Heeft het zin? Want hij kent 80% niet denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
Greys??
Dirkh wil een lijstje met namen...
mag dat?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ken 'm eigenlijk helemaal niet zo. Oppervlakkig wel wat berichtjes over en weer gestuurd, maar verder niet. En vooralsnog heb ik niet direct het gevoel dat er echt iets meer in zit. Maar in mijn achterhoofd zit ik dan toch weer met het idee dat het irl misschien best een hele leuke jongen is. Dat zou zomaar kunnen. En dan wordt het ingewikkeld. En dat idee, dat mogelijke vooruitzicht, dat maakt me nu al zenuwachtig
.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ken 'm eigenlijk helemaal niet zo. Oppervlakkig wel wat berichtjes over en weer gestuurd, maar verder niet. En vooralsnog heb ik niet direct het gevoel dat er echt iets meer in zit. Maar in mijn achterhoofd zit ik dan toch weer met het idee dat het irl misschien best een hele leuke jongen is. Dat zou zomaar kunnen. En dan wordt het ingewikkeld. En dat idee, dat mogelijke vooruitzicht, dat maakt me nu al zenuwachtig
.
Oh, ok, dan snap ik het... Hoewel het dus eigenlijk alleen maar mee kan vallenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik wist niets van aanvullende voorwaardenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft het zin? Want hij kent 80% niet denk ik
Heb je het Blijdorp deel al gelezen Dirk?
Kan je niet gokken wie de ander is dan, qua naam?
Of ga je alle delen lezen?
Ik wil het wel gewoon sturen hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft het zin? Want hij kent 80% niet denk ik
Heb je het Blijdorp deel al gelezen Dirk?
Kan je niet gokken wie de ander is dan, qua naam?
Of ga je alle delen lezen?
laat me eerst maar lezen, ik kom er wel op terugquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil het wel gewoon sturen hoor
ok... ik heb hem in elk geval bijgewerkt (de lijst danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
laat me eerst maar lezen, ik kom er wel op terug
't Is 's middagsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok, dan snap ik het... Hoewel het dus eigenlijk alleen maar mee kan vallen
Dus gewoon je beste beentje voorzetten en een leuke avond hebben
okquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
't Is 's middags. 's Avonds moet ik bij oma op bezoek
, die heeft dan haar laatste avond voor de operatie thuis waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
Dirk, je sig
Wat kan je toch lekker rekenen, doortrapte
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
Dirk, je sig
Wat kan je toch lekker rekenen, doortrapte
Van te voren is het enger dan daarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
't Is 's middags. 's Avonds moet ik bij oma op bezoek
, die heeft dan haar laatste avond voor de operatie thuis waarschijnlijk.
53, 54...quote:
Ja... 40+...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
53, 54...
Hij was even vergeten hoe oud ie zelf was, denk ik.
Dat heb je wel eens, boven de 40. Véél water drinken Dirk!
Dat is niet grappig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
53, 54...
Hij was even vergeten hoe oud ie zelf was, denk ik.
Dat heb je wel eens, boven de 40. Véél water drinken Dirk!
Ik ook zoiets!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Zo ongeveer. Give or take.
quote:
En ik moet water drinken?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Zo ongeveer. Give or take.
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
Dirk twijfelt nog steeds, gezien zijn sig
Dirk is niet schattig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahaha
eigenlijk is het lief natuurlijk... schattig enzo...
Hij schat jou 12 jaar ouder dan zichzelf omdat jij aangaf een 12 jaar jongere lover te hebben op de fotoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk is niet schattig.
Die is bruut![]()
Behalve met vlag. Dan komt ie in de buurt van schattig. Maar da's slecht voor zijn rep.
Dat vind ik best lief en schattigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij schat jou 12 jaar ouder dan zichzelf omdat jij aangaf een 12 jaar jongere lover te hebben op de foto
Dat kan ik TOTAAL niet rijmen met "bruut"
Die is naar bed!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk is niet schattig.
Die is bruut![]()
Ik dus ook...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik best lief en schattig! Ergens.
En toch issiehut!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij schat jou 12 jaar ouder dan zichzelf omdat jij aangaf een 12 jaar jongere lover te hebben op de foto
Dat kan ik TOTAAL niet rijmen met "bruut"
Met Greys?quote:
Owquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met Greys?
GREYS!!!! MELDPLICHT!!!!!!
Hou eens op.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, noemen jullie de liefdesbaby Erik? Ook als het een meisje is
!?
Ja, ho!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, noemen jullie de liefdesbaby Erik? Ook als het een meisje is
!?
oh help...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op.
Dingen die je ziet, leest of hoort vlak voordat je gaat slapen, daar ga je dan vaak van dromen
DirkH naakt! DirkH naakt!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op.
Dingen die je ziet, leest of hoort vlak voordat je gaat slapen, daar ga je dan vaak van dromen
quote:
Hier is het nog droog! En ik heb een capuchonquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik zou niet teveel aan mijn haar doen vandaag als ik jou was
Oh, hier waait het hard en het regent. En ik heb geen capuchonquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier is het nog droog! En ik heb een capuchonMaar verder was ik ook niet van plan er een carmenset tegen aan te gooien aangezien ik die niet heb
![]()
Ik ben al helemaal uitgeoefend joh.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, hier waait het hard en het regent. En ik heb geen capuchon
Maar wel een carmenset. Hihiiiiiihihi. Alleen daar heb ik weinig aan vandaag idd.
Roep het eens?
I'm a laaaaaaaaaaaaady!
Ff oefenen vast.
Oh, laat ik even kijken hoe laat mijn trein gaat en aankomtNog niet gedaan
Wanneer is het ook al weer?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ook je songfestivalvlag al klaar liggen Nok?![]()
Eind mei! (quote:
Waar ga je naartoe dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, hier waait het hard en het regent. En ik heb geen capuchon
Maar wel een carmenset. Hihiiiiiihihi. Alleen daar heb ik weinig aan vandaag idd.
Roep het eens?
I'm a laaaaaaaaaaaaady!
Ff oefenen vast.
Oh, laat ik even kijken hoe laat mijn trein gaat en aankomtNog niet gedaan
o ja, da's waar oek. En dan is ze oek jarig gewees en hoef se nie meer noar school.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Eind mei! ()
Maar we wapperen nu vast voor Sieneke
En een beetje voor Pierre!
Naar Utrecht, heb met Co en Viev en GB afgesproken vanmiddag.quote:
huh? Is er een storing of zo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar Utrecht, heb met Co en Viev en GB afgesproken vanmiddag.
Maar volgens mij moet ik vanaf Rdam Noord op Alexander overstappen en vanaf Zoetermeer in Gouda.
Ik dacht dat het rechtstreeks kon
Nee, volgens die OV site moet je sowieso altijd overstappenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
huh? Is er een storing of zo?
Of kun je dan beter vanaf r'dam centraal gaan?
* Greys kruimels uit mondhoek veegtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:14 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen, sorry ben wat laat. Greys wilde nog ontbijten.
Of je rijdt naar Nieuwegein en parkeert dara de auto. Dat autootje van jou kun je sowieso overal wel tussenin parkerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, volgens die OV site moet je sowieso altijd overstappen
Of ik moet vanaf Rotterdam Alexander gaan, dan niet. Misschien dat ik dat wel doe dan.
Ik wilde eigenlijk met de auto gaan, maar parkeren in Utrecht op zaterdagmiddag lijkt me niets
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je rijdt naar Nieuwegein en parkeert dara de auto. Dat autootje van jou kun je sowieso overal wel tussenin parkerenTil je gewoon op en stapel je op een muurtje of zo.
Dán had je maar bij Dirk moeten gaan slapen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontbijt. Behalve dat er bijna niks in huis is
.
Ja, wrijf het er maar in!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dán had je maar bij Dirk moeten gaan slapen!
Leeftijdén?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge, sweet dreams gehad allemaal?
Ik denderde net bijna uit m'n bed toen ik de TT zagen die leeftijden
![]()
Maarr getver wat een weer zeg
Ik weet het ook allemaal niet vandaag. Panieeeeeeeeeeeeeek!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:48 schreef Goodbye het volgende:
Ben je er al uit Greysje? Komt vast goed. Ik moet hier even voor enen weg. Moet ook nog boodschappen doen, of zou ik daar vanavond nog tijd voor hebben?
Hmmmm, wat een dilemma's
Van welk spoor naar welk spoor moet je dan in Gouda? Vaak zijn die korte overstappen alleen maar even het perron overstekenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Leeftijdén?
[..]
Ik weet het ook allemaal niet vandaag. Panieeeeeeeeeeeeeek!
Zie net dat er vanaf Zoetermeer Oost een trein rechtstreeks naar Utrecht gaatDiezelfde als waar ik in Gouda moet overstappen. Om het makkelijk te maken. Dus als ik in Gouda overstap op een intercity ben ik sneller in Utrecht. En als ik blijf zitten in de stoptrein ben ik er om 13.55 uur. Is wel wat laat misschien?
En mij kennende gebeurt er weer van alles onderweg. Goffer, ik ben niet goed in keuzes, valt het op?
3 Minuten om over te stappen op Gouda, is dat haalbaar in drie minuten?
Neh. Maar ik doe wel een jurkje aan denk ik. Nu hopen dat ie niet omhoog vliegt met al die windquote:
Van 5 naar 3.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van welk spoor naar welk spoor moet je dan in Gouda? Vaak zijn die korte overstappen alleen maar even het perron oversteken
Nee sorryquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op.
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Nu hopen dat ie niet omhoog vliegt met al die wind
Waarom is het nou geen mooi weer. Dan had ik eindelijk mijn Sex and The City jurkie eens een keer aan gekund. Dat ding hangt al sinds vorig jaar stof te vergarenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neh. Maar ik doe wel een jurkje aan denk ik. Nu hopen dat ie niet omhoog vliegt met al die wind
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is het nou geen mooi weer. Dan had ik eindelijk mijn Sex and The City jurkie eens een keer aan gekund. Dat ding hangt al sinds vorig jaar stof te vergarenEn na al dat gevreet vanmiddag pas ik er vast niet meer in straks.
[ afbeelding ]
Kan je niet vanaf Rotterdam Alexander? Half uurtje trein zonder overstap, ben je 13.43 in Utrecht. Dan ben ik er ook ongeveer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Van 5 naar 3.
[..]
Nee sorry
Ik weet nog steeds niet wat ik aan doe, maar dat in elk geval niet.
/wijf
Zo mooiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is het nou geen mooi weer. Dan had ik eindelijk mijn Sex and The City jurkie eens een keer aan gekund. Dat ding hangt al sinds vorig jaar stof te vergarenEn na al dat gevreet vanmiddag pas ik er vast niet meer in straks.
[ afbeelding ]
Oud-rozequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat een popperig jurkjeIk hou zo van die kleur bij bruine haren
Hoort dat vest er ook bij?
Ja die kleuren matchen mooiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
Op zich kan het er goed bij, al kan je je dat zo op het hangertje idd vast niet voorstellen
Ik denk dat ik dat maar doe jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je niet vanaf Rotterdam Alexander? Half uurtje trein zonder overstap, ben je 13.43 in Utrecht. Dan ben ik er ook ongeveer.
Ik zweer je, de regen is hier opgehouden en ik dacht zowaar een glimpje zon te zienquote:Ik heb een heel leuk jurkje, maar die heeft korte mouwen. Zon, 15 graden, waar zijn jullie
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
WIE IS ER 40!!
Ik heb al weer een ander jurkje in gedachten, ook leuk en mét mouwenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat maar doe jaWel wat verder rijden vanaf Bleiswijk, maar dat moet dan maar.
[..]
Ik zweer je, de regen is hier opgehouden en ik dacht zowaar een glimpje zon te zien
Maar lang niet genoeg voor korte mouwen helaas
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
Maar lang niet genoeg voor korte mouwen helaas
Klopt en dan heb je iets van 10 minuten om over te stappen, Greysquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en je kan vanaf Alexander en CS direct naar Utrecht. Of vanuit Gouda ofzo ja.
Als je vanuit Noord gaat moet je 1 (?) stationnetje eerst naar Alexander
Niemand hier. Srsly!quote:
Ja, 1 stationnetje. Maar de vorige keer strandde ik dus op dat ene stationnetjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en je kan vanaf Alexander en CS direct naar Utrecht. Of vanuit Gouda ofzo ja.
Als je vanuit Noord gaat moet je 1 (?) stationnetje eerst naar Alexander
Hakjes klakjes voor de entrancequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb al weer een ander jurkje in gedachten, ook leuk en mét mouwen. Nu nog over schoenen nadenken. Platte laarzen of met hak
Zeh drama
Jongens, zo heb ik toch veel te veel KEUZES!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopt en dan heb je iets van 10 minuten om over te stappen, Greys
Arghhhhhh. Vanuit Gouda gaan is ook nog een optie ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Is gouda niet het dichtstbij voor je Greys? Of vanuit Z'meer?
Oké, dan rij je naar Rotterdam Alexander en neem je daar de rechtstreekse trein.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jongens, zo heb ik toch veel te veel KEUZES!
Ik kan daar niet mee omgaan, met keuzes!![]()
Echt niet
NEE!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, je gaat gewoon vanuit Zoetermeer. Sprinter richting Utrecht, rijdt ieder half uur om :08 en :38.
Leuk.... maken anderen ze voor je.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jongens, zo heb ik toch veel te veel KEUZES!
Ik kan daar niet mee omgaan, met keuzes!![]()
Echt niet
*schetst het linkjes-overzicht bij*quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm is Greys straks in Rotterdam Alexander...?
linkjes-overzicht?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*schetst het linkjes-overzicht bij*
Ja die kan ik doen, Zoetermeer Oost is ook lekker dichtbij hier.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
11:38 Zoetermeer 4 Gouda Sprinter (NS)
12:25 Utrecht Centraal 12a
Vanuit Zoetermeer ben je in kleine 50 minuten zonder overstap in Utrecht. Soms geeft die site als advies dat je even ergens over moet stappen op bv. een Intercity, maar kan je dan ook best in de sprinter/stoptrein blijven zitten. Doe je er alleen 5 minuutjes langer over ofzo
quote:
Ja maar ook die zijn het niet met elkaar eensquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuk.... maken anderen ze voor je.
Nouja, ik weet niet wat het verschil is tussen rijden naar R'dam Alexander en jouw optie. Maar de treinreis is 20 minuten korter!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dan het snelste voor haar?
13.55 kan wel, denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die kan ik doen, Zoetermeer Oost is ook lekker dichtbij hier.
Maar dan kom ik om 13.55 uur aan en ik weet niet of dat net te laat is voor de dames
En als er ook maar IETS tegenzit ben ik way te laat natuurlijk.
Nou, ik doe dat wel gewoon hoor, en dan duimen dat er niets tegen zit
Wat ben ik ook een idioot met dat OV...
Tis denk ik meer dan 20 minuten rijden naar Alexander voor haarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet wat het verschil is tussen rijden naar R'dam Alexander en jouw optie. Maar de treinreis is 20 minuten korter!
En we moeten om 2 uur dáár zijn, dus het moet qua aankomsttijd ook nog enigszins handig zijn
Hebben we in-topic relaties dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja alle relaties-vriendschappen-connecties
Ten opzichte van de tijd die ze naar dat andere station moet rijden ook?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis denk ik meer dan 20 minuten rijden naar Alexander voor haar![]()
Maar dan heb je inderdaad wel de Intercity en niet zo'n boemeltreintje. Maar Zoetermeer is weer dichterbij natuurlijk
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er niks meer van. Heeft Greys nou wéér een of andere borrel met FOK!kers
?!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben we in-topic relaties dan?
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Oh en ik heb m'n nieuwe telefoon
![]()
Die kan toch prima voor een avondje uit?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een high tea.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er niks meer van. Heeft Greys nou wéér een of andere borrel met FOK!kers
?!
Sterker nog, vanavond in het Zuidplein Theaterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm is Greys straks in Rotterdam Alexander...?
Zien!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Oh en ik heb m'n nieuwe telefoon
![]()
Neuh, want hij is vrij bloterig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die kan toch prima voor een avondje uit?
We sturen jou gewoon volgend jaar naar het ESFquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, want hij is vrij bloterig.
En ik weet nooit wat ik er bij aan moet.
Hoewel die rode jurk ergens hierboven, die had ik vorig jaar januari aan naar een bruiloft waar dat soort jurken gewenst waren (joepie!) en toen was het -6
Ja maar ze kan niet alleen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We sturen jou gewoon volgend jaar naar het ESF
Huh, hoe ga jij naar huis dan als je vanuit Utrecht naar Bleiswijk moetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
Toffe telefoon Ll!
En bedankt! Moet ik nog even naar je zwaaien vanavond als ik zo ongeveer langs je huis rij?
Kan jij zingen?quote:
Mooi ding LLquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jaaaaaaaaa veel plezier (thee-)mutsies
Ik schreef hierboven al ergens dat ik vanavond nog naar het Zuidplein Theater moet, vlotjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh, hoe ga jij naar huis dan als je vanuit Utrecht naar Bleiswijk moet
Valt het op dat ik niet teruglees?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schreef hierboven al ergens dat ik vanavond nog naar het Zuidplein Theater moet, vlotje![]()
Dus eind van de middag naar huis, dan vanavond weer naar Rotterdam.
Ik heb het maar druk vandaag
Het was geen kwestie van teruglezen, het was gewoon toen je er al wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt het op dat ik niet teruglees?![]()
Will do!quote:Maar doe maar zwaaien, ben waarschijnlijk wel niet thuis, maar voor de sier dan
quote:
Dan fluff jij, en zingt Erikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm. Minor detail.
Ik kan niet zingen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm. Minor detail.
Ik kan niet zingen.
quote:
Ik denk dat mannelijk Europa daar best blij mee is Grijsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Goh ja, daar zal Erik écht blij mee zijn, met mijn gefluff
Ach, als hij z'n ogen dicht doet en jij wat lager gaat pratenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Goh ja, daar zal Erik écht blij mee zijn, met mijn gefluff
Niet naar het Hofpleintheater?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schreef hierboven al ergens dat ik vanavond nog naar het Zuidplein Theater moet, vlotje![]()
Dus eind van de middag naar huis, dan vanavond weer naar Rotterdam.
Ik heb het maar druk vandaag
Het jeugdtheater aldaar?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet naar het Hofpleintheater?
Daar heeft mijn nageslacht vanavond zijn premiere
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Kliniek Vage Klachten
Klinkt mysterieus
Dat is hier altijd zo. Vooral 's nachts.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:21 schreef creno het volgende:
Het is hierbinnen een racebaan voor katten...
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja die.
Is zijn eerstejaars stageproductie
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, als hij z'n ogen dicht doet en jij wat lager gaat praten
Ik heb het opgegeven met mijn haar, dus ik ga ook zo weg naar het stationquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:19 schreef Goodbye het volgende:
Zo, ik ben klaarNu nog een half uur wachten tot ik weg kan
En dan zit het vast weer fabulous straksquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven met mijn haar, dus ik ga ook zo weg naar het station
Watquote:
Volgens mij gaat het nu over Greys die gaat pijpen Fluffen, maar soms lees je wat je wil lezen héquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:55 schreef Dirkh het volgende:
Ben je ff een uurtje weg, is het meteen een wijventopic met hun jurkjes en hakjes.
Ik heb mijn knalpaarse crocs-ballerinaatjes aan. Is dat voldoende tegenwicht?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:55 schreef Dirkh het volgende:
Ben je ff een uurtje weg, is het meteen een wijventopic met hun jurkjes en hakjes.
Je maakt me gek!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb mijn knalpaarse crocs-ballerinaatjes aan. Is dat voldoende tegenwicht?
Maar het lentegevoel zit er wel aan te komen, was vanmorgen even bij de Intratuin en daar is het volop lente.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:13 schreef creno het volgende:
ik ben aan het snoeien geweest in de tuin, 't was droog, maar dat duurde niet lang
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:13 schreef creno het volgende:
ik ben aan het snoeien geweest in de tuin, 't was droog, maar dat duurde niet lang
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom net van mijn kapper terug... die blijken de kapsels van Loekz op hun geweten te hebben
Geen foto's... ik ben kortgeschorenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
En hadden ze nog verdere goss over de meiden te delen?![]()
En foto van je hair-do
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:08 schreef TheVulture het volgende:
nou dat was qua opvallen wel gelukt
Ik heb me vakkundig op de vlakte gehouden... ze waren nog met me bezig hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar is geen twijfel over nee
Heb je nog gezegd wat je er van vond?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me vakkundig op de vlakte gehouden... ze waren nog met me bezig he
Ik heb luidkeels gezongenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach je was toch al kort geschoren
Heb je nog vol lof over Sien gefluft?![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
Opvallen voor Oslo was dan een grote fout, ze zaten nu voor een jury als Daniel Dekker, Tatjana en George Baker.. fucking gestoord als je daar over nadenkt. Johnny Logan tellen we even niet mee, die deed mee om andere redenen, niet om te beoordelen of het liedje goed was.
Ze hadden op moeten vallen voor dat stel bejaarden die hun hele carrière bouwen op één succes, op Daniel Dekker na, die heeft namelijk nog nooit een succes gehad, die is gewoon plaatjesdraaier met een grote muil.
Ze hadden beter in Volendams klederdracht kunnen gaan staan, dan hadden ze het gewonnen. 100%
Het waren gewoon een stel frisse meiden die ook nog eens goed konden zingen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:32 schreef Dirkh het volgende:
Het is waar Pisces29, Sieneke is beter. /w
Shalalie shalala
Nee gek, ik vind dat Sieneke het eigenlijk best wel leuk doet. Maar mijn mening is niet helemaal zuiver meer, ik ben beïnvloed door het NSF en de wil om te winnen.quote:
Ach gossiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Afspraak van morgen maar afgezegd. Ik heb 39 graden koorts. Voel me ook niet bijzonder prettig of charmant
.
Ja ik heb meteen gesmst (want hij nam zijn telefoon niet op) dat we het een weekje moeten verplaatsen en dat ik er wel zin in had (leugentje om bestwilquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
Zonde Erik! Maar beter om eerst ff uit te zieken dan inderdaad.
En maak meteen een nieuwe afspraak, dan weet hij dat het geen smoes is
Beetje, maar meer met het oog op vriendschappelijk dan op een amoureuze affairequote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach gossie![]()
Had je een date dan?
En hij weet ook dat het vriendschappelijk is en niet amoreus?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje, maar meer met het oog op vriendschappelijk dan op een amoureuze affaire.
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hij weet ook dat het vriendschappelijk is en niet amoreus?
Dan is het goedquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
High tea van vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=http
://i612.photobucket.com/albums/tt206/GreysFok/TheeSm2.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
High tea van vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Toen hij die hele broden kwam brengen leek het wel even alsof hij de nijlpaarden kwam voeren![]()
Gelukkig bleken er die sandwiches in te zitten
Zo héél veel was het niet eigenlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
En alles is op gegaan of zijn de restjes mee naar huis genomen?
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
tot straks wij gaan aan de home made pizza met pesto, rucola, parm. kaas en champi's.
En dan daarna aan de pizza, tomatentapenade, gerookte ham, paprika en rucola+kruiden.
Het regende, dus die foto's zijn niet al te elegant gewordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:50 schreef Dirkh het volgende:
Ik mis natuurlijk wel de kokerrokjes en de lage decolleté's, maar die foto's moeten vast nog even geplaatst worden.
Jammie, al dat lekkers in dit topicquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:38 schreef Ml-etje het volgende:tot straks wij gaan aan de home made pizza met pesto, rucola, parm. kaas en champi's.
En dan daarna aan de pizza, tomatentapenade, gerookte ham, paprika en rucola+kruiden.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Wel riep er eentje nog even vrij hard 'JOEHOEEEEEEEEEEEEE'
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Trein was echt een enorm makkie
Zoetermeer naar Gouda, daar alleen het perron oversteken, paar stappen en meteen instappen in gereed staande trein naar Utrecht. Terug precies hetzelfde
Vinzzent was idd de beste. Hij is eng, maar was wel heel goedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit toch echt de leukste versie
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het regende, dus die foto's zijn niet al te elegant geworden
Mja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. (en dat bedoel ik op de aardige manierquote:En een aantal laaaaaaaadies willen liever niet online.
Vrouwen zijn voor mij altijd een donkere vlekquote:De jongen die een foto van ons vier nam, fotografeerde tegen het licht in. Dus we zijn een donkere vlek
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit toch echt de leukste versie
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef Dirkh het volgende:
Zo, ff punten scoren bij de F&F-ers, Veggies en andere extremisten. Straks Hachi kijken.
Het was heerlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammie, al dat lekkers in dit topic![]()
[..]
![]()
!
Greys; heb je je treinreis nog overleefd met de tijden en het regenachtige weer?
Wonderbaarlijk fijn!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Thuis, op de bank, hij is al bezig.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk fijn!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is hier het begin van jouw deelname in BV begonnen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
van mij? Of van Dirk Bas McGrom?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier het begin van jouw deelname in BV begonnen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van mij? Of van Dirk Bas McGrom?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo héél veel was het niet eigenlijk
Het waren kleine (maar heerlijke) hapjes. Van de zoete dingen is wel e.e.a. blijven liggen, maar verder niet eigenlijk. Dus gelukkig werd er niets in handtassen geschoven.
Wel riep er eentje nog even vrij hard 'JOEHOEEEEEEEEEEEEE' toen de thee op was en we nieuwe thee wilden. Maar verder hebben we ons vrij netjes gedragen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat was ik niet, even for the record
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat was ik niet, even for the record
Volgens mij heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat de schrijver niet genegen is mij een rol te geven...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij heet jij Tombolalalalalalaaaaaaafan toch, die was ik net aan het quoten
Oh, gelukkig...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Het was Viev!![]()
Ik heb wel heel uitbundig idioot gezwaaid naar Greys op Utrecht Centraal. Voor ik jullie hele beeld van mij om zeep help
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Het was Viev!![]()
Ik heb wel heel uitbundig idioot gezwaaid naar Greys op Utrecht Centraal. Voor ik jullie hele beeld van mij om zeep help
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou toch niet willen dat jullie dachten dat ik normáál was
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou toch niet willen dat jullie dachten dat ik normáál was
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat de schrijver niet genegen is mij een rol te geven...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg net via de 4e lijn door dat mevrouw N. weer graag als 2e schrijfster mee wilt doen
Neequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je wel heel uitbundig ook GRIIIJHHIIIIIIIIIIJSSSSSSSS zitten roepen?
Sssshhhht!quote:
T is dat ik net een nieuwe heb sinds gisteren...quote:
En die is een stuk leuker dan mijn uitspraak, dus lekker laten staanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
T is dat ik net een nieuwe heb sinds gisteren...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van... dat kan niet met haar schouder!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
T is dat ik net een nieuwe heb sinds gisteren...
Ja, ik vind m echt prachtigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En die is een stuk leuker dan mijn uitspraak, dus lekker laten staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat doe ik ook regelmatig ja...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie steeds het woordje naakt voor me, bij dat "bos rennen" gedeelte, gister ook al
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig ja...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over een binnenkomer van LL*
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Tombolalalalalaaaaaaaaalalaalala, werkt dat dan geestelijk bevrijdend, zo naaktrennen in het bos?
Okquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde dat ik dat ook regelmatig erbij denk, dat woordje naakt...
Ik weet niet welke films er draaienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ok![]()
Gaat er iemand nog een film voor deze week uitkiezen, om weer over te debatteren? De Closer-opvolger
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vind m echt prachtigAch, ik kan wel ergere quotes bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet welke films er draaien
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog geen bericht terug gehad van mijn afspraak van morgen (die ik dus per sms gecancelled heb, omdat ie niet opnam). Net nog even gebeld en neemt nog steeds niet op. Straks staat hij morgen in de stad te wachten omdat ie zijn telefoon niet gezien heeft. Maar dat is toch niet mijn schuld? Heb via internet ook nog een bericht achtergelaten dat ik ziek ben. Het zou beter zijn voor mijn gemoedsrust als ie even laat weten dat ie het bericht gekregen heeft. Dat is toch ook beleefd
?
Nou, het is een bijzondere film, in de meest goede zin van het woord. Indrukwekkend en zeer zeker de moeite waard van het kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We horen dan nog wel hoe hij is, ik ben benieuwd
Ik was door een recensie op tv bang dat het een tegenvaller zou zijn, zet hem op m'n lijstjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, het is een bijzondere film, in de meest goede zin van het woord. Indrukwekkend en zeer zeker de moeite waard van het kijken.
Niet jouw schuld nee... Hij zal heus wel zijn telefoon bekijken vandaag of morgen voor hij gaat. Zo niet, dan is dat pech voor hemquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog geen bericht terug gehad van mijn afspraak van morgen (die ik dus per sms gecancelled heb, omdat ie niet opnam). Net nog even gebeld en neemt nog steeds niet op. Straks staat hij morgen in de stad te wachten omdat ie zijn telefoon niet gezien heeft. Maar dat is toch niet mijn schuld? Heb via internet ook nog een bericht achtergelaten dat ik ziek ben. Het zou beter zijn voor mijn gemoedsrust als ie even laat weten dat ie het bericht gekregen heeft. Dat is toch ook beleefd
?
Ja, ik zit net de recensie van het Parool te lezen, wat een zure kwal is die schrijver. Wat nou, niet elke film hoeft te spetteren, maar gewoon alleen maar een goed verhaal kan ook heel goed zijn. Vind het de film geen recht doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was door een recensie op tv bang dat het een tegenvaller zou zijn, zet hem op m'n lijstje
voor als je niet terugleest:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik zit net de recensie van het Parool te lezen, wat een zure kwal is die schrijver. Wat nou, niet elke film hoeft te spetteren, maar gewoon alleen maar een goed verhaal kan ook heel goed zijn. Vind het de film geen recht doen.
Wonderbaarlijk fijn!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor als je niet terugleest:
[..]
Wonderbaarlijk fijn!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je voor of na de post van Erik gaan slapen?
Na!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ben je voor of na de post van Erik gaan slapen?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor als je niet terugleest:
[..]
Wonderbaarlijk fijn!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herhaling, zeg je wilt graag dat ik ga pushen over dat rolletje in BV hè?![]()
Misschien kunnen Lala en Bas wel samen een leuke romance beleven
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
I have a dirrrrrrrrrrrrrrty mind...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
woehahahaha, nou daar ben je lekker mee
Het zou míj niets verbazen. Dat mens is altijd minstens lichtelijk beneveld.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Greys al(weer) aan zo'n heerlijke aardbeiencocktail zitten?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou míj niets verbazen. Dat mens is altijd minstens lichtelijk beneveld.
Haha nee bij een premiere hebben ze die vast niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Greys al(weer) aan zo'n heerlijke aardbeiencocktail zitten?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou míj niets verbazen. Dat mens is altijd minstens lichtelijk beneveld.
Niet bij zo'n premiere in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha nee bij een premiere hebben ze die vast niet.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet bij zo'n premiere in ieder geval
wat voor premiere is het dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als het is wat ik vrijdag hoorde niet nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als het is wat ik vrijdag hoorde niet nee.
Ik word steeds nieuwsgieriger...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als het is wat ik vrijdag hoorde niet nee.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:weet niet of Greys dat wilde delen dus sorry lads (is van mij ook een aanname hoor..)
oh nee, ik wacht wel tot ze terug is hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
weet niet of Greys dat wilde delen dus sorry lads (is van mij ook een aanname hoor..)
En het is niet dat ik haar vrijdag heb gesproken, een collega van mij ging ook naar een premier vandaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No worries, moest er gewoon even om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |