quote:
Klopt, dat weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo mooi is dat![]()
dan denken ze dat je in een of ander busje rijdt of zomaar je trekt ze er wel uit
Ik was toch aan het afremmen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom? Als jij met 120 op een andere auto knalt. Succes.
Op die keer dat hij vroeg of er iemand nog bier wilde na dan.quote:
Aah, dat is een hele andere situatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want ze was de gene die overstak terwijl iemand dacht nog even snel door te kunnen rijden.
Wij hebben op het werk zo'n Opel-busje met een 2.5 liter TDi, daar zit een kracht inquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik uit ervaring![]()
! Want zie ik een busje bij het stoplicht, 2 banen, linkerbaan vrij, ga ik altijd links staan
!
Lau wat is er mis met jou? Er zat nog iemand bij je in de auto ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik was toch aan het afremmen?
Stel nou dat ik tegen hem aangereden was, was mijn rechtervoorkant in de prak en had ik zelf misschien een hoofdwond. Nou boehoe. Dan ben ik echt niet dood hoor.
Je zal je verbazen moet hoeveel kmph je al vies in de penarie kunt komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stel nou dat ik tegen hem aangereden was, was mijn rechtervoorkant in de prak en had ik zelf misschien een hoofdwond. Nou boehoe. Dan ben ik echt niet dood hoor.
Ja, en hoe dichtbij was je toen je aan het afremmen was?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik denk dat ik ook zo ga denken als ik langs een kindje schamp. Ach de vorige keren ging het goed!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik denk dat ik ook zo ga denken als ik langs een kindje schamp. Ach de vorige keren ging het goed!
O, ik wist niet dat je aan het koken was!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goede ingredienten voor een mooie aanrijding!
Ik kan goed koken met veel feitjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat je aan het koken was!
Kijk voor de gein maar eens naar die crash-filmpjes van die testcentrums.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zal je verbazen moet hoeveel kmph je al vies in de penarie kunt komen.
Als ik in Groningen moet wezen in het centrum, en ik ben niet met de taxi, zet ik mijn auto meestal bij de Ikea..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaaa die garage niet, vooral haddingestraat!
HOO. Waar zie je dat staan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lau wat is er mis met jou? Er zat nog iemand bij je in de auto ook.
Heb een autoongeluk gehad, je hoeft mij niks te vertellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zal je verbazen moet hoeveel kmph je al vies in de penarie kunt komen.
Wooooaaaaah, heldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als ik in Groningen moet wezen in het centrum, en ik ben niet met de taxi, zet ik mijn auto meestal bij de Ikea..
Met de taxi mag ik gewoon overal komen en parkeren enzo, dus das wel handig..
* Marco001 heeft wel eens de taxi recht voor d esupermarkt neergezet met lopende motor, en heeft toen een magazine, drinken en chroissantjes gehaald in de supermarkt
Jij vind het stoer om hard te rijden net voor een stoplicht? Dan hoop ik dat ze zo je rijbewijs afnemen.quote:
als jij van racen houdt en ravi in z'n broek scheetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |