Euh. 3 Meter? Op het moment dat ik moest uitwijken was het iets van 40CM ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en hoe dichtbij was je toen je aan het afremmen was?En je kan er ook aan dood gaan hoor.
Je zei aan de reactie van Ravi doe ik het nooit meer? Ging er vanuit dat hij bij je in de auto zat.quote:
Mwah, wij hebben busjes, als je daar 110 mee wilt rijden, moet je vanuit zijn 1 optrekken, en steeds pas bij 4k rpm schakelen, anders red hij het niet..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij hebben op het werk zo'n Opel-busje met een 2.5 liter TDi, daar zit een kracht in
Die trek je er echt niet uit als hij leeg is hoor
Er naast zitten is altijd anders dan zelf achter het stuur zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als jij van racen houdt en ravi in z'n broek scheet
Tamara, Duitsers waren fout in de oorlog en mogen we van jou hier niet over zeuren. Die hebben ook mensen vermoord.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij vind het stoer om hard te rijden net voor een stoplicht? Dan hoop ik dat ze zo je rijbewijs afnemen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op die keer dat hij vroeg of er iemand nog bier wilde na dan.
Zo, 3 hele meters wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euh. 3 Meter? Op het moment dat ik moest uitwijken was het iets van 40CM ofzo
kloptquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er naast zitten is altijd anders dan zelf achter het stuur zitten
Dat is zo kutquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben busjes, als je daar 110 mee wilt rijden, moet je vanuit zijn 1 optrekken, en steeds pas bij 4k rpm schakelen, anders red hij het niet..
Oh, en je bent een vrije weg van minstens 5 km lang nodig...
Maar het staat nergens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zei aan de reactie van Ravi doe ik het nooit meer? Ging er vanuit dat hij bij je in de auto zat.
Waarom haal je dat er nu weer bijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Tamara, Duitsers waren fout in de oorlog en mogen we van jou hier niet over zeuren. Die hebben ook mensen vermoord.
Lau heeft een foutje gemaakt en dat is allemaal goed afgelopen.
What's the problem?
Je hebt ook gelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom haal je dat er nu weer bij
Wil alleen maar duidelijk maken dat het niet stoer is om zo te doen. En dat ik geen pussy ben maar veiligheid voor mij en andere voor gaat?
Bedoel dit niet lullig en betweterig: maar als ik weet dat ik met meer mensen in de auto zit, dan ga ik op een provinciale weg hoogstens 10kmph harder... maar ik zou het mezelf nooit vergeven als ik een ongeluk krijg dat ik het zelf overleef en de ander niet - bijvoorbeeld. En dan veroordeel ik je niet.quote:
Ow... sorry voor de bovenstaande reprimandequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar het staat nergens.
Denk je dat ik zo onverantwoordelijk doe met iemand in mn auto?
Nee sorry.
Als ik iemand dood rij ben ik het zelf.
Jup, en dat was dan ook nog eens de AH Korenbeurs..quote:
Prima Lau.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar het staat nergens.
Denk je dat ik zo onverantwoordelijk doe met iemand in mn auto?
Nee sorry.
Als ik iemand dood rij ben ik het zelf.
Goeie vergelijking Doquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk.
Maar iedereen maakt wel eens een foutje.
En laten we hopen dat ze er van geleerd heeft, zonder dat het fout is gegaan.
Zie editquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:58 schreef Tijgertje. het volgende:
Snap ik René.
Maar ik rij ook heel anders met meerdere personen in mn auto.
Als ik anderen in de auto heb rij ik ook altijd rustigerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel dit niet lullig en betweterig: maar als ik weet dat ik met meer mensen in de auto zit, dan ga ik op een provinciale weg hoogstens 10kmph harder... maar ik zou het mezelf nooit vergeven als ik een ongeluk krijg dat ik het zelf overleef en de ander niet - bijvoorbeeld. En dan veroordeel ik je niet.
Maar dat komt meer omdat er in een aantal dorpen verderop een oudere jongen (buurjongen -)van 3 meisjes (zusjes van elkaar) met 80 op een kronkelweg is gaan sjezen waar normaal 60 mag. Deze jongen heeft de auto mooi om een boom weten te vouwen wat resulteerde in voor hem een verlamming aan alle kanten en de dood van die 3 meisjes.
Dit heeft me echt aan het denken gezet...!
Tuurlijk het is een foutje geweest, maar ze moet er niet zo stoer over lopen doen, want wie weet was het heel anders afgelopen en zat ze hier wel niet meer. En dan moet ze al helemaal niet zeggen dat wij pussy's zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk.
Maar iedereen maakt wel eens een foutje.
En laten we hopen dat ze er van geleerd heeft, zonder dat het fout is gegaan.
Ja, dat was een leuke avond voor die familie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel dit niet lullig en betweterig: maar als ik weet dat ik met meer mensen in de auto zit, dan ga ik op een provinciale weg hoogstens 10kmph harder... maar ik zou het mezelf nooit vergeven als ik een ongeluk krijg dat ik het zelf overleef en de ander niet - bijvoorbeeld. En dan veroordeel ik je niet.
Maar dat komt meer omdat er in een aantal dorpen verderop een oudere jongen (buurjongen -)van 3 meisjes (zusjes van elkaar) met 80 op een kronkelweg is gaan sjezen waar normaal 60 mag. Deze jongen heeft de auto mooi om een boom weten te vouwen wat resulteerde in voor hem een verlamming aan alle kanten en de dood van die 3 meisjes.
Dit heeft me echt meer aan het denken gezet...!
[..]
Ow... sorry voor de bovenstaande reprimande!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |