Hoi, in het vorige topic las ik dat je graag met mij mee wou gaan douchen. Helaas stond ik er toen al onder, daarom vraag ik nu of je zin hebt om dan met mij te gaan slapen.quote:
niet haten jongeeeequote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:40 schreef donthate het volgende:
[ONZ FB] Waar de mods goden zijn.
... check mn bazen reactie
kankerlijerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:40 schreef donthate het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:40 schreef donthate het volgende:
ouder & volwassenerquote:
Nee sorry, ik ben al bezet voor vandaag,quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:40 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Hoi, in het vorige topic las ik dat je graag met mij mee wou gaan douchen. Helaas stond ik er toen al onder, daarom vraag ik nu of je zin hebt om dan met mij te gaan slapen.
Godverdommequote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben al bezet voor vandaag,
kliekjesvorming jongeequote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
ohja weet alweer.
DONTHATE WAAROM GA JE HATEN HE? BETER KOM JE FF NAAR KRUUTJE IK ZWEER! STUK!
ohja waarom was nou de onz sc gesloten?
Altijd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:39 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Hoi wolvendagen![]()
Nog steeds hitsig net als gister?
quote:
Noem dan een leeftijd.quote:
kom je bij mijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben al bezet voor vandaag,
quote:
nee niet waarom donthate haat, waarom is ie nou gesloten en is er nog een rel geweest?quote:
Dat was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Noem dan een leeftijd.
19?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Noem dan een leeftijd.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
ohja weet alweer.
DONTHATE WAAROM GA JE HATEN HE? BETER KOM JE FF NAAR KRUUTJE IK ZWEER! STUK!
ohja waarom was nou de onz sc gesloten?
Waarom zou ik? It's just a fucking number.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Noem dan een leeftijd.
de onz sc is gesloten omdat er volgens den mods een kliek gevormd werd en er niemand bij mocht en toen ging iedereen naar klb sc en toen werden ze daar boos en toen werden er veul banned en kliko enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:44 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
nee niet waarom donthate haat, waarom is ie nou gesloten en is er nog een rel geweest?
neeheequote:
ja iddquote:
Laat jezelf niet ten onder gaan door de dubieuze aantrekkingskrachten van sommige sexueel gefrustreerde pauper-usersquote:
ok wie zijn er allemaal foetsie dan? kliko?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
de onz sc is gesloten omdat er volgens den mods een kliek gevormd werd en er niemand bij mocht en toen ging iedereen naar klb sc en toen werden ze daar boos en toen werden er veul banned en kliko enzo
Gelukkig.quote:
Bijna.quote:
Ik dacht Roger? wtf? omdat ik American Dad kijk. Maar toen snapte ik hem pas zeg maar toen ik de rest las.quote:
oppassen friendquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:46 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Laat jezelf niet ten onder gaan door de dubieuze aantrekkingskrachten van sommige sexueel gefrustreerde pauper-users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |