abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78546593
Zo'n 9 tot 5 baan op kantoor lijkt me ook waardeloos. Ik heb dan liever vier dagen van 8 tot 6, dan heb je tenminste nog tijd om iets anders te doen met je leven.

Het belangrijkste is het vinden van een leuke baan, wil je veel reizen en niet achter een bureau eindigen? Kies een baan waarin je veel kan reizen! It's as simple as that...
  zondag 28 februari 2010 @ 11:33:20 #77
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_78546667
Is niets mis mee, word je hard van. Ik heb niet eens weekenden op mijn school (Y).

Kwestie van wennen en na een tijdje vind je het gewoon oké.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_78547085
helaas heb je nu eenmaal geld nodig als provider voor de leuke dingen. Al die studenten die nu vol bijlenen bij de IB-groep maar straks weigeren een 40 urige werkweek te maken bij een werkgever, komen daar vanzelf nog wel achter.
pi_78547135
Op het kantoor. Homo's.
Roken is lekker
pi_78547173
het is dan ook gewoon de kunst om zo ineficient mogelijk te werken. dan gaat de tijd sneller imo.
pi_78547672
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:26 schreef Leonidas82 het volgende:
wat een zuigleven heb je dan ook iig he

Elke ochtend als ik naar het bedrijf rijdt waar ik afstudeer zie ik weer al die jan-modaalbakken van forenzen die weer naar 'de baas' rijden en mogen ze zich weer kapot werken elke dag van 8 tot 5. Of je nu een eenvoudig handarbeider bent in een fabriek of een hoogopgeleide consultant in een verzekeringsbedrijf. Wat ze allebei gemeen hebben is dat ze elke week geknecht en gesmeed worden door hun werkgever, de voortdurende angst om te presteren om de baan te behouden of de angst om 'overbodig of misbaar' te worden/raken.

Allen in de organisatie trappen naar de onderkant, naar de schoonmakers of klusjesman en buigen /slijmen ze voor het almachtige management. De bovenlaag, de werkgevers waar het 'gouden kooi' leventje aan te danken is. Niet wetende dat diezelfde bovenlaag alles wat daaronder is ook verfoeid en enkel aan winst, prestige en ego denkt.

Kortom, het leven van een loonslaaf gaat niet over rozen en het enige wat elke loonslaaf zich verplicht zou moeten stellen: hoe hieruit te ontsnappen.

Klacht: het afhankelijke, beperkte en onzekere bestaan van een loonslaaf

Mee eens, zal zo'n leventje ook nooit gaan lijden. Heb het wel te doen met ze.
pi_78548943
Niks mis met een tijdje loonslaaf te zijn. Als je beetje goed je best doet kun je daarnaast gaan netwerken om zelf een bedrijf op te starten. Niets is zo fijn om wat werkervaring te hebben.
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 13:26:21 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_78549841
Grappig trouwens, waar wekren de niet loonslaven? Allemaal als self made directors of 32 uur in de week?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 28 februari 2010 @ 13:34:08 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78550070
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef Aya-KeAi het volgende:
Zo'n 9 tot 5 baan op kantoor lijkt me ook waardeloos. Ik heb dan liever vier dagen van 8 tot 6, dan heb je tenminste nog tijd om iets anders te doen met je leven.
Wie zegt dat degene die wel van 9 tot 5 werken, niets te doen hebben met hun leven?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78550152
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Renesite het volgende:
Grappig trouwens, waar wekren de niet loonslaven? Allemaal als self made directors of 32 uur in de week?
Simpel, twee letters:
WW

Graaien maar
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 13:38:29 #86
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_78550213
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:36 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

Simpel, twee letters:
WW

Graaien maar
Jaaa Alleen moet je wel werken alvorens je recht darop hebt
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_78550232
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:26 schreef Leonidas82 het volgende:
Allen in de organisatie trappen naar de onderkant, naar de schoonmakers of klusjesman en buigen /slijmen ze voor het almachtige management. De bovenlaag, de werkgevers waar het 'gouden kooi' leventje aan te danken is. Niet wetende dat diezelfde bovenlaag alles wat daaronder is ook verfoeid en enkel aan winst, prestige en ego denkt.
Hahaha, TS werkt echt bij een kutbedrijf!
  zondag 28 februari 2010 @ 14:16:32 #88
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_78551397
Volgens mij is TS een beetje onzeker.
  zondag 28 februari 2010 @ 14:18:16 #89
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_78551454
Als iedereen nu een bank overvalt en lekker gaat rentenieren komt het vast goed met het land
  zondag 28 februari 2010 @ 14:21:54 #90
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_78551564
Sommige banen kunnen echt heel leuk zijn . Ik ben b.v. scheepstimmerman en mijn hobby is mijn werk. 1 maart begin ik als chef van de timmerafdeling bij een werf en ik krijg alle vrijheid aangezien de eigenaars van de werf de ballen verstand hebben van timmeren. Daarnaast hoef je je als je ergens in loondienst bent niet als een loonslaaf te gedragen. Ik heb nog nooit mijn mond dicht gehouden tegenover een werkgever. Het zijn ook maar mensen en ik behandel ze precies zoals ze mij behandelen. Gek genoeg heeft me dat altijd veel respect opgeleverd.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zondag 28 februari 2010 @ 14:53:33 #91
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_78552651
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:29 schreef Saaaaab het volgende:
Ik vind dat TS een beetje overdrijft.
Een beetje maar? Het is zwaar overdreven.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_78553161
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:22 schreef Dawwa het volgende:
Mensen met dromen

70% van de studenten wil later ondernemer worden, uiteindelijk lukt het maar een enkeling <3%

Zijn ook zelfde lui die altijd beweren te emigreren maar na 50 jaar hier nog steeds zijn
Mensen die op ts kotsen
omdat iedereen in je omgeving toevallig faalhazen zijn die het niet gelukt is om hun droomleven te bewerkstellen en nu aan kutbanen of / en partners zitten, moet iedereen maar precies hetzelfde doen
flikker toch op stelletje mieren, dan liever mensen met dromen die het tenminste nog willen proberen om van hun leven te genieten
pi_78553674
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:09 schreef psaexorp het volgende:

[..]

Mensen die op ts kotsen
omdat iedereen in je omgeving toevallig faalhazen zijn die het niet gelukt is om hun droomleven te bewerkstellen en nu aan kutbanen of / en partners zitten, moet iedereen maar precies hetzelfde doen
flikker toch op stelletje mieren, dan liever mensen met dromen die het tenminste nog willen proberen om van hun leven te genieten
Kijk, daar gaan jij en TS dus de fout in. Jullie schilderen alles af als kutbaan. Kortzichtigheid heet dat, en het is een ziekte.
pi_78555015
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Kijk, daar gaan jij en TS dus de fout in. Jullie schilderen alles af als kutbaan. Kortzichtigheid heet dat, en het is een ziekte.
Tuurlijk niet, iemand die vanaf kinds af aan droomt om advocaat piloot dokter of zelfs brandweer te worden en dat haalt heb ik geen moeite mee, alleen weet ik zeker dat niemand droomt om assistent sales manager ofzo te worden, daar neem je genoegen mee op het moment dat je dromen niet meer bereikbaar lijken, en zo kom je als loonslaaf in het 9 tot 5 kantoor onzin leventje terecht.
pi_78555426
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je zit te lullen, die onzin in de eerste twee zinnen en waar je dat vandaan denkt te halen, maar die conclusie zou alleen een vrouw kunnen trekken. je profiel heeft dus een update nodig

Kantoormeubilair dat 40 uur werkt en mensen die het anders (willen) doen betichten van kortzichtigheid
  zondag 28 februari 2010 @ 17:08:44 #96
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_78557434
Eens met klacht.

Ik las ook een tip aan stduenten die een baan zochten. Ga eens naar het bedrijf met een smoesje of zo, dan zie je wat voor stijl kleding daar gedragen wordt, dan kun je je daar op aanpassen!

Je hele leven wordt er tegen je gezegd dat je jezelf moet zijn. Een grote leigenhet is aanpassen aanpasen aanpassen.

Maar ja je moet toch eten, dus je moet wel.
pi_78559026
eens met ts, leven moet niet grootendeels uit werken bestaan
  zondag 28 februari 2010 @ 21:45:50 #98
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_78569295
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS heeft potdomme gelijk!!!!!
Al die kantoorklerken met hun lease Passat werken zich de ganse dag uit de naad voor een flutsalaris.
En waar doen ze het allemaal voor?? Ze kunnen er elk moment uitgegooid worden.
De baas heeft helegaar geen interesse in het personeel, enkel in de cijfers die elke maand uit de printer rollen.
eens, en maar hopen dat de baas hun waardeert etc..best zielig
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_78569783
Als je eenmaal een goede baan gevonden hebt, hoef je nooit meer te werken.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 28 februari 2010 @ 21:58:21 #100
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_78570115
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:52 schreef Appelknaller het volgende:
Als je eenmaal een goede baan gevonden hebt, hoef je nooit meer te werken.
! pooier ofzo?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')