neeeheee, het is erger me!quote:
De waarheid is niet altijd fijn om te horenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Johans humeur wordt er niet beter op
Dan zal die tovh eerst moeten gaan lusiteren want op deze manier veranderd er echt nietsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De waarheid is niet altijd fijn om te horen
En met een klap sloot hij z'n laptop.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De waarheid is niet altijd fijn om te horen
Dat begreep ik toch anders. Dat hij niet wist of hij dat die vrouw aan wilde doen, zij heeft een serieuze baan en wat heeft SV haar te bieden. . . Zo vatte ik het op.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo schrijft een naam op die hij als goede manager ziet maar Johan weet niet of hij dat die mensen aan kan doenHet schijnt een dame zoals Timmer van Philips dat was
Wat wel mooi is, aangezien ik gewoon met Tita zat te praten over ons programma?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zojuist van de chat gekickt...
Je moeder schaamt zich kapOt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zojuist van de chat gekickt...
nu 24 uur weer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat houdt zo'n kick in? Kan ik er nu nooit meer op of wat?
En geen manager die nu zn zakken wil vullen (lees: salaris vraagt).quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft zelf mensen op het oog als manager maar verwacht nu ook dat die manager zowel facilitair, organisatorisch als financieel-commercieel de scepter gaat zwaaien. Tot die manager er is doet hij het zelf.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt wel John Lanting toneel daar
Hans is je moeder dan ook niet, moppie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hans wil niet in gaan op mijn vriendelijke verzoek tot nadere uitleg
Wat fijn, bedankt, ga het lezen wanneer we terug zijn, duik even de Surinamer in.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
Heb met kromme tenen een update bij zitten houden. Johan was voornamelijk bijzonder geërgerd en reageerde met algemeen geblaat dat maar niet concreet werd tot zijn denkbeeldige gratis manager in het vizier kwam. Wat neemt hij weinig aan van anderen.
Zeg maar dat je Kees kent, dan wordt-ie wel wat inschikkelijker.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hans wil niet in gaan op mijn vriendelijke verzoek tot nadere uitleg
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik reageerde op TiTa met: "!!!GEWELDIG!11!"
En kreeg een kick voor de caps
Mooie Update Disana, thnx.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
Nou dat was het dan weer. Doorlopen mensen, er valt niets te zien.
quote:
quote:@Scrut: Jij ook, geniet maar van de muziek. De Melkweg was het toch?
Linkje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Een paar topics verderop live streams van een stoenami en jullie kijken naar een lege bar?
Mera gooit net een topic open gewoon hier in RLS, index enzeauxquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje?
Stream staat hier uit Tinky.
Ik durf te wedden dat jij lang haar hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Oude Zaal. M'n haar nog even kammen en weg
Niet kort in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij lang haar hebt.
Bedankt beequeen en pietje. Wat kan die man frustreren zeg. En veel plezier Scrute.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bedankt voor de geweldige update, heb 'm helemaal gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |