samen strevenquote:Op zondag 28 februari 2010 00:07 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
haha, inderdaat, of ze vergissen zich 2 jaar, of we gaan gewoon vannacht; PLOEF, allemaal dood!!xD haha.
naja, als we gaan, dan gaan we met ze allee!!
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoor ik net op NOS radio , maar misschien komen ze nog wel boven water.
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoor ik net op NOS radio , maar misschien komen ze nog wel boven water.
Precies, hadden ze het maar op een andere dag moeten regelenquote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
"it's their saturday, how do you stop them?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:11 schreef woads. het volgende:
Nog een keer!
[ afbeelding ]
OMG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
australie nieuw zeeland vs canada japan nederland belgie china en hawaiiquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:11 schreef woads. het volgende:
Nog een keer!
[ afbeelding ]
OMG!
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
australie nieuw zeeland vs canada japan nederland belgie china en hawaii
Wees blij dat je het hebt, in Chili hebben ze niks meerquote:Op zondag 28 februari 2010 00:12 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb een appelkoek maar niet te vreten![]()
quote:
Klopt ookquote:Op zondag 28 februari 2010 00:16 schreef Kwaliteit het volgende:
het is daar pas 27 februari volgens de webcam
Het is daar mooi weer, volgens de webcamquote:Op zondag 28 februari 2010 00:16 schreef Kwaliteit het volgende:
gekke hawaianen.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Welke datum is het daar volgens jou dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:16 schreef Kwaliteit het volgende:
no we can'tquote:
Ik heb nog steeds rampchinees in beeld?quote:
Op een ander kanaal, lokaal.quote:
Nope, grote visquote:Op zondag 28 februari 2010 00:19 schreef MrNiloo het volgende:
[..]
Op wat heb je gegoogled ?big fish ?
ik bedoel geen big wavequote:Op zondag 28 februari 2010 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds rampchinees in beeld?
Ik ook nietquote:
Nope. Een tsunamigolf over de oceaan neemt alleen maar in kracht toe.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:17 schreef MrNiloo het volgende:
als dit niks was , zal japan zeker nisk zijn !
nicequote:Op zondag 28 februari 2010 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
whahaha
Ze hebben een grote berg gesloten (en wegen erheen) omdat 't te druk was met ramptoeristen.
Het hoeft niet gelijk uit natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 00:22 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar toch wil ik het niet weg klikken
Ik blijf dat enthousiasme van die Chinees ook geweldig vindenquote:Op zondag 28 februari 2010 00:22 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Toegevoegdquote:Op zondag 28 februari 2010 00:22 schreef Sally het volgende:
@ PietjePuk007: nog een link voor in de OP http://www.honoluluadvertiser.com/article/99999999/MOGULUS02/399990001&template=mogulus
Al is dit alleen een webcam, zonder commentaar
amenquote:Op zondag 28 februari 2010 00:22 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |