Ik welquote:Op zondag 28 februari 2010 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga niet de moeite nemen te kijken.
Bram heeft aan Johan zijn auto uitgeleend, nadat Johan de zijne gisteravond in de poeder had gereden.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van dat mens. Alles met de mantel der liefde bedekken. Daar kan ik zo slecht tegen.
Wat komen Leo en Bram eik doen? Ik schakel net pas in.
Voor het eerst vertelt Joran van der Sloot voor de camera van RTL 5 willens en wetens het, volgens hem, ware verhaal rond de verdwijning van Natalee Holloway.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
Het zal heus wel veel kijkers trekken, denk ik. Maar dat het wereldschokkend zal zijn en tot nieuwe inzichten zal leiden, geloof ik niet. Te oud materiaal en dat Joran van der Sloot een onbetrouwbaar sujet is, is al lang en breed duidelijk. Net als dat je van Jaap geen journalistieke hoogstandjes mag verwachten.
Hoe laat begint het eigenlijk?
Johan lijkt wel een wijf in haar maandelijkse periodequote:Op zondag 28 februari 2010 11:06 schreef Marrije het volgende:
Johan zegt van de leg te zijn.
Hij wil ook zijn telefoon niet beantwoorden, wie er ook belt, hij geeft vandaag ff geen antwoord.
De stream werkte vanochtend niet. Leo vermaakte de chatters met een virtuele rondleiding door Huissen, inclusief virtuele managers etc.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Leo meldt dat hij vanmorgen naar Huissen is geweest.
Dat lijkt me verwarrend en wie wil er nou met haar verward wordenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:13 schreef Anniebab het volgende:
Op de chat zeggen ze vaak Annie tegen die Anne0 ,dat zit me niet lekker....
Dat bedoel ikquote:Op zondag 28 februari 2010 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me verwarrend en wie wil er nou met haar verward wordenIk zag trouwens dat er al iemand naar haar toe wil.
Voor Omroep Brabant? Ach ja, wie weet heeft ook iemand anders verzuimd content te leveren en hebben ze nog een timeslot vrij.quote:
En daarna naar een debat, als ik het goed begrepen heb.quote:
Zou ook niet kunnen want z'n telefoon is kapot.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:06 schreef Marrije het volgende:
Johan zegt van de leg te zijn.
Hij wil ook zijn telefoon niet beantwoorden, wie er ook belt, hij geeft vandaag ff geen antwoord.
Dan heeft ie er nog 1 want hij werd daarnet nog gebeld en nam ook gewoon opquote:Op zondag 28 februari 2010 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou ook niet kunnen want z'n telefoon is kapot.
Die gaat verder met het wegwerken met de achterstallige onbeantwoorde mailtjes.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:22 schreef Recce het volgende:
En de mevrouw die er nu nog is (Jolanda?) mag vrijwillig het huishouden doen. Dat heeft Johan goed bekeken.
Na het huishouden uiteraard.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die gaat verder met het wegwerken met de achterstallige onbeantwoorde mailtjes.
om te zien hoeveel onzin men pikt, zal ze bedoelenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef danaqui het volgende:
Gisteren vertelde die zweefmuts dat ze alles wist van Joran, hoe alles is gegaan toen.
Ze vertelde ook dat ze privedetectives erop af had gestuurd en die bevestigde haar vermoeden.
Ook dat ze contact heeft met Peter r d Vries
Later zei die zweefteef dat het maar een leugentje was om te kijken hoe de mensen erop greageerden.
Hoe geloofwaardig ben je dan pppfffffffff, maar dat wisten we al dat het een oplichter was.
( sorry voor eventuele schrijffouten )
Als er 20 op de chat zitten, zijn er 2 die het pikken. Dus toch nog zo'n 10%, dat is best sneu.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
om te zien hoeveel onzin men pikt, zal ze bedoelen
Wat dacht je dan van mij... Er zijn twee zweefmootjes.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:13 schreef Anniebab het volgende:
Op de chat zeggen ze vaak Annie tegen die Anne0 ,dat zit me niet lekker....
Haaaja , dat is ook zo....quote:Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van mij... Er zijn twee zweefmootjes.
Dus dat langer wegblijven is een stil protest tegen Johan. Ik denk niet dat ze daar iets mee gaan bereiken, want Johan dropt mensen net zo makkelijk als hete kolen.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Marian praat met de chatters, bedankt Hidiho nog even voor z'n werk en heeft het over Lies en Alsido. Ze komen terug maar weten nog niet wanneer. Liesbeth was lekker uitgewaaid maar Alsido is "nog niet blij".
Marian ziet voor het gemak even over het hoofd dat Alsido en Liesbeth het zichzelf aandoen dat ze zich overal mee willen bemoeien en daarin falen. Het lijkt er toch weer op dat het allemaal de schuld van de chatters is.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:44 schreef mootie het volgende:
Hmm we zijn blijkbaar ineens in een 'steun Liesbeth en Alsido' mood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |