Mag ik u vriendelijk bedankenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
En dan saampies een pretecho zeker
Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef Laysa het volgende:
ff mn brood op eten en dan ga ik net zoals jullie braaf naar bed
Veel in OU lezen dan maarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mag ik u vriendelijk bedanken
Alhoewel ik een echo misschien wel weer leuk zou vinden
In de bergen van Zwitserland, jodelohihoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alhoewel ik een echo misschien wel weer leuk zou vinden
Nee dank, ik heb er een paar keer rond zitten neuzen. Ik weet met gemak wel waarom ik vrijgezel benquote:
http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=KOolER7uiO8&v=naBb6CV6Sccquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef D. het volgende:
[..]
In de bergen van Zwitserland, jodelohiho
ik ben nogal gehecht aan mn eigen mening...die verandert niet door een Meet hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent toch wel lief, wat je ooit ook gaat zeggen (na een meet of zo)
Hou dat vastquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben nogal gehecht aan mn eigen mening...die verandert niet door een Meet hoor
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=KOolER7uiO8&v=naBb6CV6Scc
Wanneer ga je eens voor mij koken? Altijd voor zo'n lamme Griek een warme hap op tafel zetten, dat moet je toch een keer de strot uitkomenquote:
welke ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:17 schreef Laysa het volgende:Kutttttttttttttttt nu hek zelf dat liedje in mn hoofd
Dan bind je ik vast aan die totempaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je denkt goed![]()
![]()
![]()
![]()
Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaak jij je lassooooooooooooooo maarrrrrrrrrrrrrrr
Ow, da's ook coolquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik heb net een mixje pijnstillers op dus ik ga dr vanuit dat ik lekker knockout ga
daar durf ik geeneens op te drukkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
welke ?![]()
deze ?
http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=KOolER7uiO8&v=naBb6CV6Scc
[ afbeelding ]
Ik klik maar niet, want ik geloof niet dat ik het wil kennenquote:
ow die lust dat niet eensquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens voor mij koken? Altijd voor zo'n lamme Griek een warme hap op tafel zetten, dat moet je toch een keer de strot uitkomen
Doeg Déquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, da's ook cool
Ik ga ff verder met The Firm
Je hebt gelijk ook...als ik weer normaal benquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, da's ook cool
Ik ga ff verder met The Firm
Jij kunt er ook niets van hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
welke ?![]()
deze ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow die lust dat niet eens
die is vegetarisch enzo
vroeger was het nog wel eens heeeeeel soms vlees maar nu niks meer
die eet strakkies spagetti
of iets anders weetiknogniet
Ach, ik 'lees' ook, en ik ben ook niet normaalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook...als ik weer normaal bendan ga ik ook maar weer lekker lezen
jawel is heel catchy....vergeet je niet snel.......KLIKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik klik maar niet, want ik geloof niet dat ik het wil kennen
deze post kon ik dus pas lezen als ik hem kwootquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, beter voordat! Anders hoor je het niet meer lullo
Komt doordat je A'dam zit. Op de Veluwe krijgen wij niet zoveel bannersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
klotebanners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |