Gaat zeker vanaaf niet meer komen ..quote:
Schei uit hou opquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gaat zeker vanaaf niet meer komen ..
Wie is tjetmasterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gotver alweer een verjaardagstopicHet moet toch niet gekker worden
Iemand uit de COS die denk ik ook veel op de SV chat zit.quote:
IaN 3 jaar op Fok!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iemand uit de COS die denk ik ook veel op de SV chat zit.
Niet dat ik hem geen fijne verjaardag gun hoor maar ben het ieder-zn-eigen-topic een beetje beu.![]()
Pietje, ben je het nou onderhand met me eens of laat je het hele forum gewoon een verjaardagforum worden??
Of mag ik zelf oprotten naar een ander forum![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik hem geen fijne verjaardag gun hoor maar ben het ieder-zn-eigen-topic een beetje beu.![]()
Pietje, ben je het nou onderhand met me eens of laat je het hele forum gewoon een verjaardagforum worden??
Of mag ik zelf oprotten naar een ander forum![]()
Tijd voor een hobby!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFF En wij maar wachten en wachten, hier in Spanje.En maar weer het hotel een weekje verlengen. en nog maar weer een weekje....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:51 schreef Noek het volgende:
Hondjes, feli met je moppie. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gotver alweer een verjaardagstopicHet moet toch niet gekker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |