Jij mag helemaal nergens heen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pietje, ben je het nou onderhand met me eens of laat je het hele forum gewoon een verjaardagforum worden??
Of mag ik zelf oprotten naar een ander forum![]()
He gelukkig, dan hoef ik je geen foto aan te biedenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
Cv werkt weer...heb een nieuw vat gekregen
Ja, ben zelf ook schuldig I know, maar dat was nog in de tijd dat dat iets was dat eigenlijk niet kon en had er dan ook expliciet toestemming voor gevraagd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
IaN 3 jaar op Fok!IaN 3 jaar op Fok! *O*
[ afbeelding ]
waarom niet?...dat kan sowieso altijdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:56 schreef D. het volgende:
[..]
He gelukkig, dan hoef ik je geen foto aan te bieden
Ik dacht aan een pikante foto waar je warm van wordt, maar de cv doet het alweerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom niet?...dat kan sowieso altijd
Zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...maar die gaan dr toch niet komen
Wat mij betreft mogen die verjaardagstopics na een paar dagen naar beneden met een slotje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gotver alweer een verjaardagstopicHet moet toch niet gekker worden
Mooie beestjes hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:13 schreef Juud79 het volgende:
Tobi en Cato hopen dat Edison snel weer thuis zal zijn...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij ook, ik zou er niet van slapen en enorm verdrietig zijn...moet er ook iedere dag aan denken en check het topic of er al nieuws is...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie beestjes hoor.
Ik heb ook nog steeds hoop voor Edison. Maar het duurt wel erg lang, voor Deisyy lijkt het me echt heel naar.
Ik ook....Klote zooi istquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mij ook, ik zou er niet van slapen en enorm verdrietig zijn...moet er ook iedere dag aan denken en check het topic of er al nieuws is...
Dat was anders een geweldig topic.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ben zelf ook schuldig I know, maar dat was nog in de tijd dat dat iets was dat eigenlijk niet kon en had er ook dan expliciet toestemming voor gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |