Ah, wij hebben een megagrote vrieskist in de berging staan. Ik werd gek van het gebrek aan ruimte in de vriezer in onze keuken. We kopen altijd brood bij de AH, dus drie stuks in een keer, en dan is je vriezer alweer bijna vol. En dan zit de rest er nog niet eens in...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, da's waar, maar het moet allemaal in 1 keer op (ik krijg het tenminste niet fatsoenlijk ingevroren)Wel veel lekkerder, maar heb toch maar B&J meegenomen bij de AH, was in de bonus
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
oh GWS dat wilde ik nog zeggen. Gewoon je gemeente bellen en t gebeuren uitleggen? Ik weet niet hoe dat zit met grijze containers of ze daar moeilijk over doen ofzo. Wij hebben laatst besloten om papier apart weg te doen, normaal is dat zo'n gedoe omdat ik dan met stapeltjes papier naar het dorp moet om het weg te doen.
Gemeente gebeld, om een papierbak gevraagd en hop de volgende dag stond er een blauwe bak voor onze deur![]()
je houdt die ADHD aanval binnenshuis ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Kleurdoos het volgende:can't touch this
TUDUDUDUD![]()
Ik heb een soort van ADHD aanval
typse!
ook voor de papierbak joh?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef moussy het volgende:
[..]hier moet je er dan weer extra voor betalen..
Wij hebben 2 grijze en 2 groene bakken
Voor alles extra moet je hier betalenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ook voor de papierbak joh?![]()
mn ouders hebben ook 2 grijze containers en moesten idd ook betalen.
Ik ben er zo blij meet scheelt een derde aan afval zo'n beetje
afzetters!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor alles extra moet je hier betalen
hey wij ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, dat van die aangifte zijn wij ook zeker van plan als die bak niet terug komt. We krijgen in April sowieso nieuwe containers, lees ik op de site van de gemeente.
HHW?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |