En die 5,2 is gemeten in richter? en waar gemeten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja...
nog een 5.2 als naschok zojuist
http://tsunami.geo.ed.ac.(...)apscript/demo_run.plquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En die 5,2 is gemeten in richter? en waar gemeten?
Gewoon in MMquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En die 5,2 is gemeten in richter? en waar gemeten?
Moet je geen bouwbedrijven hebben die gesjoemeld hebben met de bouw van 'bevingsbestendige' gebouwen natuurlijk...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:46 schreef Schadenfreude het volgende:
8.8 is wel heel heftig. Chili is gelukkig redelijk rijk en ontwikkeld en wel voorbereid op aardbevingen.
Drukke dag vandaag...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:44 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
[..]
http://tsunami.geo.ed.ac.(...)apscript/demo_run.pl
maar dat soort bedrijven wil niemand all over the world. behalve turkije en iran.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Moet je geen bouwbedrijven hebben die gesjoemeld hebben met de bouw van 'bevingsbestendige' gebouwen natuurlijk...
Het is geen Italië (hoop ik)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Moet je geen bouwbedrijven hebben die gesjoemeld hebben met de bouw van 'bevingsbestendige' gebouwen natuurlijk...
Hehe, dat was ook het eerste land waar ik aan dacht bij die opmerkingquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:53 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Het is geen Italië (hoop ik)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:53 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Het is geen Italië (hoop ik)
donequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:59 schreef YazooW het volgende:
Over 1 minuten gaan de sirenes af in Hawaii, prepare for twitter invasion
Da's de andere kant ineens. Jeetjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:01 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
BREAKING: NEW YORK (BNO NEWS) -- Strong 6.5-magnitude earthquake rocks Salta, Argentina.
in Italië gingen juist de nieuwe gebouwen tegen de vlakte, omdat aannemers vonden dat je best zonder wapening kunt bouwen in een aardbevingsgebiedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
italië of all countries. wat zielig. daar staan gebouwen die de tand des tijds meer dan overleeft hebben.
turkije, dat is pas schandalig. die aannemers maken specie met veel te veel zand, want dat is goedkoop.
Die film 2012 begint opeens realiteit te worden :pquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Da's de andere kant ineens. Jeetje
Edit: valt mee
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=salta%20argentinie&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Als dat waar isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:04 schreef Arcee het volgende:
Verwachting Hawaii: tsunami van 5 meter hoog (CNN).
in zoveel meer steden ging alles fout, wat maar fout kon gaan dat ik het vreemd vind dat je juist italië aanhaalt...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:02 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
in Italië gingen juist de nieuwe gebouwen tegen de vlakte, omdat aannemers vonden dat je best zonder wapening kunt bouwen in een aardbevingsgebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |