quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las "steegj", als in een podium
Misschien ben je mij ook wel tegengekomen.. ik ben ook 5x geweest. Wij hebben wel een paar met MaJo gesproken!!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik Peace ooit ben tegenkomen of wellicht zelfs gesproken heb. Dat zou pas gek zijn.
Vorig jaar hadden we vette shirts. Dit jaar ook maar eens kijken
Dat weet ik maar daar was ik niet bijquote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien ben je mij ook wel tegengekomen.. ik ben ook 5x geweest. Wij hebben wel een paar met MaJo gesproken!!
Bij mijn onderschrift staat "fotootjes" daar staan Peace en ik ook bij, moet je evt. maar eens een keertje kijken... en Peace onthouden voor komende LL.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik maar daar was ik niet bij![]()
Maar het zou zomaar kunnen
Daar had ik al gekeken jaquote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mijn onderschrift staat "fotootjes" daar staan Peace en ik ook bij, moet je evt. maar eens een keertje kijken... en Peace onthouden voor komende LL.
Precies, dat weet ik allang niet meer. En daarom vraag ik het me afquote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
okay... Niet herkend dus... ach er zijn ook zooooooooveel mensen op LL..
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies, dat weet ik allang niet meer. En daarom vraag ik het me af
Mja, ik ga natuurlijk niet voor niets op de 30-ers camping staan hequote:Op maandag 1 maart 2010 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
Zebaz, ze hebben het over je: A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #12 - UITVERKOCHT!
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:21 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mja, ik ga natuurlijk niet voor niets op de 30-ers camping staan he
Nog even kijken hoe dat dit jaar moet trouwens, een deel van m'n vaste groeppie is afgehaakt.
Neuh, voorlopig nietquote:Op maandag 1 maart 2010 10:55 schreef Cobra4 het volgende:
Laat je hem na het voeren ook nog even het eindproduct Eend zien bij een poelier?
En blijkbaar lukt het 4% nog steeds om gewoon door te lopenquote:AMSTERDAM - Het aantal zwartrijders in de Amsterdamse metro is sinds de invoering van de ov-chipkaart flink gedaald.
© ANP
In maart 2009 reisde nog circa 13 procent van het totale aantal metroreizigers zonder kaartje. Sinds de invoering op 27 augustus vorig jaar is dat nog maar ruim 4 procent.
Dat heeft een woordvoerster van het openbaarvervoerbedrijf GVB maandag laten weten.
Op de meeste metrostations staan sinds eind augustus poortjes. Mensen kunnen daar alleen doorheen met een ov-chipkaart. Vroeger konden ze - tenzij er controleurs stonden - gewoon doorlopen, ook al hadden ze geen kaartje.
Als je redelijk dicht op je voorganger zit, is dat dan ook zeer eenvoudig...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Minder zwartrijders in Amsterdamse metro
[..]
En blijkbaar lukt het 4% nog steeds om gewoon door te lopen
Ja er is geen sport aanquote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je redelijk dicht op je voorganger zit, is dat dan ook zeer eenvoudig...
Dat wordt het pas als ze het systeem van New York zouden implementeren, dan kan je over de kantelhekjes heen springen.quote:
Nee, maar hier geven ze er gewoon een trap tegenaan en dan gaan ze vanzelf open vanwege de veiligheidquote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt het pas als ze het systeem van New York zouden implementeren, dan kan je over de kantelhekjes heen springen.
Over de hoge glazen deurtjes (zoals ze hier in Amsterdam hanteren, geen idee hoe het elders is) springen zie ik iemand niet snel doen...
* open deur intrapt *quote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar hier geven ze er gewoon een trap tegenaan en dan gaan ze vanzelf open vanwege de veiligheid
heb t/m Tsjaikovski moest het Russische volkslied ook gewoon ff meepikkenquote:Op maandag 1 maart 2010 07:29 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog de sluitingceremonie van de OS gezien? Micheal Buble en William Shatner waren erg goed.
Dat klonk ook erg goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb t/m Tsjaikovski moest het Russische volkslied ook gewoon ff meepikken
Vond het iets minder, misschien omdat we eerst de muziek kregen en ze daarna pas begonnen met zingen. anders is het na het Wilhelmus het mooiste volksliedquote:
TS Greys is ook lief...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wat MaJo al niet overheeft voor Fok!
Voor de Dames: [WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Wel goed. De laatste dagen een beetje druk gehad...... Hoe was je trip? Was die 300 jaar oude whiskey nog lekker?quote:
Okay ben benieuwd. Dus het is wel een fantastische vakantiebestemming?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Trip was fantastisch, alle verwachtingen overtroffen, plaats morgenavond wel wat foto's
Ik zoek meestal bestemmingen uit waar ik ook een vechtseminar kan volgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt eraan wat je zoek.
Zon en strand zijn wel beschikbaar.
Luchttemperatuur 0°C
Watertemperatuur 1°C
Dus zwemmen mag, maar niet langer dan een minuut het water in.
Misschien is dat zo, maar ik had nog nooit zo'n perfecte sfeer meegemaakt als toen en daarna is dat nooit meer - waar dan ook - geevenaard.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef zebaz het volgende:
[..]
Het is mijn 12e keer, de eerste keer als medewerker (wat eigenlijk leuker/makkelijker is, als je maar niet veel hoeft te werken). Die keer met 42.000 was trouwens toen Pinkpop maar 20.000 kaarten had verkocht. Dat zag er zelfs op tv sneu uit.
[..]
Ik 1 keer(tijdens de Euro 2000) en dit jaar misschien nog de laatste dagquote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben nog nooit naar Pinkpop geweest.....
Ik ben sowieso nooit op zo'n popfestival geweest....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik 1 keer(tijdens de Euro 2000) en dit jaar misschien nog de laatste dag
Een dag zou misschien nog wel gaan. Ligt er aan wie er zouden spelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:05 schreef peaceman het volgende:
Ik ben in 1994, 2001, 2002, 2005 (één dag), 2006, 2007, 2008 (één dag), 2009 (één dag) geweest en misschien dit jaar weer een dag.
Wat een leuk kereltje is het toch!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Zoals beloofd: eierstok-rammel materiaal!
Jair hurkt aan de woonkamertafel![]()
[ afbeelding ]
Jair zegt hallo![]()
[ afbeelding ]
Het heeft lekker gesmaakt![]()
[ afbeelding ]
En dat bij een nieuwe auto......quote:En onze nieuwe auto![]()
[ afbeelding ]
let niet op de tape bij de benzinedop. De dop is stuk, en wordt volgende week gerepareerd
Kan me voorstellen dat jullie trotse ouders zijn.quote:
Ah maar hij rijdt als een zonnetje?quote:[..]
Mjah, 10 jaar oud is niet echt nieuw
Truste IARLquote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef iamredleader het volgende:
Rijdt heerlijk
En ik ga naar bed
Tot morgen / volgende topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |