
ken ook niks vinden, ja ééntje waar het alweer donker is. Ken het mij niet voorstellen maar goedquote:
dan hebben we kyung lahquote:Op zondag 28 februari 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
En dan weer uren kijken naar Chong? Of is het dan Chong-san?
Laatst even online door 2012 heengezapt. Het was niet eens lachwekkend slecht, het was slecht slecht.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
The aftermath. Ik vond het echt tof! Ik voelde die spanning alsof het ieder moment kon gebeuren, de zee deed ook raar en dat was intrigerend. Uiteindelijk niks gebeurd, dat is maar goed ook.
Ik denk dat dit toffer was om te volgen dan de film 2012. Kudo voor de Tsunami die niet kwam.
amperquote:
oja wat danquote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
Er is meer in Frankrijk aan de hand dan met die falende tsunami
Stormpje. Ik weet niet of er een livestream isquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stormpje. Ik weet niet of er een livestream is
heb je een stream?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:19 schreef Chanel5 het volgende:
Het begint hier steeds harder te waaien en flinke windstoten (Brabant)
quote:
Een soort van wind tsunami dus.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:19 schreef Chanel5 het volgende:
Het begint hier steeds harder te waaien en flinke windstoten (Brabant)
Veertig doden al!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
Er is meer in Frankrijk aan de hand dan met die falende tsunami
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |