Jenz doet het wel!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:20 schreef Kerol het volgende:
mijn marcel roubos account op hyves is verwijderd, anders ging ik er wel achteraan![]()
![]()
Er zijn 54 zoekresultaten voor 'gedragen slipje' op speurders man. Denk je dat als er zoveel hits zijn speurders en al niet wat aan gedaan had als ze er tegen waren?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:19 schreef cvboer het volgende:
Maar even een klachtenmailtje naar Speurders gestuurd. Wat een stom wijf, ik kan het mij ook niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus een gedragen slipje met een kutlucht laten opsturen.
De aanbieder heb ik maar de adres gegevens van de plaatselijke geestelijke gezondheidszorg gestuurd.
Ontspoorde wijven ook...
even een sidn lookup en je ziet dat er een vent achter zitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha.
http://www.gedragen-slipjes-kopen.nl/
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha. Die foto's bij de advertentie ook.
http://www.speurders.nl/o(...)l?q=gedragen+slipjes
Geen idee of Speurders er iets mee gaat doen, vind het sneu gedrag van zo'n wijf. Volgens mij ben je dat niet helemaal bij je volle verstand. Beetje staat te pissen in je slipje, dat vervolgens opsturen voor geldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er zijn 54 zoekresultaten voor 'gedragen slipje' op speurders man. Denk je dat als er zoveel hits zijn speurders en al niet wat aan gedaan had als ze er tegen waren?
Goed idee!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geef haar een link van de advertentie dan!
Ach. Als ik 20 euro per ondergepiste boxershort kan verdienen doe ik het ook nog wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geen idee of Speurders er iets mee gaat doen, vind het sneu gedrag van zo'n wijf. Volgens mij ben je dat niet helemaal bij je volle verstand. Beetje staat te pissen in je slipje, dat vervolgens opsturen voor geldNog sneuer zijn die lui die nog geld over maken ook.
Ik ben aan het F5énquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Hihi, ik ben met haar aan het krabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |