Hoi, in het vorige topic las ik dat je graag met mij mee wou gaan douchen. Helaas stond ik er toen al onder, daarom vraag ik nu of je zin hebt om dan met mij te gaan slapen.quote:
niet haten jongeeeequote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:40 schreef donthate het volgende:
[ONZ FB] Waar de mods goden zijn.
... check mn bazen reactie
kankerlijerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:40 schreef donthate het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:40 schreef donthate het volgende:
ouder & volwassenerquote:
Nee sorry, ik ben al bezet voor vandaag,quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:40 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Hoi, in het vorige topic las ik dat je graag met mij mee wou gaan douchen. Helaas stond ik er toen al onder, daarom vraag ik nu of je zin hebt om dan met mij te gaan slapen.
Godverdommequote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben al bezet voor vandaag,
kliekjesvorming jongeequote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
ohja weet alweer.
DONTHATE WAAROM GA JE HATEN HE? BETER KOM JE FF NAAR KRUUTJE IK ZWEER! STUK!
ohja waarom was nou de onz sc gesloten?
Altijd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:39 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Hoi wolvendagen![]()
Nog steeds hitsig net als gister?
quote:
Noem dan een leeftijd.quote:
kom je bij mijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben al bezet voor vandaag,
quote:
nee niet waarom donthate haat, waarom is ie nou gesloten en is er nog een rel geweest?quote:
Dat was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Noem dan een leeftijd.
19?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Noem dan een leeftijd.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
ohja weet alweer.
DONTHATE WAAROM GA JE HATEN HE? BETER KOM JE FF NAAR KRUUTJE IK ZWEER! STUK!
ohja waarom was nou de onz sc gesloten?
Waarom zou ik? It's just a fucking number.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Noem dan een leeftijd.
de onz sc is gesloten omdat er volgens den mods een kliek gevormd werd en er niemand bij mocht en toen ging iedereen naar klb sc en toen werden ze daar boos en toen werden er veul banned en kliko enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:44 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
nee niet waarom donthate haat, waarom is ie nou gesloten en is er nog een rel geweest?
neeheequote:
ja iddquote:
Laat jezelf niet ten onder gaan door de dubieuze aantrekkingskrachten van sommige sexueel gefrustreerde pauper-usersquote:
ok wie zijn er allemaal foetsie dan? kliko?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
de onz sc is gesloten omdat er volgens den mods een kliek gevormd werd en er niemand bij mocht en toen ging iedereen naar klb sc en toen werden ze daar boos en toen werden er veul banned en kliko enzo
Gelukkig.quote:
Bijna.quote:
Ik dacht Roger? wtf? omdat ik American Dad kijk. Maar toen snapte ik hem pas zeg maar toen ik de rest las.quote:
oppassen friendquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:46 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Laat jezelf niet ten onder gaan door de dubieuze aantrekkingskrachten van sommige sexueel gefrustreerde pauper-users
quote:
American Dadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik dacht Roger? wtf? omdat ik American Dad kijk. Maar toen snapte ik hem pas zeg maar toen ik de rest las.
16.quote:
HIHIHI JA EN MET JOU?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:49 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
bohhh wolvendagen is van het andere geslacht![]()
en komt ook uit Rotterdam![]()
ALLES GOED
Rotterdam is een kutstad vol met kuttuig, serieus man, snap niet hoe je daar kunt wonen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:49 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
bohhh wolvendagen is van het andere geslacht![]()
en komt ook uit Rotterdam![]()
ALLES GOED
Toevallig, ik las je comment en toen draaide ik me om, en staat Comedy Central nog aan met AMERICAN DAD EROP HAHAHH!H!Hquote:
16quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
16.![]()
[..]
HIHIHI JA EN MET JOU?
Ja wel goed je weet tochquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
16.![]()
[..]
HIHIHI JA EN MET JOU?
En ik wist niet eens dat het op was toen ik hem postte.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:51 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Toevallig, ik las je comment en toen draaide ik me om, en staat Comedy Central nog aan met AMERICAN DAD EROP HAHAHH!H!H
Ben je een Ajacied?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Rotterdam is een kutstad vol met kuttuig, serieus man, snap niet hoe je daar kunt wonen.
Baas!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Cadeautje voor bovenop je slak:
[ afbeelding ]
FUCK YOU!quote:
IK BEN BIJNA JARIG. 21 APRIL.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:51 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
16ik sta perplex
Je ziet er veel ouder uit
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:51 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ja wel goed je weet toch![]()
16 is een mooie leeftijd
FAMILY GUY BABYquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:52 schreef Brainfish het volgende:
[..]
En ik wist niet eens dat het op was toen ik hem postte.
Ik had de aflevering al eerder bekeken vandaag.
Behalve arnhem/velp en omgeving dan da's uiteraard nog veel beter.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:54 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
FUCK YOU!
rotterdam is voor echte bazen.
Waarom zeg je fuck you tegen een Rotterdammer dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:54 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
FUCK YOU!
rotterdam is voor echte bazen.
ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK BEN BIJNA JARIG. 21 APRIL.
[..]
Hoe oud ben jij dan?![]()
[..]
FAMILY GUY BABY![]()
![]()
Mijn slak is daar immuun voorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Cadeautje voor bovenop je slak:
[ afbeelding ]
Ajaxquote:
oh kwoote verkeerdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je fuck you tegen een Rotterdammer dan?
jij komt ook uit arnhem of nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ajax, de hele fucking randstad
. Den Haag
, dat accent
kankuh
![]()
Néé, ik niet.
Dan heb je geen reden om op Rotterdam te gaan lopen haten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ajax, de hele fucking randstad
. Den Haag
, dat accent
kankuh
![]()
Néé, ik niet.
ha-ha.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:56 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
ha-ha
geef je msn eens aan mij
Arnhemquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:56 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
oh kwoote verkeerd
[..]
jij komt ook uit arnhem of niet
of ben je zo'n kankerflikker uit noorden/zuiden/nijmegen?
Dat duurt zo kankerlang he.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:58 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
holy fuck dat epische gevecht met die kip
Zullen we samen lachenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat duurt zo kankerlang he.En ik moet zo hard lachen.
nijmegen is geen arnhem.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Arnhemflikkers
, nijmegen = arnhem, mafkees.
Want? het blijft een kutstad vol met buitenlanders en kutnederlanders die nog te laf zijn om ook maar ergens iets van te zeggen, laat staan zich normaal te gedragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb je geen reden om op Rotterdam te gaan lopen haten.![]()
HAHA OP DIE BOOTquote:
En ik voelde het al een beetje aan dat hij na dat gevecht doodleuk terug zou gaan naar het oorspronkelijke gesprek. En toen het gebeurde moest ik alsnog lachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat duurt zo kankerlang he.En ik moet zo hard lachen.
Dat met die buitenlanders ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Want? het blijft een kutstad vol met buitenlanders en kutnederlanders die nog te laf zijn om ook maar ergens iets van te zeggen, laat staan zich normaal te gedragen.
Klopt, want: Vitesse Arnhem en NEC Nijmegenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:59 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
nijmegen is geen arnhem.
Heb bij allebei in de buurt gewoond en kwam er dus elke dag, en nijmegen =/= arnhem
Typisch nederlandquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Want? het blijft een kutstad vol met buitenlanders en kutnederlanders die nog te laf zijn om ook maar ergens iets van te zeggen, laat staan zich normaal te gedragen.
MOPMOP GAS EROPquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:59 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
HAHA OP DIE BOOT
EN NU MET DIE PROPELLOR
dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Klopt, want: Vitesse Arnhem en NEC Nijmegen
Waar woon jij dan? Friesland?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:59 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
nijmegen is geen arnhem.
Heb bij allebei in de buurt gewoond en kwam er dus elke dag, en nijmegen =/= arnhem
Friesland is geen Nederland.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Friesland?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en de snackbars! KRUUTJEquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nijmeeeguh! arnhem is nog wel redelijk oké, cafés daar zijn wel goed.
Friesland is keivet! Als je van weilanden en onverstaanbare boeren houdtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Friesland?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat je in NL woont danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Friesland is geen Nederland.
Voorspelbaar +1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:00 schreef Brainfish het volgende:
[..]
En ik voelde het al een beetje aan dat hij na dat gevecht doodleuk terug zou gaan naar het oorspronkelijke gesprek. En toen het gebeurde moest ik alsnog lachen.
Wanneer was je hier dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:02 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Komt door de GHB die ik je gegeven heb
En dat hele laffe gedoequote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:00 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat met die buitenlanders ben ik met je eens.
Doe niet zo stom en zeg dan gewoon in welke fantastische plaats jij woont.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Friesland is geen Nederland.
ik kom uit groningen oorspronkelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:03 schreef Lysdexie het volgende:
Echte bazen zoals burnttoast, poqpoq en ik wonen in Groningen
Zondag Groningen uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:03 schreef Lysdexie het volgende:
Echte bazen zoals burnttoast, poqpoq en ik wonen in Groningen
+1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet zo stom en zeg dan gewoon in welke fantastische plaats jij woont.
Jij hebt te veel opsporing verzocht gekeken of zo. Er zijn echt genoeg normale mensen in Rotterdam te vinden hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En dat hele laffe gedoe
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:03 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Toen je ff naar de WC was net had ik wat in je drinken gedaan
Waarschijnlijk, ik ben ajaciedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:04 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Zondag Groningen uit.
1-3 ?
Kun je ook ff wat in mijn drankje flikkeren? Daar word je zo lekker relaxed vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:03 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Toen je ff naar de WC was net had ik wat in je drinken gedaan
Ik weet vrijwel zeker dat jij niet weet waar het ligt, zonder de hulp van Google.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet zo stom en zeg dan gewoon in welke fantastische plaats jij woont.
Mijn opa woont in rotterdamquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt te veel opsporing verzocht gekeken of zo. Er zijn echt genoeg normale mensen in Rotterdam te vinden hoor.
Laat hem joh, ouwe trollquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt te veel opsporing verzocht gekeken of zo. Er zijn echt genoeg normale mensen in Rotterdam te vinden hoor.
Neem gewoon wat bier, daar word je ook wel wat suffig vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kun je ook ff wat in mijn drankje flikkeren? Daar word je zo lekker relaxed van![]()
En niet aan m'n poepert zitten
Rotterdam is een leuke stad. Alleen jammer van een gedeelte van de inwoners die het verzieken..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Laat hem joh, ouwe troll![]()
Sowieso mensen die haten op Rotterdam zijn OF verzuurde boertjes of 020'ers
Hihi.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:05 schreef burnttoast het volgende:
[..]
ik heb niks gedronken liegbeest.
Waarom heb ik daar dan 3 sloten op m'n fiets/auto/motor nodig en hier niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg het dan, kneus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat jij niet weet waar het ligt, zonder de hulp van Google.
Ja ik ook.quote:
Nou, ik heb maar 1 slot nodig hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar dan 3 sloten op m'n fiets/auto/motor nodig en hier niet?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Laat hem joh, ouwe troll![]()
Sowieso mensen die haten op Rotterdam zijn OF verzuurde boertjes of 020'ers
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, wat is 020? amsterdam?
DAMSKO 020 ROFFA 010 A-TOWN 026 alles wat je moet wetenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, wat is 020? amsterdam?
Schelden is niet liefquote:
EINDJE 040quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:08 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
DAMSKO 020 ROFFA 010 A-TOWN 026 alles wat je moet weten
en AGGA 070 (quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:08 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
DAMSKO 020 ROFFA 010 A-TOWN 026 alles wat je moet weten
HAHAHA SEX EN BIERquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:09 schreef wolvendagen het volgende:
Panzerknacker666 is bang dat we hem uitlachen als hij zegt dat hij in Sexbierum woont.
Over 5 minuten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:09 schreef burnttoast het volgende:
Ik ga tegelijk slapen met lysdexie.
Of in Moddergat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:09 schreef wolvendagen het volgende:
Panzerknacker666 is bang dat we hem uitlachen als hij zegt dat hij in Sexbierum woont.
Blijkbaar snap je niet dat ik ook lichtelijke afkeer tegen Friesland hebquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:09 schreef wolvendagen het volgende:
Er is hier vlakbij een dorp dat Rectum heetquote:
okeequote:
PRAAT JE MET ZO EEN ZACHTE GAY?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Blijkbaar snap je niet dat ik ook lichtelijke afkeer tegen Friesland heb, limburg lijkt me wel wat.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:11 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
ik woon in dieren en dan zoek je iets bijvoorbeeld 'gratis sex dieren' en dan krijg je dierensex
NU WEET IK HET!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Er is hier vlakbij een dorp dat Rectum heet
en dan ben je stiekem toch tevreden he?!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:11 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
ik woon in dieren en dan zoek je iets bijvoorbeeld 'gratis sex dieren' en dan krijg je dierensex
Daar was ik pasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:11 schreef Lysdexie het volgende:
Misschien woont ie in Boerenhol![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boerenhol
Waarom haat tegen zachte Gquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PRAAT JE MET ZO EEN ZACHTE GAY?
quote:
Afkeer hebben tegen je eigen landquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Blijkbaar snap je niet dat ik ook lichtelijke afkeer tegen Friesland heb, limburg lijkt me wel wat.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:11 schreef Lysdexie het volgende:
Misschien woont ie in Boerenhol![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boerenhol
haha.quote:Het plaatsnaambordje van Boerenhol is volgens de ANWB het meest gestolen plaatsnaambord van Nederland [bron?].
ja of de nee?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, het dorp met meeste kerken per inwoner
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Oude info, dat zal nu wel maaskantje zijn.
Alles in de buurt van Rectum > same shit, different name.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, het dorp met meeste kerken per inwoner
Trusten pantserquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
maarja ik ga slapen schatjes
ik woon op de bible belt maar hier valt het wel mee met die kerkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alles in de buurt van Rectum > same shit, different name.
Ik heb besloten dat ik tot half blijf.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:14 schreef Lysdexie het volgende:
Nog 1 minuutje burnttoast, dan slapen
Ik ga welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:15 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik tot half blijf.
ajusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:15 schreef Lysdexie het volgende:
Oke, 2:15 dus tijd om te slapen. Weltrusten mensen
Trustenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:15 schreef Lysdexie het volgende:
Oke, 2:15 dus tijd om te slapen. Weltrusten mensen
Slaaaap lekker.quote:
FAALZquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:17 schreef Cosmo. het volgende:
[img=610http://i.fokzine.net/s/static.gif[/img]
faalhaasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:17 schreef Cosmo. het volgende:
[ [url=http://i.fokzine.net/s/static.gif]afbeelding[/ url] ]
Nasty.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:16 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Oh ja ik lette niet echt op. Zag wel dat Peter Chris probeerde te neuken
deze aflevering is wel een beetje leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:20 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Tering, hoe snel switcht comedy central van serie! Geen intro gezien niks.
ik ook niet, zat net nog spang fg te kijken nu kanker southparkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:20 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Tering, hoe snel switcht comedy central van serie! Geen intro gezien niks.
nee al 200x gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
deze aflevering is wel een beetje leuk
eerste van links sowiesoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:22 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
vierde van links zou ik geven
in vergelijking met je FB nog geloofwaardig ookquote:
Jeeeeeej.quote:
Who cares, het is half naakt!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:23 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
in vergelijking met je FB nog geloofwaardig ook
Ja daarom het zou nog best es echt kunnen zijn shit het is dat ik wil lapohunten anders ff fappenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Who cares, het is half naakt!
It's a random pic, I liked.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:23 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
in vergelijking met je FB nog geloofwaardig ook
inderdaad, waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waarom krijg ik altijd vette mokkels als ik random pics zoekLeer me je geheim
WABOUTER KESLEY HAS FAINTEDquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:26 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
schade
[..]
CRITICAL HIT!!!11
WABOUTER KESLEY USES POTION!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |