En dan verveel je je na een half jaartje helemaal de vinkenterig.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:52 schreef Appelknaller het volgende:
Als je eenmaal een goede baan gevonden hebt, hoef je nooit meer te werken.
Zwaar werk bij de ISS.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:32 schreef Ironhide het volgende:
Ik ben ook geknecht door mijn werkgever. Elke dag maar weer naar kantoor toe moeten blegh.
Mijn droom is om via daytrading een stabiele inkomstenstroom te genereren, maar de kans is klein dat die droom werkelijkheid wordt...
Wooooooooooooooo 40 uren. Jij hebt het zwaar man!quote:Op zondag 28 februari 2010 10:24 schreef kikoooooo het volgende:
Zoek een baan waarbij je veel onderweg bentik ben ook loonslaaf, maar zit heerlijk veel in de auto kriskras door Nederland. Na een 4tal stages op mijn MBO en HBO-opleiding ben ik blijven hangen op mijn afstudeerplek. Werd helemaal gek achter het bureau, 40 uur per week. Nu gelukkig een andere baan.
Dat heb ik dus nu inderdaad...verveel me kapot als 'loon slaaf'quote:Op zondag 28 februari 2010 22:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan verveel je je na een half jaartje helemaal de vinkenterig.
alsof dat uit zou maken. Het ritme van mensen wordt verstoord door prikkels zoals tv, en tegenwoordig internet wat nooit is afgelopen.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:12 schreef Socios het volgende:
Waarom worden de ´kantoortijden´ niet verschoven naar van 11.00u tot 19.00u? Iedere dag uitslapen, iedereen vrolijker op het werk.
Met z´n allen de wekker zetten omdat ´we´ zonodig om 09.00u (of nog eerder) al moeten beginnen.
Dan heb je helemaal niets meer aan je dag!quote:Op maandag 1 maart 2010 02:12 schreef Socios het volgende:
Waarom worden de ´kantoortijden´ niet verschoven naar van 11.00u tot 19.00u? Iedere dag uitslapen, iedereen vrolijker op het werk.
Met z´n allen de wekker zetten omdat ´we´ zonodig om 09.00u (of nog eerder) al moeten beginnen.
Daar gaat het niet om dwaasquote:Op maandag 1 maart 2010 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Wooooooooooooooo 40 uren. Jij hebt het zwaar man!
Het is wel duidelijk dat jij niet bij TNT Post werktquote:Op zondag 28 februari 2010 23:28 schreef Jeroenz het volgende:
met een vast contract heb je gewoon zekerheid![]()
Beschikbaar zijn van maandag tot en met zondag. Dat zijn zeven dagen de week, en geen vijfquote:Op zondag 28 februari 2010 10:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Veel horeca/catering werk is in het weekende, dus nogal logisch dat ze zeker willen zijn dat je ook in het weekeinde gaat werken...betkent gewoon dat je dus je vrijde ' weekend' niet per definitie in het weekend valt. Huilie.
Je werkt toch hopelijk betaald over? Met overuren en zo?quote:
Uiteraard. Kijk incidenteel een keertje langer werken zonder compensatie tot daar aan toe.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je werkt toch hopelijk betaald over? Met overuren en zo?
Dat schijnt een unieke situatie te zijn aangezien het de norm is in sommige bedrijven dat je onbetaald overwerkt.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uiteraard. Kijk incidenteel een keertje langer werken zonder compensatie tot daar aan toe.
Maar als het consistent is dan moet er geld verschijnen willen ze mij hier langer dan de afgesproken uren hebben.
Dat hoor ik inderdaad veel. Onder het mom van de crisis.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat schijnt een unieke situatie te zijn aangezien het de norm is in sommige bedrijven dat je onbetaald overwerkt.
Het is gewoon wit voetje halen inlikken en tegen beter weten in hopen op een betere arbeidsplaatsquote:Op maandag 1 maart 2010 09:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat hoor ik inderdaad veel. Onder het mom van de crisis.
Meestal eindigt het met een mailtje van een hogere pief die hele afdeling even een bedankje stuurt voor de extra inzet in deze bare tijden.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is gewoon wit voetje halen inlikken en tegen beter weten in hopen op een betere arbeidsplaats
De schele verneukt de blindequote:Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meestal eindigt het met een mailtje van een hogere pief die hele afdeling even een bedankje stuurt voor de extra inzet in deze bare tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |