So true!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef elvhenk het volgende:
Eg wel, het is een geweldig huis.Je moet door het bruin kijken en lange termijn denken. Alles kan veranderd worden maar je kunt van een 500 m2 kavel geen 2300 m2 meer maken.
Dat lijkt wel een witte tuintafel!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef elvhenk het volgende:
Volgens mij zaten ze alleen maar aan dat ronde tafeltje in de keuken. De tv staat daar ook op de hoge plank.
Dat is een beeldje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef Hiya het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck komt jullie kat op de kast?!
Is een theemuts. Letterlijlk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef Hiya het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck komt jullie kat op de kast?!
Kijk de volgende keer in de supermarkt eens wat een krat halve liters Warsteiner kost, als je wil.quote:
Zal ik voor het raam gaan staan voor wanneer je langs komt?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef qltel het volgende:
Ik ga het huis morgen eens rustig bekijken..
Hoeveel heeft dit huis jullie eigenlijk gekost?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef elvhenk het volgende:
[..]
Zal ik voor het raam gaan staan voor wanneer je langs komt?
Kijk, dat zijn geen halve maatregelen. Ondanks de onvermijdelijke schlagermuziek, lijkt het me stukken chiller dan de meeste buurtfeesten in Nederland.quote:
We hebben er 2: Tinka (op de bank) en Akkie. Die zit je voor de eettafel liggen. We hebben ook 3 poezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Leuke hond heb je
Hoe heet ie? Mijne heet John![]()
En je inkomstenbelasting wordt enkel geheven door Duitsland toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Hoeveel heeft dit huis jullie eigenlijk gekost?
Interessant.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:11 schreef elvhenk het volgende:
Dit huis kostte 280.000. In NL is het al snel een paar ton meer.
De woonkamer, dit was de wintergarten. Volgens mij gebruikten ze deze ruimte alleen voor als er visite was. Ze hadden hier de beeldige kleurencombinatie mintgroen en oranje. Ik heb ook een hekel aan schoon metselwerk. Ik dacht eerst dat het gestuct zou moeten worden maar met verf kom je ook een heel eind. Als het maar geen spierwit is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Gennep over de grens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:23 schreef Beijtje het volgende:
Leuk projectje hoor! Wat een beetje verf al niet kan doen! Waar over de grens ergens is het?
En wat een lekker groot perceel!
Mooi manquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:22 schreef elvhenk het volgende:
Tuin in de winter, met kneuterig tuinhuisje. Nou ja, het is niet eens zo klein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voortuin in de zomer:
[ afbeelding ]
Nou, ik bedoeld eigenlijk online, wat ik nu dus zit te doen..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef elvhenk het volgende:
[..]
Zal ik voor het raam gaan staan voor wanneer je langs komt?
Het hangt er vanaf waar je je sociale lasten hebt betaald. Hoe het met bijstand zit weet ik ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:49 schreef NoktetMort het volgende:
*is er verliefd op*
Maar ehm, voors en tegens van in het buitenland wonen, wat als je nu onverhoopt werkloos wordt? Heb je dan nog wel WW?
is dat niet vervallen (per 1 januari 2009)?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:05 schreef elvhenk het volgende:
Als je in Nederland in loondienst bent, dan krijg je wel een soort WW uitkering. Als het na een tijdje bijstand wordt, dan ben je wel slechter af.
Zie hier voor de voors:
http://www.verhuis.de/start/index.html
En tegens van in Duitsland wonen:
http://www.verhuis.de/start/nadelen.html
Moet je je huis in Tiel nog verkopen? Als het lukt heb je iig een goede ruil gedaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef elvhenk het volgende:
De WW bedoel je dan? Ja dan heb je een duitse variant van de WW geloof ik.
Wij hebben het ook overwegen sociale contacten icm het vele reizen is voor ons de reden dat de we toch in de randstad blijven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef LXIV het volgende:
Goed voor jou. Rijd je nu iedere keer op-en-neer of heb je werk in de grensstreek gevonden.
Naar Duitsland vertrekken lijkt mij ook wel wat, maar ik zie zo op tegen het lange reizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |